thunderbolt je napisal/-a:Od kje ti ta podatek? Pri novejsih volvotih (vkljucno od modelskega leta 2017 naprej) naj bi bilo se najvec tezav z osrednjo informacijsko enoto, kar odpravijo updejti na rednih servisih.
Poznam enega, ki mu je letnik cca. 2015 dvakrat zaribal - utrgalo jermen - mislim da prvič še v garanciji (na uradnem servisu servisiran). Tako da mislim, da so časi bulletproof 5cyl motorjev od volva mimo, kar je škoda ampak je zgleda povsod tako...
Tule je od avtonasveti (čeprav mislim, da je njegov bil dizel):
Težke okvare
Pri nekaterih vozilih opremljenih s turbo bencinskim motorjem prihaja do odpovedi napenjalca zobatega jermena, kar vodi do težke okvare motorja.
Pri 2.0 dizelskih VEA motorjih izdelanih med leti 2014 in 2018, lahko zaradi vročine pride do deformacij plastičnega sesalnega kolektorja, kar lahko rezultira tudi v požaru. Vsa problematična vozila so bila vpoklicana, zato bodite pri nakupu rabljenga pozorni na to, da se je prejšnji lastnik odzval na vpoklic.
Dizelski VEA motorji (2.0 dizel) izdelani do 2017, se lahko srečujejo s povišano porabe olja kar je posledica konstrukcijske napake batov (neustrezni oljni batni obročki). Pri kasnejših letnikih so omenjene težave odpravili.