Stran 3 od 3

Re: Dilema: novejši avto nižjega razreda ali premium vozilo

Objavljeno: So jan 27, 2024 9:47 am
Napisal/-a Mazda2
ban je napisal/-a:Kolega je dobil predračun od uradnega servisa za škodo karoqa. Olje, oljni filter, svečke, servisni pregled. Torej običajni servis. Cena pa 490 €. Pa je škoda daleč od kakšne premium znamke.

Tole še zdaleč ni normalna cena kot pravita dva komentatorja kasneje. Jaz sem na pooblaščenem servisu (olje, filter, kabinski filter, razen svečk) plačal malenkost nad 170. Sicer za japonsko znamko. Ne vemo pa, ali so bile za tistega Karoqa to vžigalne ali grelne svečke.

Re: Dilema: novejši avto nižjega razreda ali premium vozilo

Objavljeno: So jan 27, 2024 9:56 am
Napisal/-a jack86
V podobni situaciji sva z mojo... Ravno sva odprla to debato te dni :D

Sva v gradnji hise in pred tem sva kupila V90.
Ali avto prodati in imeti kaj drugega (cenejsega) zanesljivega, da nas vso druzino brez skrbi vozi naokoli?
Kaj?
Koliko bo dejansko cenejsi avto 4-5 let star, kot je trenutni?
Dodatnih stroskov z avtom nimava..

Servisi me stanejo cca 200-300€ (priznan volvo mojster), gume so sprejemljive dimenzije (michelin 150€/kos), zavarovanje je malo drazje..

Najraje bi sel na novega cliota ali megana, ampak pri 5 clanski druzini zaenkrat ne gre...

Re: Dilema: novejši avto nižjega razreda ali premium vozilo

Objavljeno: So jan 27, 2024 10:30 am
Napisal/-a Firediver
Kar imaš obdrži. V času gradnje mora tudi družina funkcionirati normalno.
Če pa pri gradnji tudi sodeluješ, ti predlagam kako "kapelico". Ko sem bil jaz v taki situaciji, sem si za jurja nabavil berlinga van in velikokrat so mi robo kar z viličarjem naložili.
Ko sem z gradnjo končal, pa ta avto ni šel od hiše, pravzaprav ga imam raje od družinskega, ker ga ni treba ahtat.

Re: Dilema: novejši avto nižjega razreda ali premium vozilo

Objavljeno: So jan 27, 2024 8:59 pm
Napisal/-a boštjan_01
Kristjan123 je napisal/-a:Vsekakor " servisiran na pooblaščenem servisu" večini, da nek občutek pri nakupu, da je bil avto servisiran tako kot se zagre. Ni pa nujno ...

Tako je, imaš samo potrdilo od pooblaščenca, da se je redno servisiralo z ustreznimi olji in orginalnimi deli. Nikjer nič ne piše kako je lastnik drugače skrbel za avto, kje ga je vozil, kakšen je njegov stil vožnje, ... Poznam kar nekaj primerov, ko razen obveznih servisov, ostalo popravljajo doma v garaži. S tem dejanjem te zavestno zavede, da se na avtu ni nikoli nič popravljalo.
V glavnem nategovanje naroda kako čimveč pokasirat.