Sedanka bo za na AC kar dobra izbira, ker ima nizek zračni upor. Glede 1.8 hibridnega pogona pa najbolje, da greš sprobat, testna vožnja pri Toyoti še nikoli ni bila problem, edino, če je sedaj zaradi korone kaj drugače.
Elektrika naredi veliko na odzivnosti pri nizkih hitrostih, pri visokih pa moraš vedeti, da vedno ko boš zahodil gas, da moč pride z zamikom, ker motor tipično počiva na nizkih obratih in se za max moč mora zavrteti na obrate. Torej vsaka sprememba gas pedala zahteva najprej neke obrate motorja, šele nato dobiš tisto moč, ki jo zahtevaš. Ni pa tiste luknje kot pri klasičnem AT kickdownu, kjer je kar močen pojemek in potem pospešek. Pri hibridu se to zgodi to lepo počasi in zvezno, brez lomljenja vratov potnikom
Pri nekem dizlu, pri visokih hitrostih velikokrat ni potrebe po šaltanju in dobiš takoj tisto srednjo moč, ki jo zahtevaš. Ravno nasprotno je pa pri speljevanju in nizkih hitrostih, kjer dizel mora stalno šaltat pri tem se pa čuti še turbo lag. Tu je hibrid poezija za vozit, lepo zvezno pospeševanje.
Pri pospeševanju se bosta pa tako 1.6 klasičen in 1.8 hibrid enako drla v visokih obratih. Pri 1.6 sicer lahko pospešuješ po polžje v visoki prestavi in z gasom v poden, ampak tako počasno pospeševanje lahko isto narediš s hibridom samo gasa v poden ne smeš tiščat.