Kje smo že končali... aja pri Kugi.
7) Renault Zoe. Žena bi se lahko navadila (sploh ker dela v centru Lj), ampak kaj, ko za takšen avto nisem pripravljen odšteti cca. 25k€ - subvencija (po nakupu) + najem baterije (74€ za ≤ 7500km/leto) + obvezen kasko baterije. Rabljen je nekje 13k€ + najem. Nakupna baterija pa je itak fail, ker bo čez 10+ let samo nepremičnina. Za ta denar dobim tudi A1 SB brez stroškov baterije. Meni se mi računica ne izide, je pa to debata za drugo temo.
osem) C5 Aircross nisem pričakoval nekih presežkov, ampak me je prijetno presenetil; sploh mlinček 1.2 s 130KM. Ampak dlje od prijetnega presenečenja nisem prišel - not my style.
9) Land Rover Discovery Sport; točno ta, ki je na a.netu za 43k €. Motorizacija je 2.0 tdi s 150KM, ki se mi zdi samo mičkeno podhranjena. Drgače pa so pri LR kar malo smešni, ko rečejo, da je facelift in zamenjajo podvozje ter komplet armaturko. Ampak to je SUV, ki me je res prepričal in
mi je všeč. Edini minus, ki ga najdem, je da ni pri zadnjih sedežil USB vtičev, ampak 'samo' 12V. Torej res minorna zadeva. Vse ostalo je tako lepo funkcionalno zapakirana celota, s pridihom prestiža. Nikjer ni tiste dodatne tablice, gumbi za klimo so večfunkcijski, sedi se super, prostora dovolj, tudi zadnji sedeži gredo naprej-nazaj-naklon. Pelje se lepo, in vsi elektronski pripomočki so zelo diskretni (razen aktivni tempomat, bi imel lahko malo manjšo razdaljo).
Ampak na tem mestu sem resno podvomil o mojem navdušenju nad (priključnim) hibridom. Saj se sliši lepo, da se v službo vozim na elektriko, ki se praktično zastonj. Ampak takoj, ko ni elektrike zraven prenašaš cca. 200-300 kg teže. Poleg tega tistih obljubljenih 50km, pade s temperaturo in leti... in cena za PHEV je ponavadi tudi malo višja (čeprav Kuga je 40k€ ne glede na motorizacijo, LR pa je 6-8k€ dražji v hibridni izvedbi).
1) Glede na vse voženo bi popravil tudi mnenje o Alfi Stevio

res je lepa, in tudi na menjalnik ZF8 bi se lahko navadil.
Zdaj pa samo še skok v MB salon
