Stran 1 od 1

Nakup rabljenega Peugeot 508 - automatic ali hybrid -a

Objavljeno: To jun 20, 2023 2:24 pm
Napisal/-a P307BlueLION
Pozdravljeni,

Razmišljam o nakupu vozila Peugeot 508 hybrid diesel letnika 2012 - z večjim številom prevoženih kilometrov a z dokazljivo zgodovino vzdrževanja vozila v mehanični delavnici.Vozilo je bilo voženo relacijsko in ima že veliko dotrajanih stvari zamenjanih.
Vozilo ima tudi štirikolesni pogon in zanima me mnenje je ali je dobro kupiti redno vzdrževano vozilo z nekaj več,kilometri ali vozilo z manj prevoženimi kilometri in manj vzdrževano.
Vozilo naj bi imelo tudi kapacito baterije še 85.%.

Druga opcija je vozilo Peugeot 508 - 2.2. diesel 204.KM - automatic . - katero naj bi bilo po besedah lastnika vzorno vzdrževano je letnik 2013. - z 200.000.km.

Namreč za predah od nekaj vozil na klasičen menjalnik sem se odločil,da bi naslednjih nekaj let imel vozilo na avtomatski menjalnik.

Tako nekako na kratko,

Vesel bom vsakega mnjenja nasveta,ki je dobrodošel.

Lp, Matjaž

Re: Nakup rabljenega Peugeot 508 - automatic ali hybrid -a

Objavljeno: Sr jun 21, 2023 2:36 pm
Napisal/-a Ruska_Luc
Govorim lahko le za drugega, torej P508 2.2 HDi s GT opremo letnik 2013. Imamo ga že dobrih 5 let, kupljen s 120 kkm pri avtohiši, kjer so ga uvozili iz Francije.

Naredili smo dodatnih 100kkm brez težav na motorju. Malo nas heca avtomatski menjalnik, kadar je hladen ni najbolj gladek, vendar če bo to tvoj prvi avtomatski menjalnik boš več kot zadovoljen. Poskusili smo z menjavo olja skupaj z dobrim čiščenjem (oz. "flushom"), vendar ni opazno pomagalo.
Menjali smo tudi sovoznikov sprednji kolesni ležaj.
2.0 in 2.2 HDi motorji so sicer znani kot zanesljivi, Aisinov menjalnik tudi ni šibka točka.

Težave nam dela pregovorno težavna francoska elektronika. Izdihnil je osrednji ekran in tretja zavorna luč. Smo naročili dela in sami zamenjali. Head-up display se ne more odločit, kdaj bi delal in kdaj ne, zato ga je treba kdaj ročno zagnati.

Če te skrbijo stroški vzdrževanja je vredno omeniti, da zaradi svoje teže (cca 1800kg) in navora (450 Nm) kar hitro poje sprednje gume. Poraba se giblje okoli 7 - 7.5 l/100 km pri regionalni in mestni vožnji. DPF nam ne dela težav, ga "prepucamo" ob vikendih na AC.

Kljub temu smo kar zadovoljni, za svojo ceno ponuja precej udobja, prostora in mehanske zanesljivosti.

Edit: Izpostavim ksenonske luči - dobro osvetlijo cesto in se pri zavijanju tudi same obračajo. Sprednji sedeži se prilagajo na 101 način in so pri pravilni nastavitvi zelo udobni.
osrednji ekran oz. infotainment sistem se upravlja z vrtljivim gumbom - bistveno bolj varno in hkrati tudi lažje kot če je na dotik

Re: Nakup rabljenega Peugeot 508 - automatic ali hybrid -a

Objavljeno: Sr jun 21, 2023 4:36 pm
Napisal/-a soso
Bi rekel, da je to "cukanje" normalno za ta menjalnik in da z vasim ni nic narobe, razen, ce se je poizkusilo z drugim enakim avtom in je bilo opaziti razliko.
Aisin menjalnik v Peugeotu ni najbolj uglajen, se rahlo opazi prestavljanje, pri hladnem malce bolj. Pri hisi dva avtomatika, drugi je z dvojno sklopko, kjer pa prestavljanja ne opazis.

Re: Nakup rabljenega Peugeot 508 - automatic ali hybrid -a

Objavljeno: Če jun 22, 2023 8:51 pm
Napisal/-a Ruska_Luc
Nisem primerjal z drugo 508. Se mi je pa zdel menjalnik v MB GLC bolj uglajen, sicer ne vem če je primerljivo, ker ima 9 stopenjski menjalnik napram zgolj 6 stopenjskemu.

Re: Nakup rabljenega Peugeot 508 - automatic ali hybrid -a

Objavljeno: Pe jun 23, 2023 4:31 pm
Napisal/-a AssKicker
za ta aisin 6 gangerje je to kr normalno. Sam ga imam v volvotu, nova mehatronika, narejen flush, novo olje, nov SW, pa tako čudno prestavlja. Zaklepa ter odklepa wandler, in se to čuti.. Mehatronika je bila menjana iz drugega razloga.

Re: Nakup rabljenega Peugeot 508 - automatic ali hybrid -a

Objavljeno: Po jun 26, 2023 10:21 am
Napisal/-a P307BlueLION
Pozdravljeni,

HVALA Lepa za vaš izčrpen odgovor glede vaših izkušenj z 508 2.2. GT - po ogledu dveh vozil za vikend,
Eden 508 hibrid in 508 2.2. GT - me je veliko bolj navdušil GT z 200.00.km je izgledal kot nov in še zelo bogato opremo medtem,ko je hibid med vožnjo imel zelo neodločen menjalnik in na trenutke kar malo glasen.Verjamem,da ste z vašim 508. GT - jem zadovoljni in sam se nagibam tudi veliko bolj v njegovo smer,kot v smer hibrida kateri razen kakšen liter in pol do dva manjše porabe nima veliko +++ saj ne veš koliko lahko stane popravilo električnega sklopa,če pride do večje okvare enako sama baterija in ravno poceni,ko se iztroši in pod črto sam tudi menim,da je opcija GT ali 2.0. automatic precej boljša izbira.
Cena okroč 10.000.eurov za letnik 2013 - kaj menite je dobra ali malce previsoka - glede pogleda z vaše strani a bi ga vi dali tudi za ta denar v primeru,da bi se odločili zanjegovo zamenjavo...

Lp,