Stran 2 od 5

Re: Toyota Yaris hybrid

Objavljeno: Pe jul 17, 2020 3:18 pm
Napisal/-a yae
Hmm, zanimiv odgovor.
Ja mi je cisto jasno, da hibridi so za mestne voznje super. Koper proti Ljubljani ni ravno majhna primerjava. Kia Ceed CRDi, sem ze razmisljala tudi o tem avtu. Po mojem mnenju bi se vedno vec bila na bencinu kot elektriki, pri hibridu. Vendar, kako bo z dizli v prihodnosti, tudi ni neka res svetla prihodnost.
Vem, da v nemciji dobivajo tiste nalepke, glede na onesnazevanje in s tem tudi odvisno kateri avto lahko vozi po mestu. Verjetno bom mogla najprej testirat hibridni avto, da vidim pri cem sem.

Re: Toyota Yaris hybrid

Objavljeno: Pe jul 17, 2020 4:06 pm
Napisal/-a pskoda
Če se boš vozila Koper - Ljubljana in nazaj vsaj jaz yarisa tudi povohal ne bi, ampak bi vzel nekaj večjega.

Re: Toyota Yaris hybrid

Objavljeno: Pe jul 17, 2020 6:15 pm
Napisal/-a tomzzi
+1
Za tako pot bi jaz vzel vsaj nekaj iz c segmenta.
Bo razlika občutna.

Re: Toyota Yaris hybrid

Objavljeno: Pe jul 17, 2020 8:42 pm
Napisal/-a Cefizelj
C segment je itak najboljši presek med stroški in udobjem. Tako da ja. Ne gledat malih pokovcev za tako pot.

Re: Toyota Yaris hybrid

Objavljeno: Pe jul 17, 2020 9:36 pm
Napisal/-a yae
Uh... :| c segment?
Tipo C-HR?

Re: Toyota Yaris hybrid

Objavljeno: So jul 18, 2020 10:15 am
Napisal/-a zidnidvojnik
Astra, megane, octavia, a3, bmw 1, leon, c4, 308, golf, ...

Re: Toyota Yaris hybrid

Objavljeno: So jul 18, 2020 10:38 pm
Napisal/-a Gosic
Corolla, Civic, Mazda 3, ceed, i30...

Re: Toyota Yaris hybrid

Objavljeno: Sr jul 22, 2020 11:00 am
Napisal/-a Dizzy
yae je napisal/-a:Uh... :| c segment?
Tipo C-HR?


2 strani teme, pa toliko enih nebuloz, da sploh ne vem, kej naj začnem. na začetku. še prej pa nasvet - poskusi najti lepega rabljenega Priusa za ta denar. za omenjen budget 17.000 lahko dobiš res super primerek, je pa res, da bo potrebnega nekaj iskanja in potrpljenja.

imam Priusa, vozim ga od 2016, naredim z njim po cca. 35.000-40.000 km na leto. 70% voženj AC. alltime poraba - 5.7. zanimivost - Ljubljana - Hockenheim - Ljubljana, poraba 5.14 tja grede in celo 4.98 nazaj grede. ker je bilo veliko del na cesti, sem tako porabo pripisal temu, a sem mesec kasneje šel po praktično isti poti še enkrat, do Stuttgarta, in je bila poraba tja grede 5.23 in nazaj grede 5.07. hitrosti pa na nemških AC 140-160, drugje 135 po tempomatu. res je, hybrid ni za na avtocesto. torej, en mit razbit.

drugi mit - avtomatski menjalnik. toyotini priusi imajo ... temu ne moreš niti reči menjalnik, ker gre zgolj za zobnike, ki pač prenesejo moč motorja na cesto. odzivi na stopalki pa odvisni - če ima na ECO mode, je pedalka res zaspana, na Normal je pač normal, na Sport pa prime instantno.

edina minusa, ki sem ga v petih letih opazil, je vožnja v klanec. saj avto gre, ampak ko pa enkrat baterija pade pod določen nivo, pa ne, da se ustavi, ampak gre precej počasneje, se pozna, da zmanjka elektrike. v klanec moraš pač voziti zmerno in spremljati nivo baterije in ga zvoziš čisto normalno. govorim za klance tipa gorski prelazi. AC klanci, tempomat in 130km/h ni nobenega problema.
ter zima - avto se pač mora ogret, da lahko gretje dela in posledično se bencinski motor vklaplja večkrat, ob zagonu dlje dela in posledično se poraba nekoliko dvigne napram poletju. gre pa v snegu kot tank. ;)

voziti po mestu čimveč na baterijo je neumnost. japonci bi rekli, da tako voziš narobe. pravilno naj bi se hibrid vozil tako, da spelješ iz križišča normalno, z obema motorjema, do potovalne hitrosti, potem pa do naslednjega križišča skušaš držati le baterijo iz bencinski motor le na nizkih obratih. sliši se zelo komplicirano, ampak hitro zgrutnaš, kaj in kako, in si potem praktično rečeš samo "ajaaa, to je to, sej to sploh ni komplicirano".

kar se tiče Yarisa - Yaris ima not 2. generacijo hibridnega pogona. ni še tako efektiven in napram 3. generaciji malce bolj zaspan. ima tudi eno razliko - klima je še vseeno gnana preko jermena, zato je treba le-tega vsake toliko menjat. pri 3. generaciji in naprej pa tega ni, je vse v sklopu hybridnega pogona. tudi zato mogoče bolje najti Priusa, z malo kilometri, dobrega letnika. priporočam 3. generacijo, ker je res udobna, prostorna, lepo se pelje. če se najde 4. generacija, še bolje, mi je pa vožnja oz. pogonski sklop precej bolj všečen iz. 3. generacije. sem pa vozil vse tri, tako da govorim iz lastnih izkušenj.

priznam, letos se najina pot s Priusom zaključuje. ampak ne gre od hiše, ker ga enostavno ne dam, in ga bo naprej imela moja boljša polovica, ki ga ima tudi zelo rada in ga rada vozi. počuti se varno, vozi se udobno. in poceni.
sam sem bil primoran iti v dizelski razred, ker enostavno pri Toyoti ni primernega karavana, ki ga nujno potrebujem (ja, obstaja Auris, ampak, ajme, kaj so pri tem avtu mislili, res ne vem, not je res obup in večkrat kot sem dal priložnost temu avtu, bolj me je odbijal, Corolla pa je enostavno predraga). s Focusom sem zadovoljen, ampak - če bi le lahko, bi še naprej vozil Priusa.

Re: Toyota Yaris hybrid

Objavljeno: Sr jul 22, 2020 12:01 pm
Napisal/-a xxl
Hm..., očitno bom rabil šolo vožnje, kako učinkovito vozit C-HR 2,0 ko ga dobim. :)

Re: Toyota Yaris hybrid

Objavljeno: Sr jul 22, 2020 12:08 pm
Napisal/-a Highupthere
lepo napisano zgoraj.

Sam imam Corollo 2.0 hibrida in zelo uživam v vožnji. Najbolje opišem če primerjam vožnjo kot igranje video igre. Stalno "igračkanje" kdaj na baterijo, kako jo čim bolje napolniti med vožnjo, kako jo porabiti, gledati rezultate vožnje ipd. Vse skupaj deluje pa kot izjemno usklajen orkester...skratka poezija :D

Tako da če boš imel 2.0 CHR, uživaj v začetnem "igranju". Upam, da užitek skozi leta ne zbledi :lol:

Re: Toyota Yaris hybrid

Objavljeno: Sr jul 22, 2020 1:11 pm
Napisal/-a xxl
Opiši malo zadevo. Kaj se zgodi, če se baterija izprazni na klancu? Teh 150 bencinskih konjev verjetno opravi svoje, ali se čuti padec moči? Se splača ročno prestavljanje? Kako se hitro zagreje notranjost po zimi? Verjetno zato imam, v opremi, gretje sedežev? Kako sploh prve kilometre zagret motor, če pelje prvo nekaj sto metrov ali kilometer na elektriko in potem greš, recimo, prehitevat s polnim plinom? V tistem trenutku je motor še mrzel, mar ne?
Poraba na ac in na splošno?

Re: Toyota Yaris hybrid

Objavljeno: Sr jul 22, 2020 1:13 pm
Napisal/-a Tattoo-
Dizzy je napisal/-a:imam Priusa, vozim ga od 2016, naredim z njim po cca. 35.000-40.000 km na leto. 70% voženj AC. alltime poraba - 5.7. zanimivost - Ljubljana - Hockenheim - Ljubljana, poraba 5.14 tja grede in celo 4.98 nazaj grede. ker je bilo veliko del na cesti, sem tako porabo pripisal temu, a sem mesec kasneje šel po praktično isti poti še enkrat, do Stuttgarta, in je bila poraba tja grede 5.23 in nazaj grede 5.07. hitrosti pa na nemških AC 140-160, drugje 135 po tempomatu. res je, hybrid ni za na avtocesto. torej, en mit razbit.
A po novem se povprečna poraba gleda že na drugo decimalko...vsaka čast! :DDD

Highupthere je napisal/-a:Najbolje opišem če primerjam vožnjo kot igranje video igre. Stalno "igračkanje" kdaj na baterijo, kako jo čim bolje napolniti med vožnjo, kako jo porabiti, gledati rezultate vožnje ipd.
Je tudi na cesti opaziti, da lastniki hybridov & električarjev ob iskanju minimalne porabe dostikrat vozijo, kot bi igrali video igrice...

Re: Toyota Yaris hybrid

Objavljeno: Sr jul 22, 2020 1:44 pm
Napisal/-a xxl
In kako je videt to igračkanje na cesti? Jaz se tudi peljem, pa tega nisem opazil, razen mogoče nekaterih voznikov EV, ki po ac vozijo 110. Kaj je tu spornega? Greš mimo, enako kot pri vseh počasnejših od tebe. :roll:

Re: Toyota Yaris hybrid

Objavljeno: Sr jul 22, 2020 2:06 pm
Napisal/-a emozul
Mah, tattoo vedno zagovarja švabske polizdelke. Ostalo je bolj kot ne slabo.

Re: Toyota Yaris hybrid

Objavljeno: Sr jul 22, 2020 2:28 pm
Napisal/-a Tattoo-
xxl je napisal/-a:In kako je videt to igračkanje na cesti? Jaz se tudi peljem, pa tega nisem opazil, razen mogoče nekaterih voznikov EV, ki po ac vozijo 110. Kaj je tu spornega? Greš mimo, enako kot pri vseh počasnejših od tebe. :roll:
Kako je to videti...extremno počasna pospeševanja iz semaforja ali npr. na uvozih na avtocesto. Vožnja po hribu navzdol praktično brez plina (zaradi regeneracije energije). Vožnja po avtocesti z max. 110 km/h (še raje pa samo 100 km/h zaradi dodatnega prihranka 0.15 l/100 km)...ko se pa že odloči prehiteti npr. tovornjak pa tudi na prehitevalnem pasu ne gre več kot 115 km/h ker bo to dvignilo porabo za dodatnega 0,32 l/100 km. Malo pretiravam, ampak dejansko vse to lahko opaziš na cesti...

Nimam nič proti bolj defenzivni / varčni vožnji, ampak ta obsedenost s porabo (ali bo kazalo na potovalnem računalniku 4.97 ali 5.19 l/100 km) je pa pri lastnikih hybridov in električarjev še posebej izrazita...kar je vidno tudi v prispevkih v tej temi. ;)

emozul je napisal/-a:Mah, tattoo vedno zagovarja švabske polizdelke. Ostalo je bolj kot ne slabo.
Kdo je pa tebe kaj vprašal?! :roll:

In če ti bo kaj lažje pri srcu zgoraj navedeno velja tudi za pacienti z e-Golfi in ostalimi hybridnimi in električnimi švabskimi polizdelki...

Re: Toyota Yaris hybrid

Objavljeno: Sr jul 22, 2020 2:32 pm
Napisal/-a tomzzi
xxl je napisal/-a:In kako je videt to igračkanje na cesti? Jaz se tudi peljem, pa tega nisem opazil, razen mogoče nekaterih voznikov EV, ki po ac vozijo 110. Kaj je tu spornega? Greš mimo, enako kot pri vseh počasnejših od tebe. :roll:


+1
Pač prehitiš a ne? Če se ti tako mudi.
Jaz opažam zadnje čase veliko nestrpnosti na cesti.
Sploh zjutraj. Tudi če voziš 55 pri omejitvi 50 si prepočasen očitno.
Dajmo prehitevati v naselju. Ravno danes zjutraj me je prehitel s passatom karavanom. Nima veze ali je naselje in polna črta.
Bog ne daj, da voziš pod 90 izven naselja. Ti še blendajo povrh.

No nima veze... Sem dal malo ven iz sebe. :).
Igračkanje.
Ste smešni. Ali fauš.

Sorry za off topic.

Drugače pa ja. Za tako razdaljo drugega kot nekaj iz c segmenta ne bi gledal.
Megane, Focus, Astra, Leon, Corolla...
Izbire je ogromno.

Re: Toyota Yaris hybrid

Objavljeno: Sr jul 22, 2020 2:41 pm
Napisal/-a Dizzy
Tattoo- je napisal/-a:
Dizzy je napisal/-a:imam Priusa, vozim ga od 2016, naredim z njim po cca. 35.000-40.000 km na leto. 70% voženj AC. alltime poraba - 5.7. zanimivost - Ljubljana - Hockenheim - Ljubljana, poraba 5.14 tja grede in celo 4.98 nazaj grede. ker je bilo veliko del na cesti, sem tako porabo pripisal temu, a sem mesec kasneje šel po praktično isti poti še enkrat, do Stuttgarta, in je bila poraba tja grede 5.23 in nazaj grede 5.07. hitrosti pa na nemških AC 140-160, drugje 135 po tempomatu. res je, hybrid ni za na avtocesto. torej, en mit razbit.
A po novem se povprečna poraba gleda že na drugo decimalko...vsaka čast! :DDD

Highupthere je napisal/-a:Najbolje opišem če primerjam vožnjo kot igranje video igre. Stalno "igračkanje" kdaj na baterijo, kako jo čim bolje napolniti med vožnjo, kako jo porabiti, gledati rezultate vožnje ipd.
Je tudi na cesti opaziti, da lastniki hybridov & električarjev ob iskanju minimalne porabe dostikrat vozijo, kot bi igrali video igrice...


gledal sem ravno na spritmonitorju, pa sem samo plonkal. :D

igračkanje na baterijo, temu niti ne bi rekel tako. bi pa rekel, da je bilo včasih tako, da se je vozilo v zavetrjih in podobno, sam tega nisem nikoli počel, bolj mi je bilo fino ekstra potegnit, ker je res dober feeling, pa včasih je zabavno gledati reakcije folka, ko jim ni jasno, kaj se dogaja. ;)

zadnje čase vidim, da smo oz. po novem so vozniki hybridnih vozil med hitrejšimi na AC. in večkrat opažam kakšne dizle nemškega porekla, kako vozijo 110 po voznem in po prehitevalnem ... ;)

Re: Toyota Yaris hybrid

Objavljeno: Sr jul 22, 2020 2:42 pm
Napisal/-a Highupthere
Tattoo- je napisal/-a:
Dizzy je napisal/-a:imam Priusa, vozim ga od 2016, naredim z njim po cca. 35.000-40.000 km na leto. 70% voženj AC. alltime poraba - 5.7. zanimivost - Ljubljana - Hockenheim - Ljubljana, poraba 5.14 tja grede in celo 4.98 nazaj grede. ker je bilo veliko del na cesti, sem tako porabo pripisal temu, a sem mesec kasneje šel po praktično isti poti še enkrat, do Stuttgarta, in je bila poraba tja grede 5.23 in nazaj grede 5.07. hitrosti pa na nemških AC 140-160, drugje 135 po tempomatu. res je, hybrid ni za na avtocesto. torej, en mit razbit.
A po novem se povprečna poraba gleda že na drugo decimalko...vsaka čast! :DDD

Highupthere je napisal/-a:Najbolje opišem če primerjam vožnjo kot igranje video igre. Stalno "igračkanje" kdaj na baterijo, kako jo čim bolje napolniti med vožnjo, kako jo porabiti, gledati rezultate vožnje ipd.
Je tudi na cesti opaziti, da lastniki hybridov & električarjev ob iskanju minimalne porabe dostikrat vozijo, kot bi igrali video igrice...



S hibridom se lahko pelješ tudi hitreje od omejitev če želiš by the way... in ne nismo vsi tako obsesivni samo s porabo in počasno vožnjo. Se pa pač v urbanem okolju rajši peljem tako da predvidevam. In če poznam pot in vem kdaj bo rdeč semafor pač ne pritiskam po gasu... Pa verjemi, da tisti ki pritiskajo po gasu in so nestrpni ponavadi pridejo dobro minuto ali pa sploh ne prej na cilj...

Re: Toyota Yaris hybrid

Objavljeno: Sr jul 22, 2020 2:45 pm
Napisal/-a Dizzy
xxl je napisal/-a:Opiši malo zadevo. Kaj se zgodi, če se baterija izprazni na klancu? Teh 150 bencinskih konjev verjetno opravi svoje, ali se čuti padec moči? Se splača ročno prestavljanje? Kako se hitro zagreje notranjost po zimi? Verjetno zato imam, v opremi, gretje sedežev? Kako sploh prve kilometre zagret motor, če pelje prvo nekaj sto metrov ali kilometer na elektriko in potem greš, recimo, prehitevat s polnim plinom? V tistem trenutku je motor še mrzel, mar ne?
Poraba na ac in na splošno?


pri meni se je zgodilo le enkrat - ko sem bil v Soeldnu in šel na Rettenbach, mislim, da sem imel avto par mesecev in še nisem vedel za to zagato. dal gladko na Sport in iz cestninske na polno proti vrhu ... ampak ni šlo dolgo, ker sem po parih serpentinah spraznil baterijo in avto več kot 50 ni šel več oz. se je očitno matral. do takrat pa je konkretno letel. mogoče je pri Priusu to še bolj občutno, ker je bencinski motor sam res len in bog (100hp in bogi navor), 2.0 novi motor je verjetno drugačen.

potem sem bil na podobnih cestah bolj pozornih in se mi to ni več zgodilo, vseeno pa sem uspel vozit nekako v mejah normale.

Re: Toyota Yaris hybrid

Objavljeno: Sr jul 22, 2020 2:48 pm
Napisal/-a Dizzy
s temi eksplozivnimi vožnjami čez dva pasova, predvsem opažam taksiste metroja s tovrstnimi manevri, pa prehitevanje čez prehode za pešce, mi res ni jasno, kaj je poanta, ko potem v križišču stojimo en ob drugem ... ampak to je spet druga zgodba ... off topic.