eLwiS2003 je napisal/-a:Hvala na odgovoru Speedfighter.. saj oblika je top pa notranjost se pa sicer odločam med tem in Opel Insignia SportsTourer 1.4 Turbo Edition in se ne morem odločit
Pozdravljen. Imam Opel Astro J Sports Tourer (1500 kg) s tem motorjem, ki je nekje 100-200 kg lažja od Insignije A, in je že v Astri anemičen motor za takšno težo. Kako je šele v težji Insigniji....enostavno premajhna delovna prostornina za tako težka vozila..turbo gor ali dol.
Sem pa tudi sam razmišljal o Elantri in jo tudi na hitro peljal. Oblika je stvar okusa tako, da tu ne bi zgubljal besed. 1.6 bencinar je bolj preverjena zadeva kot Opel turbobencinarji te generacije (manj možnosti okvar pogonskega sklopa). Bencinarji (Astra in Insignia) imajo M32 menjalnik, kjer radi gredo ležaji. Vem pa zato, ker sem jih jaz že moral menjati pri 100k km
, nekateri pa še dosti prej. CVC klima kompresorji so tudi problematični pri Oplu.
Kar se tiče same vožnje je Elantra kljub manjšemu navoru podobno odzivna kot 1.4t na račun občutno nižje teže. 1.4t ima zelo dolga prestavna razmerja in ima prednost na avtocesti, za vsepovsod drugje ima Elantra bolj uporabne prestave. Samo prestavljanje je pri Elantri bolj lahkotno z lažjo sklopko, M32 rabi več sile, je pa vseeno dovolj natančen z malo težjo sklopko. 1.4t motor je tudi nagnjen k cukanju pri pospeševanju z neznanimi vzroki. Na nemških forumih so dolge teme lastnikov brez rešitev, tudi sam imam probleme s tem. Samo podvozje je pri Oplu bolj dodelano in na drugem nivoju. Kot je napisal že Speedfighter, zadnja prema na Elantri ni posrečena in se takoj opazi. Astra J ima zadaj Wattov člen na poltogi premi z dobro lego in udobjem. Insignia pa multilink premo, ki je naprednejša in še večjim udobjem.
V kolikor šteje prostornost, razlika med Elantro in Insignio A ni tako velika, kot bi človek sklepal glede na zunanje mere. Za noge zadaj je podobno pri obeh, ima pa Elantra manj prostora za glave zadaj. Za večje škatlaste tovore prtljažnik v Elantri ni, pri Sport Tourerju gre lažje notri kaj večjega.
Drugače pa sta Elantra in Insignia tako drugačna avtomobila, da me malo čudi da se izbira med njima. Astra in Elantra še mogoče, Insignia pa je s +400 kg in +0.4 m dolžine bolj avtocestna križarka, Elantra pa bolj za mestno vožnjo in regionalke.
Glede na željo po čim večji zanesljivosti, bi jaz Insignio bencinarja odsvetoval. Tudi še bolj problematičen 1.6t in 1.8 N/A imata M32 in pa veliko porabo. V kolikor je veliko avtoceste, potem 2.0 dizla 2014+. Elantra ima bolj preverjeno in enostavnejšo tehniko, ki je na dolgi rok manj problematična. Nikjer nisem zasledil težav, razen zadnja prema..tisto je za preveriti. Obvezno testna vožnja in ne bo dileme.