
vammat je napisal/-a:Nihče ne vozi Vw, Škodo?
Vsenafarbos je napisal/-a:Ne kupujte rabljenih 1.5dCi, 1.6 dCi in 1.7dCi-jev od letnika 2016 naprej, v kolikor se vozite v mrzli klimi oz. mislim da so to Euro 6 motorji...
Tem motorjem se v mrzlih in vlažnih pogojih nabira led v intercoolerju. Ko avto parkirate in se led odtaja, v kolikor je ledu dovolj in nivo vode popolnoma zapre sesalno cev, ki gre iz intercoolerja v motor, le-ta potegne vodo in je sranje. Skurjena varovalka akumulatorja, menjava olja in filtra ter spihovanje vode iz motorja iz sistema dovoda zraka. Cca 500 Eur škode!
https://www.rtl.be/actu/plusieurs-renault-tombent-en-panne-simultanement-avec-loffensive-hivernale-mon/2019-01-25/article/181070
https://www.scenic4-forum.de/forum/thread/741-hauptsicherung-durchgebrannt/?pageNo=7
https://forum-auto.caradisiac.com/topic/144407-probl%C3%A9me-fusible-d%C3%A9marreur/
Kupil rabljenega Scenic-a 4, 1.5dCi 110KM lani septembra, prvič se mi je to naredilo decembra, drugič konec januarja. V avtohiši ASP Lesce, kjer sem se pustil nategniti, se imajo zahvaliti nesposobnemu odvetniku, da jih nisem spravil na sodišče...
V celi Evropi je polno rabljenih, ki se prodajajo pod ceno zaradi omenjenga defekta.
Zaradi tega je zelo težko dobiti spodobnega scenic-a z 1.3 motorjem, povpraševanje je očitno preveliko in tudi rabljeni gredo zelo hitro, so pa 4 jurje dražji kot primerljivi z dizelskim motorjem. Drugače je to soliden in zelo praktičen avto.
Jaz sem tako prisiljen v modifikacijo intecoolerja.
PS
Še za ljubitelje VW j**c:
https://www.youtube.com/watch?v=FnANkNqeAug
PPS
Sprejemam predloge za enodružinski avto z zanesljivim motorjem
void je napisal/-a:Pretiravaš, sam sem delau 15 let na Renault servisu do februarja 2022. Mislim ne vem, mogoče se je to zdele začelo bolj dogajat, ampak ko sem jaz bil je to sicer se dogajalo, ene 5 primerov na leto in vedno pri avtomobilih ki so se peljali v trgovino in nazaj.
Če bi ti videl enkrat intercooler od znotraj, ne bi govoru takih stvari. Notr je svašta. Taka sluz mešanica vode in olja. Čemu služi intercooler? hlajenju zraka, zakaj hlajenju zraka? ker se zrak na tlačnem delu turbine segreje. in normalno, ker se turbina zelo hitro segreje in intercooler zelo počasi, imaš velike razlike v temperaturi in s tem kondenzacijo. Zakaj se to pri tvojem tolk pogosto dogaja ne vem, teško reč na daljavo.
Pač danes je vsak serijski problem zreduciran na "stanje tehnike" in to je to. Jaz ne morem pomagat.
Po forumu brska: Google [Bot] in 9 gostov