xxl je napisal/-a:No ja, vsaj pri Toyotinih hibridih ni turba, interkulera, sklopke, anlasera, alternatora, praktično niti menjalnika ni, itn. Kaj je torej ceneje za vzdrževanje bi se dalo debatirat. Saj ne mislim prepričevat nobenega, samo se mi bencinar v takšnem razredu ne zdi najmodrejša odločitev, tudi dolgoročna ne, za nadaljnjo prodajo, recimo. Pač, vsak ve najbolje zase.
Probali smo RAV4, že na parkirišču pred salonom se je stresal kot v starih časih ko vžig na enem cilindru ni v redu deloval, potem vožnja po AC do izvoza, kjer je spet začelo avto nemarno trest, zaradi omejitve se pa niti ni dalo drastično povečat obratov da bi mogoče prišel motor k sebi ... v glavnem pogon pusti izredno slab vtis. RAV4 je tudi precej plastik-fantastik, pa na kupujem ga za prodajo nekomu drugemu, ampak za naslednjih 10+ let peljat s čimmanj ugibanja kaj bo tehnično šlo narobe (ali bo motor sam od sebe razpadel, ali se bo baterija skuhala poleti na morju, kaj bo s CVTjem ... zato tudi nočem novodobnega dizla z dolivanjem uree, regeneracijami DPF, problematičnim EGR in ne vem kaj še). Kratke relacije = bencinar, manj tehničnih komplikacij = bencinar, je pa res malo višja poraba.