Stran 3 od 3

Re: Kateri mid-size SUV

Objavljeno: Pe jan 05, 2024 11:35 pm
Napisal/-a xxl
alexwell je napisal/-a:...in prišparaš 5 EUR na mesec.

No, no. Njegov denar. Na ta način prišparaš vsaj 10€, na tank. Jaz tankam do 3x na mesec, to je 30€ na mesec, letno 360, na 10 let 3600... in če bi vsi tako vozili, bi ogromno prispevali v dobrobit naslednjih generacij. Ampak, vsi ne bomo, on se vsaj trudi, zase. 8) ;) :D

Re: Kateri mid-size SUV

Objavljeno: So jan 06, 2024 7:42 am
Napisal/-a Clancy
nasamorpheus je napisal/-a:Halogenski žarometi?

Kje vidiš halogenske žaromete?

"LED PLUS žarometi:
-LED-žarometi z LED-dnevnimi lučmi
-dinamično smerno prilagodljive luči"

Re: Kateri mid-size SUV

Objavljeno: So jan 06, 2024 8:44 am
Napisal/-a brett
Halogeni žarometi: sem tudi jaz opazil to postavko in moram še razjasniti... Višje gor pa piše Led luči, celo LEDplus, karkoli že to pomeni. Ne verjamem, da ima avto navadne halogenke, sploh ker niti med opcijsko opremo ne moreš nadgraditi v LED. Ker drugače bi to moralo biti...

Hitrost vožnje: ne (toliko) zaradi špranja, ampak vožnje same; fajn glasba bolj ja glas, pa če so novi kraji opazovanje v mejah varnosti... Nikoli nisem videl neke poante v hitri vožnji. Raje na easy, ampak še vedno v mejah, ki ne ovira druge. Pa me drugače ni strah hitrosti: sem imel motor, obožujem vlakce smrti, gokart, itn. Samo na vsakodnevni vožnji pač ne. Da bi pa ne vem kaj prisparal pri cca 11k km na leto... Za dve kosili ;}

Re: Kateri mid-size SUV

Objavljeno: Po jan 08, 2024 10:48 am
Napisal/-a Bilbosole
xxl je napisal/-a:Kako veš, da ima Corolla Cross asistence zdaj porihtane? Si vozil prej VW? Jaz sem, dve leti, letnik 2018, Toyota je pa 2020 in ima vse kar si naštel.


Sem bil lastnik Tiguana 2018 - 2022 in ne pri Crossu ne vidim razlike.

lpA

Re: Kateri mid-size SUV

Objavljeno: Po jan 08, 2024 5:34 pm
Napisal/-a xxl
Te pa preveri na ac v malo ostrejšem ovinku, ali line assist drži znotraj pasu, ali ga "prebije", tako bom vedel, ali je sistem napredoval, ker VW vozni pas ni zapustil v nobenem primeru.

Re: Kateri mid-size SUV

Objavljeno: So jan 13, 2024 3:12 pm
Napisal/-a brett
Je morda kdo opazil, da je dal VW za vse modele verzijo 4ALL, ki vključuje kar nekaj bonbončkov, ki so drugače kot samostojni kosi za doplačilo kar zasoljeni... Sama cena takega vozila pa začuda niti ne nastopi z višjo ceno izbrane verzije napram drugim verzijam istega modela? Glede na konkurenco znotraj lastne hiše je presneto ugoden. Tudi napram drugim znamkam kar ok zadeva!

Ima morda kdo kak info čemu to? In koliko časa bodo to imeli? Ker kolikor sem zasledil iz raznih neuradnih inf., se tudi na tako izbrano verzijo da dobiti ok popust...

Re: Kateri mid-size SUV

Objavljeno: So jan 13, 2024 4:20 pm
Napisal/-a meganer
Ker prodaja pada, in morajo nekaj narediti.
Malo poglejte koliko so spustili cene ID3 v nemciji.

Sej bodo tudi pri nas

Re: Kateri mid-size SUV

Objavljeno: Po jan 15, 2024 1:19 pm
Napisal/-a Bilbosole
xxl je napisal/-a:Te pa preveri na ac v malo ostrejšem ovinku, ali line assist drži znotraj pasu, ali ga "prebije", tako bom vedel, ali je sistem napredoval, ker VW vozni pas ni zapustil v nobenem primeru.


Sme preveril in ostane v pasu.

lpA

Re: Kateri mid-size SUV

Objavljeno: Po jan 22, 2024 2:24 pm
Napisal/-a Al_Capone
brett je napisal/-a:Pozdravljeni,

zanima me vaše mnenje, poznavanje o izbranih modelih: motor + ostali vitalni deli, sedeži in udobje v vožnji, končna izdelava. Cena do 32k je še na meji sprejemljivega:
- Cupra formentor: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... 0Formentor
- Ford kuga (st-line): https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... ord%20Kuga
- Mazda CX-5 (center-line): https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... zda%20CX-5
- Peugeot 3008: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... eot%203008
- Škoda karoq (sportline): https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... da%20Karoq

Hvala!


Mazda CX-5, samo ta motor je prešvoh, če že, potem 2.5 bencin, 194 konjskega.

Re: Kateri mid-size SUV

Objavljeno: To jan 23, 2024 9:37 am
Napisal/-a krimič
Je ze avtor testiral Formentorja in se odlocil?

Re: Kateri mid-size SUV

Objavljeno: To jan 23, 2024 2:18 pm
Napisal/-a brett
Ne, nisem šel nič testirat, ker je še do konca prejšnjega tedna kazalo, da bi šla pogledat VW tourana, ga testirat. Ker ima paket 4ALL res celosten paket + avto nama je všeč. Ampak na koncu je prevladala nad avtom druga opcija: raje 2x na potovanje po svetu, kot pleh. :-P
Ker sva se že nekaj časa poigravala z dvema opcijama: avto ali potovanja. Za oboje pač ne bo dovolj €.

Tako, da zamikava realizacijo vsaj za leto dni. ;)

Re: Kateri mid-size SUV

Objavljeno: To jan 23, 2024 5:36 pm
Napisal/-a mito3000
Pametna odločitev, škoda cekinov za ta precenjen pleh. :mrgreen:

Re: Kateri mid-size SUV

Objavljeno: Sr jan 24, 2024 10:24 pm
Napisal/-a Merlin
tha_man je napisal/-a:TL:DR: Formentor je super za vozit na daljših relacijah in po ovinkih, udoben, s prostorno kabino, povprečno velikim a dobro zasnovanim prtljažnikom, malce tečnim upravljanjem (touch kontrole) in modernim ampak bugastim infotainmentom. Sam sem po dobrem letu lastništva z njim zadovoljen (2.0 190 4x4) in ga lahko priporočam.

Pa še na dolgo...
Dobre strani: 2.0 190 ni dirkalnik, se pa zelo lepo premakne, avto gre skozi ovinke bolje kot marsikateri nižji hatchback, DSG je smooth pri tekoči vožnji, zvočna izolacija zelo dobra (najbolj se slišijo gume, ampak ful manj kot pri npr. Toyotah ali Hondah), sedeži so super (1000 km v eno smer brez kakršnihkoli težav, pa sem imel v marsikaterem avtu na dosti krajših vožnjah težave - dobro dela tud travel assist, ki sam drži smer ter prilagaja hitrost na AC), avto je tud presenetljivo okreten pri manevriranju. Kabina je zelo prostorna, tudi zadaj brez problema sedijo dolgini, materiali so večinoma kvalitetni in praktično brez piano plastike (razen mali nemoteči kvadratek pri menjalniku), opozorilo za mrtvi kot, vgrajeno v ambientalno osvetlitev je res dobro in ga ne moreš spregledat, prtljažnik je uporaben, mersko pravilnih oblik z ravnim dnom in enostavnim podiranjem sedežev iz prtljažnika, standardno serijsko ozvočenje je precej kul (ni zdaj uau, ampak boljše kot pri marsikateri konkurenci), 1.5 motor je povsem spodoben, bi ga pa sam raje imel z ročnim menjalnikom (ki je v redu, slabši kot pri Mazdi, ampak dosti boljši kot npr. Peugeotov). Avtomatskemu se IMO lepše podajo močnejši motorji, čeprav dela lepo tud z 1.5. 2.0 190 je super, upoštevajoč težo/aerodinamiko/zmogljivosti/4x4 ni požrešen, varčen pa tudi ne - dnevno 7,5-8l, na relacijah po omejitvah do pol litra manj, z malce bolj spirited vožnjo pol litra več. 1.5 bo s primerljivo vožnjo kuril mogoče kak (slab) liter manj.

Slabe strani: zaradi ravnega pokrova motorja (kar mi je sicer všeč) je pri parkiranju nepregleden v stran (360 stopinjska kamera bi prišla prav), prtljažnik je za to velikost avtomobila litrsko podpovprečen, na 19" kolesih zna na slabi cesti včasih malo bolj potrest kot bi si želel, občasno se prižge lučka za kak senzor asistenčnih sistemov (predvsem pozimi in v slabem vremenu), lane assist je ful tečen, zato ga vedno ugašam, a se ob vsakem zagonu motorja spet vklopi (najmanj 3 kliki na volanu za izklop, če izklopiš vse virtualne števce, sicer ustrezno klikov več), pozimi okoli ničle redno crkuje prostoročno odklepanje,, ki začne spet samo od sebe delovati, ko ni več tako mrzlo (zaklepanje dela), infotainment se dostikrat na random resetira (po zadnjem update-u pred tednom/dvema se zaenkrat še ni, trkam po lesu), carplay zna imet težave s predvajanjem iz apple music in podcasts (rešitev je izklop sim kartice v infotainmentu in po potrebi ponovna povezava s telefonom), touch kontrole zahtevajo privajanje - po enem letu so mi ok, ampak bi še vedno raje imel gumbe (na srečo avtomatska klima dobro deluje in ni potrebno dosti prilagajanja), DSG zna pri manevriranju naprej/nazaj po parkirišču cuknit in večrat sem ga že zalotil nepripravljenega ob speljevanju v križišču (Peugeotov 8-stopenjski mi je bil skoraj malo bolj všeč, čeprav tud ni idealen), občasno v podvozju nekaj zaškrta (skoraj vedno v istem ovinku v kombinaciji s slabo cesto, na servisu jim ni uspelo replicirat), zadaj levo imam enega črička, ki je pozimi bolj tečen kot poleti (moram enkrat zatežit).

Ko sem kupoval, je bila med favoriti tudi Mazda CX-30, ki se še lepše vozi, ima boljši ročni menjalnik od Formentorja (za avtomatik ne vem), motor v kombinaciji z mild hibridom je ful smooth in vleče praktično iz prostega teka, je še boljše zvočno izolirana in bolj ergonomska z vidika upravljanja z res pametno zasnovanimi gumbi namesto touch kontrol, notranjost deluje bolj premium, ne pa tudi nujno bolj kvalitetno sestavljena, je ful utesnjena (spredaj ok, zadaj je prostora kot v kakem Puntu), prtljažnik je majhen, za podret sedeže je prednje treba premaknit naprej in še vedno ni čist ravno dno, motorji niso niti približno tako poskočni kot v Formentorju in po 10 minutah igranja z infotainmenotom pri ugasnjenm motorju se je prižgalo neko opozorilo za hibridno baterijo, kar mi ni ravno vlilo zaupanja.

Drugače sem pred dobrim letom v najslabšem možnem času za nakup avtomobila vseeno dobil kar lep popust (vsaj na gotovino), ne vem kako je zdaj s tem, ampak predvidevam da slabše ne bi smelo biti...


Hvala za izčrpne informacije. Tudi mene drži za nakup Cupre Formentorja sicer za bencinarja 1.5 TSI 110KW DSG predvsem, ker ga hvalijo zaradi dobrih voznih lastnosti, lege na cesti in vožnje skozi ovinke. Trenutno imam P3008 pa je to katastrofa od voznih lastnosti predvsem skozi ovinke in po kakšnih slabih luknjičastih cestah. Odločam se med Formentorjem in Tusconom.
Me je pa zelo zmotilo to pod "slabe strani" predvsem o tem infotainmentu. Ali je res tako zanič oziroma moteče. Ker po tvojem pisanju sem šel malo brskat po netu in po youtubu in vidim, da ni to samo tvoj problem ampak, kar na splošno pri vseh Formentorjih in me je kar malo odvrnilo od nakupa?