Avto za 2 čuka za astronomske razdalje
Objavljeno: So jul 18, 2020 9:49 pm
Morda sem prezahteven, a bom vseeno vesel predlogov. Iščem poceni avto, ki bo zanesljiv, trpežen in pripravljen na vsakodnevno premagovanje 250 kilometrske razdalje (od tega 200 kilometrov avtoceste in 50 kilometrov gas-bremza mučenj).
Cena: od 0 do 2000 evrov (nekaj med tema dvema številkama bi bilo super)
Zaželjena oblika notranjega izgovrevanja: po principu, ki si ga je zamislil Rudolf Diesel
Starost: nepomembno
Ohranjenost zunanjosti in notranjosti: nepomembno, razen, to da ni tako rjast, da bi ven padel, pa vsaj da ni na zicih flekov od močefita
Znamka: nepomembno
Razred: srednji do višji srednji
Menjalnik: obvezno ročni (avtomatski menjalnik je kot seks s kondomom)
Varnost: Vsaj 5 zvezdic na EURONCAP testu. Bolje to kot 5 zvezdic okrog glave pri morebitni nesreči.
V tem trenutku vozim skoraj dve desetletji starega Forda z atmosferskim bencinarjem (1.6, ZETEC-SE, Yamahine zasnove), ki brez težav že skoraj leto dni premaguje zgoraj omenjeno razdaljo, praktično brez mehanskih okvar. Izenačenje cen med dizlom in bencinom, je malce olajšalo trpljenje moje denarnice, a prej kot slej bo dizel zopet cenejši, poleg tega pa prazgodovinski atmosferski bencinarji rutinsko popijejo cca.2 litra več od sodobnih dizlov (pri relacijah pa se kar pozna). Zato sem si zaželel common-rail dizla, težava pa je v tem, da bo to avto, ki bo vsako leto pridelal novih 100.000km, zato seveda za avto ne bom dal veliko cekinov, saj bo z recimo 150.000km kar hitro prišel do 400.000, potem pa ga itak nihče več ne bi hotel kupiti. Iz tega razloga želim minimizirati amortizacijo tako, da že v osnovi kupim avto, ki ni vreden kaj prida in ga zvozim dokler ojnica ne prebije haube.
Česa pa si ne želim?
Japonskih dizlov: Japonci so velemojstri bencinarjev, dizlov pa ne znajo delat, zato so po večini nad njimi obupali (žaljivo je, da nekateri odlični Renautov 2.0dci očrnijo z neumnim stavkom: "To je že Nissanov motor in zato veliko bolj kakovosten kot problematični 1.9dci." Ne ni Nissanov motor, tako kot 1.5 dci je bil razvit povsem v Franciji v Renautovem tehnološkem centru, Nissan je le "sodeloval" (beri: poševnooki so lahko zraven le gledali in si delali zapiske kako se dela dizle) - če bi bil motor zares Nissanov, bi eksplodiral že na poti iz salona (tisti, ki ste vozili kakšne stare Primere in Almere s PRAVIMI Nissanovimi dizli boste to dobro vedeli).
PSAjevih dizlov (nič ni narobe z njimi, le ni mi všeč njihova rešitev DPF filtrov z vbrizgavanjem tekočine Eolys - vsi, ki jih poznam so imeli s tem sistemom čez nekaj let težave).
Starodobnikov. Nekaj časa me je mikal stari Mercedes E W124 (1985-1994), a me je hitro minilo, ko sem jih nekaj preizkusil. Admiralske ladje iz osemdesetih se lahko skrijejo po kultiviranosti, tišini in porabi s sodobnimi common-rail dizli. Da sploh ne omenjam varnosti.
BMWjev: ne zaupam njihovim inženirskim kompetencam, niti tipu ljudi, ki vozi njihova vozila (beri: ožemanje od križišča do križišča, spuščena stekla, južno-slovanski melos, odmeva iz poceni zvočnikov)
Aja glede cene pa: 2000 je MAX. 2000 in 1 evro je preveč. Zelo bi bil vesel, če bi bila cena pol tega zneska.
Skratka - vesel bom predlogov. Hvala.
Cena: od 0 do 2000 evrov (nekaj med tema dvema številkama bi bilo super)
Zaželjena oblika notranjega izgovrevanja: po principu, ki si ga je zamislil Rudolf Diesel
Starost: nepomembno
Ohranjenost zunanjosti in notranjosti: nepomembno, razen, to da ni tako rjast, da bi ven padel, pa vsaj da ni na zicih flekov od močefita
Znamka: nepomembno
Razred: srednji do višji srednji
Menjalnik: obvezno ročni (avtomatski menjalnik je kot seks s kondomom)
Varnost: Vsaj 5 zvezdic na EURONCAP testu. Bolje to kot 5 zvezdic okrog glave pri morebitni nesreči.
V tem trenutku vozim skoraj dve desetletji starega Forda z atmosferskim bencinarjem (1.6, ZETEC-SE, Yamahine zasnove), ki brez težav že skoraj leto dni premaguje zgoraj omenjeno razdaljo, praktično brez mehanskih okvar. Izenačenje cen med dizlom in bencinom, je malce olajšalo trpljenje moje denarnice, a prej kot slej bo dizel zopet cenejši, poleg tega pa prazgodovinski atmosferski bencinarji rutinsko popijejo cca.2 litra več od sodobnih dizlov (pri relacijah pa se kar pozna). Zato sem si zaželel common-rail dizla, težava pa je v tem, da bo to avto, ki bo vsako leto pridelal novih 100.000km, zato seveda za avto ne bom dal veliko cekinov, saj bo z recimo 150.000km kar hitro prišel do 400.000, potem pa ga itak nihče več ne bi hotel kupiti. Iz tega razloga želim minimizirati amortizacijo tako, da že v osnovi kupim avto, ki ni vreden kaj prida in ga zvozim dokler ojnica ne prebije haube.
Česa pa si ne želim?
Japonskih dizlov: Japonci so velemojstri bencinarjev, dizlov pa ne znajo delat, zato so po večini nad njimi obupali (žaljivo je, da nekateri odlični Renautov 2.0dci očrnijo z neumnim stavkom: "To je že Nissanov motor in zato veliko bolj kakovosten kot problematični 1.9dci." Ne ni Nissanov motor, tako kot 1.5 dci je bil razvit povsem v Franciji v Renautovem tehnološkem centru, Nissan je le "sodeloval" (beri: poševnooki so lahko zraven le gledali in si delali zapiske kako se dela dizle) - če bi bil motor zares Nissanov, bi eksplodiral že na poti iz salona (tisti, ki ste vozili kakšne stare Primere in Almere s PRAVIMI Nissanovimi dizli boste to dobro vedeli).
PSAjevih dizlov (nič ni narobe z njimi, le ni mi všeč njihova rešitev DPF filtrov z vbrizgavanjem tekočine Eolys - vsi, ki jih poznam so imeli s tem sistemom čez nekaj let težave).
Starodobnikov. Nekaj časa me je mikal stari Mercedes E W124 (1985-1994), a me je hitro minilo, ko sem jih nekaj preizkusil. Admiralske ladje iz osemdesetih se lahko skrijejo po kultiviranosti, tišini in porabi s sodobnimi common-rail dizli. Da sploh ne omenjam varnosti.
BMWjev: ne zaupam njihovim inženirskim kompetencam, niti tipu ljudi, ki vozi njihova vozila (beri: ožemanje od križišča do križišča, spuščena stekla, južno-slovanski melos, odmeva iz poceni zvočnikov)
Aja glede cene pa: 2000 je MAX. 2000 in 1 evro je preveč. Zelo bi bil vesel, če bi bila cena pol tega zneska.
Skratka - vesel bom predlogov. Hvala.