yae je napisal/-a:Uh... c segment?
Tipo C-HR?
A po novem se povprečna poraba gleda že na drugo decimalko...vsaka čast!Dizzy je napisal/-a:imam Priusa, vozim ga od 2016, naredim z njim po cca. 35.000-40.000 km na leto. 70% voženj AC. alltime poraba - 5.7. zanimivost - Ljubljana - Hockenheim - Ljubljana, poraba 5.14 tja grede in celo 4.98 nazaj grede. ker je bilo veliko del na cesti, sem tako porabo pripisal temu, a sem mesec kasneje šel po praktično isti poti še enkrat, do Stuttgarta, in je bila poraba tja grede 5.23 in nazaj grede 5.07. hitrosti pa na nemških AC 140-160, drugje 135 po tempomatu. res je, hybrid ni za na avtocesto. torej, en mit razbit.
Je tudi na cesti opaziti, da lastniki hybridov & električarjev ob iskanju minimalne porabe dostikrat vozijo, kot bi igrali video igrice...Highupthere je napisal/-a:Najbolje opišem če primerjam vožnjo kot igranje video igre. Stalno "igračkanje" kdaj na baterijo, kako jo čim bolje napolniti med vožnjo, kako jo porabiti, gledati rezultate vožnje ipd.
Kako je to videti...extremno počasna pospeševanja iz semaforja ali npr. na uvozih na avtocesto. Vožnja po hribu navzdol praktično brez plina (zaradi regeneracije energije). Vožnja po avtocesti z max. 110 km/h (še raje pa samo 100 km/h zaradi dodatnega prihranka 0.15 l/100 km)...ko se pa že odloči prehiteti npr. tovornjak pa tudi na prehitevalnem pasu ne gre več kot 115 km/h ker bo to dvignilo porabo za dodatnega 0,32 l/100 km. Malo pretiravam, ampak dejansko vse to lahko opaziš na cesti...xxl je napisal/-a:In kako je videt to igračkanje na cesti? Jaz se tudi peljem, pa tega nisem opazil, razen mogoče nekaterih voznikov EV, ki po ac vozijo 110. Kaj je tu spornega? Greš mimo, enako kot pri vseh počasnejših od tebe.
Kdo je pa tebe kaj vprašal?!emozul je napisal/-a:Mah, tattoo vedno zagovarja švabske polizdelke. Ostalo je bolj kot ne slabo.
xxl je napisal/-a:In kako je videt to igračkanje na cesti? Jaz se tudi peljem, pa tega nisem opazil, razen mogoče nekaterih voznikov EV, ki po ac vozijo 110. Kaj je tu spornega? Greš mimo, enako kot pri vseh počasnejših od tebe.
Tattoo- je napisal/-a:A po novem se povprečna poraba gleda že na drugo decimalko...vsaka čast!Dizzy je napisal/-a:imam Priusa, vozim ga od 2016, naredim z njim po cca. 35.000-40.000 km na leto. 70% voženj AC. alltime poraba - 5.7. zanimivost - Ljubljana - Hockenheim - Ljubljana, poraba 5.14 tja grede in celo 4.98 nazaj grede. ker je bilo veliko del na cesti, sem tako porabo pripisal temu, a sem mesec kasneje šel po praktično isti poti še enkrat, do Stuttgarta, in je bila poraba tja grede 5.23 in nazaj grede 5.07. hitrosti pa na nemških AC 140-160, drugje 135 po tempomatu. res je, hybrid ni za na avtocesto. torej, en mit razbit.Je tudi na cesti opaziti, da lastniki hybridov & električarjev ob iskanju minimalne porabe dostikrat vozijo, kot bi igrali video igrice...Highupthere je napisal/-a:Najbolje opišem če primerjam vožnjo kot igranje video igre. Stalno "igračkanje" kdaj na baterijo, kako jo čim bolje napolniti med vožnjo, kako jo porabiti, gledati rezultate vožnje ipd.
Tattoo- je napisal/-a:A po novem se povprečna poraba gleda že na drugo decimalko...vsaka čast!Dizzy je napisal/-a:imam Priusa, vozim ga od 2016, naredim z njim po cca. 35.000-40.000 km na leto. 70% voženj AC. alltime poraba - 5.7. zanimivost - Ljubljana - Hockenheim - Ljubljana, poraba 5.14 tja grede in celo 4.98 nazaj grede. ker je bilo veliko del na cesti, sem tako porabo pripisal temu, a sem mesec kasneje šel po praktično isti poti še enkrat, do Stuttgarta, in je bila poraba tja grede 5.23 in nazaj grede 5.07. hitrosti pa na nemških AC 140-160, drugje 135 po tempomatu. res je, hybrid ni za na avtocesto. torej, en mit razbit.Je tudi na cesti opaziti, da lastniki hybridov & električarjev ob iskanju minimalne porabe dostikrat vozijo, kot bi igrali video igrice...Highupthere je napisal/-a:Najbolje opišem če primerjam vožnjo kot igranje video igre. Stalno "igračkanje" kdaj na baterijo, kako jo čim bolje napolniti med vožnjo, kako jo porabiti, gledati rezultate vožnje ipd.
xxl je napisal/-a:Opiši malo zadevo. Kaj se zgodi, če se baterija izprazni na klancu? Teh 150 bencinskih konjev verjetno opravi svoje, ali se čuti padec moči? Se splača ročno prestavljanje? Kako se hitro zagreje notranjost po zimi? Verjetno zato imam, v opremi, gretje sedežev? Kako sploh prve kilometre zagret motor, če pelje prvo nekaj sto metrov ali kilometer na elektriko in potem greš, recimo, prehitevat s polnim plinom? V tistem trenutku je motor še mrzel, mar ne?
Poraba na ac in na splošno?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 31 gostov