Stran 1 od 2

Avto za 2 čuka za astronomske razdalje

Objavljeno: So jul 18, 2020 9:49 pm
Napisal/-a freddie
Morda sem prezahteven, a bom vseeno vesel predlogov. Iščem poceni avto, ki bo zanesljiv, trpežen in pripravljen na vsakodnevno premagovanje 250 kilometrske razdalje (od tega 200 kilometrov avtoceste in 50 kilometrov gas-bremza mučenj).

Cena: od 0 do 2000 evrov (nekaj med tema dvema številkama bi bilo super)
Zaželjena oblika notranjega izgovrevanja: po principu, ki si ga je zamislil Rudolf Diesel
Starost: nepomembno
Ohranjenost zunanjosti in notranjosti: nepomembno, razen, to da ni tako rjast, da bi ven padel, pa vsaj da ni na zicih flekov od močefita
Znamka: nepomembno
Razred: srednji do višji srednji
Menjalnik: obvezno ročni (avtomatski menjalnik je kot seks s kondomom)
Varnost: Vsaj 5 zvezdic na EURONCAP testu. Bolje to kot 5 zvezdic okrog glave pri morebitni nesreči.

V tem trenutku vozim skoraj dve desetletji starega Forda z atmosferskim bencinarjem (1.6, ZETEC-SE, Yamahine zasnove), ki brez težav že skoraj leto dni premaguje zgoraj omenjeno razdaljo, praktično brez mehanskih okvar. Izenačenje cen med dizlom in bencinom, je malce olajšalo trpljenje moje denarnice, a prej kot slej bo dizel zopet cenejši, poleg tega pa prazgodovinski atmosferski bencinarji rutinsko popijejo cca.2 litra več od sodobnih dizlov (pri relacijah pa se kar pozna). Zato sem si zaželel common-rail dizla, težava pa je v tem, da bo to avto, ki bo vsako leto pridelal novih 100.000km, zato seveda za avto ne bom dal veliko cekinov, saj bo z recimo 150.000km kar hitro prišel do 400.000, potem pa ga itak nihče več ne bi hotel kupiti. Iz tega razloga želim minimizirati amortizacijo tako, da že v osnovi kupim avto, ki ni vreden kaj prida in ga zvozim dokler ojnica ne prebije haube.

Česa pa si ne želim?

Japonskih dizlov: Japonci so velemojstri bencinarjev, dizlov pa ne znajo delat, zato so po večini nad njimi obupali (žaljivo je, da nekateri odlični Renautov 2.0dci očrnijo z neumnim stavkom: "To je že Nissanov motor in zato veliko bolj kakovosten kot problematični 1.9dci." Ne ni Nissanov motor, tako kot 1.5 dci je bil razvit povsem v Franciji v Renautovem tehnološkem centru, Nissan je le "sodeloval" (beri: poševnooki so lahko zraven le gledali in si delali zapiske kako se dela dizle) - če bi bil motor zares Nissanov, bi eksplodiral že na poti iz salona (tisti, ki ste vozili kakšne stare Primere in Almere s PRAVIMI Nissanovimi dizli boste to dobro vedeli).
PSAjevih dizlov (nič ni narobe z njimi, le ni mi všeč njihova rešitev DPF filtrov z vbrizgavanjem tekočine Eolys - vsi, ki jih poznam so imeli s tem sistemom čez nekaj let težave).
Starodobnikov. Nekaj časa me je mikal stari Mercedes E W124 (1985-1994), a me je hitro minilo, ko sem jih nekaj preizkusil. Admiralske ladje iz osemdesetih se lahko skrijejo po kultiviranosti, tišini in porabi s sodobnimi common-rail dizli. Da sploh ne omenjam varnosti.
BMWjev: ne zaupam njihovim inženirskim kompetencam, niti tipu ljudi, ki vozi njihova vozila (beri: ožemanje od križišča do križišča, spuščena stekla, južno-slovanski melos, odmeva iz poceni zvočnikov)

Aja glede cene pa: 2000 je MAX. 2000 in 1 evro je preveč. Zelo bi bil vesel, če bi bila cena pol tega zneska.

Skratka - vesel bom predlogov. Hvala.

Re: Avto za 2 čuka za astronomske razdalje

Objavljeno: So jul 18, 2020 9:59 pm
Napisal/-a PINki92
Golf 4 sdi

Re: Avto za 2 čuka za astronomske razdalje

Objavljeno: So jul 18, 2020 10:02 pm
Napisal/-a esem
PSA HDI brez DPF in brez Eolys, vendar bodo pri vseh, ne samo PSA, težave z zvezdicami

Re: Avto za 2 čuka za astronomske razdalje

Objavljeno: So jul 18, 2020 10:15 pm
Napisal/-a Panzeraustirol
Stara Škoda Octavia z 1.9 dizlom za kilometre delat je idealna. Mal se celo cenej dobi kot Golf z istim motorjem. Kej tazgale:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... 0SLX%20TDI

Dizajn je mogoče bolj dolgočasn in "starega psa ne moreš naučiti novih trikov". Ta pes pa ima en trik že od nekdaj: zelo vzdržljiv. :D

Re: Avto za 2 čuka za astronomske razdalje

Objavljeno: So jul 18, 2020 11:08 pm
Napisal/-a srcnik
bmw e39, tank za avtoceste

Re: Avto za 2 čuka za astronomske razdalje

Objavljeno: So jul 18, 2020 11:18 pm
Napisal/-a Panzeraustirol
E39 od 2001 do 2004 ma pogoste probleme z swirl loputami, k se odlomjo pa uničjo motor. Treba mal pazit če ma avto to loputo al ne. Če jo ma, se splača dat drugačn kolektor gor. Ampak to je vseen strošek...

Re: Avto za 2 čuka za astronomske razdalje

Objavljeno: So jul 18, 2020 11:27 pm
Napisal/-a srcnik
Samo ven se poberejo, ni treba kolektorjev menjat... Je pa to do zdaj že verjetno v vsakem poštimano ;)

Re: Avto za 2 čuka za astronomske razdalje

Objavljeno: Ne jul 19, 2020 6:24 am
Napisal/-a radar
www.avto.net/Ads/details.asp?id=1495468 ... %20poreklo

Če še ne motim nima dpf filtra. Voziš do konca. Lp

Re: Avto za 2 čuka za astronomske razdalje

Objavljeno: Ne jul 19, 2020 7:48 am
Napisal/-a MadIggy
Se strinjam z 1.9SDI, edino s posploševanjem glede japonskih dizlov pa nimaš prav. Npr Toyotin 2.0 116km (1CD-FTV) je bulletproof. V osnovi narejen za Rav4 v zadnji generaciji ki je še imela stalni 4×4 pogon, dobiš pa ga tudi v Corolli in Avensisu. Litoželezni blok, nima DPF ima pa CR. Dobiš ga celo tja do letnika 2006.

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... %20Avensis

Re: Avto za 2 čuka za astronomske razdalje

Objavljeno: Ne jul 19, 2020 9:04 am
Napisal/-a Ivan36
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... ka+vinjeta
Renault Vel Satis Privilege 2.2 dci + vlečna kljuka+vinjeta

Re: Avto za 2 čuka za astronomske razdalje

Objavljeno: Ne jul 19, 2020 9:09 am
Napisal/-a srcnik
Tole je največji drek od motorja...

Re: Avto za 2 čuka za astronomske razdalje

Objavljeno: Ne jul 19, 2020 9:45 am
Napisal/-a Cefizelj
Tista laguna bi kar bla ja. Filtra nima.

Vel Satis pa, če bi ga dobil z 2.0 dCi.

Re: Avto za 2 čuka za astronomske razdalje

Objavljeno: Ne jul 19, 2020 9:57 am
Napisal/-a titanius
Toyota Avensis 2.0 d4d. Dolga leta prej je veljal v Nemciji za najboljsi rabljen avto.

Re: Avto za 2 čuka za astronomske razdalje

Objavljeno: Ne jul 19, 2020 9:58 am
Napisal/-a xxl
Ivan36 je napisal/-a:https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=15474863&display=Renault%20Vel%20Satis%20Privilege%202.2%20dci%20+%20vle%E8na%20kljuka+vinjeta
Renault Vel Satis Privilege 2.2 dci + vlečna kljuka+vinjeta

To ni motor za dolge razdalje, največ do najbližje gostilne, potem ti kolegi pomagajo avto potisnit domov. :lol:

Re: Avto za 2 čuka za astronomske razdalje

Objavljeno: Ne jul 19, 2020 2:14 pm
Napisal/-a limas
Avtorju teme: imaš samo dve rešitvi znotraj svojih kriterijev: Laguna 2.0 dci in škoda 1.9 tdi. Dodal bi še laguno 2 1.9 dci PH2. Mislim, da so zadnje serije lagun tam nekje okrog 2000 eur pa navzgor. Motor velja za najbolj zanesljivega med sodobnimi dizli s skupnim vodom. Seveda ni nisanov, je pa po vsej verjetnosti le blok motorja nisanov.
Ne boš dobil avta s pristno kilometražo, toliko pa se le lahko potrudiš, da vzameš najbolj vzdrževano mašino. Laguna ima tudi pri 400k še prvo verigo in sklopko pod pogojem rednega vzdrževanja.
Zakaj laguna? Ker je avto D segmenta, robusten in dobro zasnovan ter udoben in nezahteven za vzdrževanje. Motor in periferija, pa tudi elektrika so zanesljivi, zvočna izolacija na nivoju premijskega razreda, pa tudi sedeži ti bodo všeč. Spomnil sem se neke tvoje stare teme o sedežih.
Če najdeš dobro laguno in jo še povežeš z dobrim in ugodnim serviserjem, jo ne boš nikoli zvozil do konca, ampak jo lahko podariš otrokom, vnukom...

Re: Avto za 2 čuka za astronomske razdalje

Objavljeno: Ne jul 19, 2020 4:58 pm
Napisal/-a nalcoq4
@freddie.
2.0 dci v lagunah je renojev motor?
Ravno ta motor je eden bolj zanesljivih dizlov.
Za razliko od prvih 1.9 dci motorjev.
v primerah 2.2 dci to je pa cisto krvni nissan motor?
Kaj pa 2.2dci v renojih vel satis, lagune ce se ne motim je to drug motor kot v primerah.

Kaksen fauvejev 1.9 sdi, tdi obvezno z bosch pumpo bo verjetno najboljsa izbira

Re: Avto za 2 čuka za astronomske razdalje

Objavljeno: Ne jul 19, 2020 5:19 pm
Napisal/-a desmodromica

Re: Avto za 2 čuka za astronomske razdalje

Objavljeno: Ne jul 19, 2020 7:49 pm
Napisal/-a Panzeraustirol
Ne. 1.9 Fiat group dizl je zlo zanesljiv, Stilo kot auto pa je ravno obratno. En prjatu ga je meu in je reku, da bi ga najraj vsak drug dan v drevo zagonu. Vsak drug dan je bla namreč druga težava.

Če kdo ne verjame, očitno nism edini k tko misl:

https://www.honestjohn.co.uk/carbycar/f ... 2002/good/

https://despairrepair.com/10-most-commo ... -problems/

Re: Avto za 2 čuka za astronomske razdalje

Objavljeno: Ne jul 19, 2020 9:10 pm
Napisal/-a desmodromica
Aja samo vsak drug dan? Kakšnega je pa kupil...verjetno skitanega za 500e. Za bolj resno obravnavanje uporabnikov foruma v tvoje dobro predlagam, da malenkostno bolj naštudiraš pravopis :-P . Ne vem, zakaj je moj kolega že 10 let zadovoljen s svojim Multijet...pa ni edini, ki ga poznam. Je treba pregledati, kaj se je na avtu menjalo...ne samo kupiti na blef. Fiat kot fiat, žarnica pregori in občasno lučke na armaturki(ostalo odvisno od vzdrževanja in finančnega vložka prodajalca)...sodelavec ga je tudi kupil za 800e, zadovoljen že 2 leti...vedno pa obstaja verjetnost, da dobiš črnega Petra...tudi pri novem. Lahko za kredibilnost povem, da sem si lastil 2x 1.9 JTD (8v in 16v).

Zelo zanesljiva opcija je tudi MB A 170CDI(imam kot 3tji avto)...mali avto, vendar pri 150km/h presenetljivo lepo tesni in je precej boljši avto kot na prvi pogled...ker je majhen, imajo manj tudi km, generacijo novejšega pa boš težko dobil solidnega za 2k.

Re: Avto za 2 čuka za astronomske razdalje

Objavljeno: Ne jul 19, 2020 10:23 pm
Napisal/-a Panzeraustirol
desmodromica je napisal/-a: Za bolj resno obravnavanje uporabnikov foruma v tvoje dobro predlagam, da malenkostno bolj naštudiraš pravopis :-P .


*Za bolj resno obravnavanje s strani uporabnikov foruma...

Kar si ti napisal je nerazumno. Počisti torej najprej pred svojim pragom. :-P

Glede Stilota: Prijatelj ga je kupil od trgovca z rabljenimi avtomobili za 1000 evrov z enomesečno garancijo. Po dveh mesecih so se pa začele težave. Stilo je bil slab poizkus izdelave "ponemčenega" Fiata. Videz ni slab, motor je soliden, to je pa tudi vse. Očitno nisi prebral kritik, povezave katerih sem navedel. Začenši z problematiko aktivacije zračnih blazin in to na novih avtomobilih. Kako slabo mora biti avto zasnovan, da že novemu odpovedujejo zračne blazine? To, ali pa to, da se mu stranske zračne blazine sprožijo brez razloga. Bog ve, kaj šele skrivajo rabljeni. Poleg seveda notranjosti, ki se samorazgradi, problemov z avtomatskimi klimami, slabih senzorjev... :?