xxl je napisal/-a:Hm, vidim, da se spoznaš na to sceno. Kako je možno, da avto (celo MB) s samo 16 000 km izgubi toliko na ceni? Bi razumel, če bi imel 160 000 km. Koliko bi lahko računal, da bo čez 3 leta in 75 000 km, izgubil na ceni BMW X3 PHEV, nov med 60-70 000 €? Sicer, avto je v Španiji, pa vendar.
Hmm, ta Mercedes je bil dejansko predstavljen že leta 2014 in je sicer FL (9G menjalnik, asistence, ki so res izpiljene v primerjavi z vozili plebejskih znamk, najnovejši dizelski motor od Mercedesa iz serije OM654, ki je bila razvita za naslednjih 10-15 let in je mišljena kot zadnji dizelski motor pred popolno elektrifikacijo) ampak v osnovi ne preveč mlada zadeva. Hkrati so ta Junge Sterne vozila po navadi operativni lizing za 2leti. Velikokrat fizična oseba, ker ji je lažje plačati v enem mesečnem obroku zavorovanje/avto/vzdrževanje in ga nato zamenjati, ko ti zapaše (dejansko če šteješ v obrok še izgubo vrednosti vozila, ki bi jo plačal kot fizična oseba v prvih dveh letih te tako pride ceneje, sploh ker je v tujini veliko solidnih ponudb) , ostali pa so verjetno kakšni testni/službeni avtomobili. Po večini so z isto konfiguracijo in najdeš včasih po 20-30 istih oglasov ob istem času tako, da je bil ob nakupu najverjetneje prisoten visok % popusta na količino. Že pri nakupu BMW-ja, če ni npr. ravno prišel ven dobiš na MPC 20-25% popusta kot fizična oseba. Mercedes ima sicer od nemške trojice najmanjše popuste za fizične osebe, ampak je pri velikih strankah verjetno drugače. Tako, da če je lizing hiša avto z MPC 50k dobilo z 40% popusta si na nabavni ceni 30k. Avto je bil prvo leto ali dve v operativnem lizingu, kjer se je spet nekaj zaslužilo (X znesek pologa + Yznesek obroka*24, in tako so svoje prste namočile banke/lizing, zavarovalnica, servis in so vsi prišli do nekaj denarja. Avto se na koncu prodaja z malimi kilometri za recimo 25k in na njem bo še vedno narejen solidno zaslužek, saj je bila dejansko plačana cena 30k in ne 50k. Fora pa je, da so večinoma pri tej vrsti lastništva kilometri omejeni na 10-15k km letno in vse kar je več se dodatno plača. Tako, da v kolikor se pa dela več kilometrov se pa tudi z višjim obrokom pokriva izguba vrednosti zaradi višje kilometrine. Na koncu je pa vsekakor firma v plusu.
Kar se tiče X3ke bi jaz računal na max cca 40% vrednosti MPC.
Dobiš za 45k že nove, tudi če si kupil kot fizična oseba si dobil nek soliden popust in trg čez 3 leta ve, da ti nisi plačal 100% MPC ampak mogoče samo 75-85% MPC. Se pa zna zgoditi, da bo mogoče kaj bolje držal ceno, ker je PHEV bolj pa tudi kilometrina ne bo pretirano velika.
Problem je, da dodatna oprema pri rabljenem ni kaj veliko vredna in oskubljenčki nižajo ceno.. in če je bil en po MPC 50 drugi pa 60 bo pri 3 leta starem ta razlika samo še 2 tisočaka.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... c1d5114612