xxl je napisal/-a:Bodi pozoren na postavke. Pri meni samo za menjavo olja računajo 193€, naslednji je 100€ dražji samo zaradi zavorne tekočine in filtera klime, ko dodajo še filter zraka, je že 326€...
nasamorpheus je napisal/-a:Drugače pa se men zdi da se Octavia pelje približno isto kot Kia ceed, se pravi dobro.. al pa kot golf. Ne vem zakaj bi se peljala škoda bolje kot en golf če je pa ista platforma. En golf se pa ne pelje nič bolje od ceeda.
xxl je napisal/-a:Hm, vidim, da se spoznaš na to sceno. Kako je možno, da avto (celo MB) s samo 16 000 km izgubi toliko na ceni? Bi razumel, če bi imel 160 000 km. Koliko bi lahko računal, da bo čez 3 leta in 75 000 km, izgubil na ceni BMW X3 PHEV, nov med 60-70 000 €? Sicer, avto je v Španiji, pa vendar.
thunderbolt je napisal/-a:Razlika na pooblascencu za redni servis menjalnika med 2,0 dsg superb/passat je 200€. Res pa je, da je bil vw servisiran v lj, skoda pa ne. Avtomatik je super, vseeno pa bos imel na skodi dodatnega stroska 400€ pri tvoji kilometrini na dobro leto (servis na 60k km). Med rednimi servisi seveda ni tako velikih razlik. Velja pa malo pogledat v servisne intervale-passat doma ima se na 15k km, sedaj naj bi vag grupa podaljsala intervale.
Kia naj bi bila na podobnem rangu kot toyota, to je 250-300€ na redni servis, kar je tretjina vec kot vw.
Sicer pa poklici na pooblascence, pa naj ti povejo.
trakus je napisal/-a: Kar se tiče X3ke bi jaz računal na max cca 40% vrednosti MPC.
Dobiš za 45k že nove, tudi če si kupil kot fizična oseba si dobil nek soliden popust in trg čez 3 leta ve, da ti nisi plačal 100% MPC ampak mogoče samo 75-85% MPC. Se pa zna zgoditi, da bo mogoče kaj bolje držal ceno, ker je PHEV bolj pa tudi kilometrina ne bo pretirano velika. Problem je, da dodatna oprema pri rabljenem ni kaj veliko vredna in oskubljenčki nižajo ceno.. in če je bil en po MPC 50 drugi pa 60 bo pri 3 leta starem ta razlika samo še 2 tisočaka.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... c1d5114612
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 52 gostov