Citroen C5 najbolj (h)udoben avto na celem svetu Citroen C5 2.0 BlueHDi 180 Exclusive Avt. 2016 (privat) Opel Insignia 2.0 CDTI edition start/stop 2014 (privat) Citroen C4 1.6 HDi 2011 (privat) Audi A6 Avant 3.0 TDI clean diesel quattro S tronic 2015 (služben)
mrtwelvetrees je napisal/-a:A gredo radi diferenciali ? Kolega ima 170.000 pa mu je šel diferencial. Benciar, ročni menjalnik, samo zadnji pogon. Kilometri so pravi.
Bmw ti ponuja vec kot pa renault... vozne lastnosti, druga dodatna oprema, ki za razliko od renaulta vsaj dela kot mora, ipd. Je pa zaradi tega avto drag, prvi lastnik ga veliko plača za 2 do 3 leta, nato ga proda, in ga frajer kupi rabljenega poceni, ampak se spufa na popravilih....
Imel primer, da tudi nov BMW ne dela, kot mora in niti v garanciji niso zmogli odpraviti napake. Še dobro, da ni usekalo kasneje, ker bi bila ekonomska totalka (zaradi tovarniške napake, ampak izven garancije). Dobili drug nov avto, ampak ja, samo čakaš, da utegne biti spet kaj narobe....
Tako da imam rajši avtomobil z napakami, ki se jih da odpraviti.
Ni problem pri bmw, problem je pri lastnikih ki šparajo in si ne morejo privoščiti kvalitetne robe za vzdrževanje vozila. Primer; Folk kupuje poceni čunga-lunga gume, saj za šminkirat res ne rabiš premium znamke na 20". Ta folk pravi, ad so testi gum čisti nateg... Vendar je vse v detajlih. Čunga-lunga gume imajo nižjo toleranco izdelave, posledično ima zadnja desna 2mm večji obseg kot leva. In dolgoročno to zje**e X drive enoto, ali diferencial.
Zato je pri nas toliko rabljenih kvarljivih bmw-jev.