mevden je napisal/-a:Avto je ok. Klicaj ob tempomatu se sme prižgati samo ko pada sneg. To ga zmede in izpiše klicaj, pomeni da poleg tempomata ne bo delovalo zaviranje v sili. Imel tega passata skoraj 5 let, in klicaj je res bi samo takrat ko pada sneg. V primerjavi z Mondeom zadnje generacije, ford je difinitivno bolj narejen za avtoceste,tudi dosti tišji je not. Je pa vse drugo na strani passata..zanesljivost,poraba, materiali v kabini, prostornost, itd. Je pa 29k eur kar drago, to bi moglo biti vsaj 5k eur nizja cena. Je to uvoz, kdo ga je uvozil, pooblascen trgovec?
Pred manj letom smo narocili novega arteona rline,150 dizel dsg in kar nekaj dodatne opreme pa je bil malo pod 40k eur. Pa je avto nov, rabljen passat za 29k eur? Hm...narocen je bil marca, oktobra smo ga ze dobili....mislim,da se cakalne dobe umirjajo in ni vec cakalmih dob vec kot 8 mesecev?
berlonso je napisal/-a:Imam navadnega Passata, 2.0TDI z DSG l 2020 od novega, gre proti 100.000km.
Pri meni so tudi zavore nekoliko glasne in malenkost tresejo pri močnem zaviranju - prvi avto, pri katerem se mi je kaj takega zgodilo.
Poglej tudi pobiranje gum - prednje gume mi je notranji rob zlizalo po 25.000km do žic, naredili optiko na pooblaščencu, kjer je bilo vse v "zelenih" številkah ampak vseeno od takrat te težave ni več - enako težavo je imel znanec, ki je Passata nabavil v 2020. Škripanje zadaj pozimi ob vožnji čez ležeče policaje - namažejo in eno leto mir (žal ne ponudijo trajne rešitve). DSG v tem modelu je brez menjave olja, kar se mi zdi čudno (mogoče ima 190km motor drugo varianto?). Občasno se pri sukanju volana sliši kakšen pok, na pooblaščencu mi tega ni uspelo pokazati.
Potem je bila še težava, ko je na avtocesti zasvetila luč, da alternator ne polni - odprlo je šipko za kontrolo olja in zbljuvalo olje skozi to odprtino ven. Baje osamljen primer, objasnila/razloga nisem dobil. Menjali alternator, "zvapali" motorni prostor in veselo naprej.
Znancu so na servisu rekli, da naj bi 2020 letniki imeli tudi problem, da se SOS lučka prižge (je na stropu), naj bi pa bila drama za to popravit (baje morajo sneti stropni panel). Pri meni tega še ni bilo.
Ostalo zaenkrat BP, udobje precej pred dinamiko, čričkov ni.
Vizualno je Alltrack lepši od "civilne" verzije. Če te še kaj zanima vprašaj, je pa res da pri tebi gre za komplet drugo mehaniko.
mevden je napisal/-a:Avto je ok. Klicaj ob tempomatu se sme prižgati samo ko pada sneg. To ga zmede in izpiše klicaj, pomeni da poleg tempomata ne bo delovalo zaviranje v sili. Imel tega passata skoraj 5 let, in klicaj je res bi samo takrat ko pada sneg. V primerjavi z Mondeom zadnje generacije, ford je difinitivno bolj narejen za avtoceste,tudi dosti tišji je not. Je pa vse drugo na strani passata..zanesljivost,poraba, materiali v kabini, prostornost, itd. Je pa 29k eur kar drago, to bi moglo biti vsaj 5k eur nizja cena. Je to uvoz, kdo ga je uvozil, pooblascen trgovec?
Pred manj letom smo narocili novega arteona rline,150 dizel dsg in kar nekaj dodatne opreme pa je bil malo pod 40k eur. Pa je avto nov, rabljen passat za 29k eur? Hm...narocen je bil marca, oktobra smo ga ze dobili....mislim,da se cakalne dobe umirjajo in ni vec cakalmih dob vec kot 8 mesecev?
gusti85 je napisal/-a:mevden je napisal/-a:Avto je ok. Klicaj ob tempomatu se sme prižgati samo ko pada sneg. To ga zmede in izpiše klicaj, pomeni da poleg tempomata ne bo delovalo zaviranje v sili. Imel tega passata skoraj 5 let, in klicaj je res bi samo takrat ko pada sneg. V primerjavi z Mondeom zadnje generacije, ford je difinitivno bolj narejen za avtoceste,tudi dosti tišji je not. Je pa vse drugo na strani passata..zanesljivost,poraba, materiali v kabini, prostornost, itd. Je pa 29k eur kar drago, to bi moglo biti vsaj 5k eur nizja cena. Je to uvoz, kdo ga je uvozil, pooblascen trgovec?
Pred manj letom smo narocili novega arteona rline,150 dizel dsg in kar nekaj dodatne opreme pa je bil malo pod 40k eur. Pa je avto nov, rabljen passat za 29k eur? Hm...narocen je bil marca, oktobra smo ga ze dobili....mislim,da se cakalne dobe umirjajo in ni vec cakalmih dob vec kot 8 mesecev?
Probaj naročit enakega arteona zdaj ... 50k ti ne uide.
ninjeti je napisal/-a:Veliko porabo olja bi naj imeli modeli do letnika 2016, naprej so to uredili. Potrjeno z več virov. Bi pa naj bila to težava tudi na 150KM - je več mojih prijateljev to potrdilo za lastna vozila.
thunderbolt je napisal/-a:Moj je bil 05/2017 pa je zacel piti olje pri 150k km. Ne vem koliko olja, ampak servisni interval je bil na 15k, pa se je lucka prizgala pri 13k.
Kaj pa kak volvo V60 crosscountry? Malenkost manjsi od passata, ampak nadgradnja na vseh podrocjih.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 33 gostov