xxl je napisal/-a:Iz Toyota FB; Bo kar držalo cca 1800€.Po 10tit letih prius III pri skoraj 300.000 prevoženih (po števcu) menjal baterijo strošek cca 1800€. To je bila cena ker sem staro vrnil Toyoti. Kupil sem rabljen avto iz Francije zato o km nisem siguren.
Prevoženih je imel tvoj Prius preko 400.000 kar se sovpada s pričevanji lastnikov na Prius forumih.. baterija ob idealni uporabi zdrži 300.000 do 500.000 km (odvisno od pogojev vožnje, visoke temperature v kabini niso prijatelj Toyotinih baterij zato uporabljaj klimo poleti in 1x na par let očisti ventilator baterije oz naj to naredijo pri servisu). Prius ima NiMh baterijo, NiMh baterije od Toyote so izjemno odporne, dobro delujejo v mrazu zato se jim je Toyota težko odrekla na račun močnejših glede na težo Litij-ionskih.. Jih pa še vedno prodaja v nekih modelih na severu in bo zavoljo garancij in pa preventivno še vedno imela opcijo za NiMh baterije, nikoli ne veš kdaj bo kriza z litijem.. Toyota ne raskira, podobno kot si je zagarantirala čipe medtem ko se drugi soočajo s pomanjkanjem. Je pa treba rečt da baterija ne odpove popolnoma ampak je samo slabša kar pa pri Hybridu ki ni priključni pomeni le pol litra ali liter več porabe in to je to. Hybridni sklop dela k urca, sam tankaj, servis redni, olje od Toyote in si dober za stotisoce kilometrov. Aja pa ecvt sklop elektro motorjev rabi menjavo olja, ki služi za hlajenje, čeprav naši serviserji oz Toyota trdijo da je lifetime.. Na 150.000 km najkasneje menjava, preventivno.