DSG, Powershift ....... to je večna dilema. Problem je ker avti nimajo servisa na 60000km. Sam sem gledal nekega Forda ..... ampak je imel 130000km in nobenega servisa na menjalniku.
Ker nisem mogel verjeti sem klical na uradni servis kako je s tem. ZELO prijazen serviser mi lepo razložil da je potreben servis na 60000km in zadeva deluje. V velikih primerih pa nimajo servisov ker imajo službena vozila tako podpisano pogodbo zaradi cenejšega vzdrževanja. Pravi roko na srce vam polagam da, da najdite vozilo z servisiranim menjalnikom drugače bo veselica.
Servis tih menjalnikov pride na pooblaščencu tam 250-300eur na fuš pa tam 150eur.
Ali bi zopet vzel avtomatika ...... brez pomisleka, ampak treba je najti dober avto.
Neumesno ..... PSA EAT6 nima nobebega vzdrževanja. Meni so lepo povedali da je priporočljiva menjava olja na 200000km katera pa pride tam 100-130eur. Eni so pa rekli ...... samo ne pipaj dokler ni zaznati kakega problema.
Vsi hvalijo ala DSG, Powershifta v oblake .... pa povem iz prakse isti klinc kot EAT.
Sedaj se bojo pa javili majstri kateri zaznajo pol sekunde hitrejše prestavljanje.
Zato sem vzel Tiguana katerega prej tudi povohal nebi