Stran 1 od 1
seat ibiza 1.4 mpi
Objavljeno: Ne mar 14, 2004 12:43 pm
Napisal/-a kaWsk
sem pred nakupom prvega avtomobila, pa me zanima, če kdo slučajno ve za kakšno serijsko napako 1.4 mpi motorjev (če slučajno kej preveč olja žrejo...) ter kolko porabijo benza
drgač pa gledam pa tale avto:
http://www.avto.net/rabljena2002/oglasPodrobnosti.asp?id=46398
Objavljeno: Ne mar 14, 2004 12:52 pm
Napisal/-a Jaxx
ja ena velika serijska napaka je da ta mašina nikamor ne gre, olja nej ne bi žrla, bencina relativno malo ampak za ta denar dobiš kaj bolj živahnga - imho
Objavljeno: Ne mar 14, 2004 12:54 pm
Napisal/-a lisko
Pr nas doma smo mel ibizo.Sicer 97 letnik ampak mislim da ni kaj bistvene razlike u motorjih. Mela je 130kkm prevoženih ko smo jo prodal.Z njo nikol niti enga problema
(razn takrat ko sem jo jaz u roke dobu ko so se prižgale vse kontrolke kaj je možn ampak to je verjetn vzrok da jo je mati vozla pol pa jaz prvi dan do daske

)
Nobenga problema sam redni servisi in to je to. Poraba olja nč poraba bencina od 6.8 navzgor (povprečje okol

Objavljeno: Ne mar 14, 2004 1:13 pm
Napisal/-a kaWsk
Jaxx je napisal/-a:ja ena velika serijska napaka je da ta mašina nikamor ne gre, olja nej ne bi žrla, bencina relativno malo ampak za ta denar dobiš kaj bolj živahnga - imho
kak to mislš da nikamor ne gre? a ti to govoriš nasploh za 1.4 motorje, al samo za tega?
Objavljeno: Ne mar 14, 2004 1:19 pm
Napisal/-a super98
Najbolj pogoste napake VW 1.4 motorjev (AEX motor):
-loputa se maže od oljnih hlapov
-preslabo narejeno plastično ohišje termostata, ki poči in voda ne kroži, avto zakuha
-ne žre dost, olja res minimalno, za 60PS gre v redu
Objavljeno: Ne mar 14, 2004 1:34 pm
Napisal/-a kaWsk
tnx
ka pa pomen ta mpi? direktni vbrizg?
Objavljeno: Ne mar 14, 2004 1:40 pm
Napisal/-a super98
dragr je napisal/-a:tnx
ka pa pomen ta mpi? direktni vbrizg?
multi point injection...večtočkovno vbrizgavanje goriva
Objavljeno: Ne mar 14, 2004 1:40 pm
Napisal/-a medo2
Jaz mam 1.4 pa 100 konjev - nekam pa že gre, čeprav bi lahko šlo še malce bolje
Sam tale ibiza je pa bl apn.
Objavljeno: Ne mar 14, 2004 2:07 pm
Napisal/-a kaWsk
medo2 je napisal/-a:Sam tale ibiza je pa bl apn.
dej pojasn...
Objavljeno: Ne mar 14, 2004 2:16 pm
Napisal/-a Viper123
Če ne iščeš dirkalnika bo tale avto čist kul!
Ima pa še eno napako ta motor, pozimi se lahko nabere v olju voda, ki zamrzne, ampak ti SEAT v primeru, da pride do te napake krije stroške popravila, ker je to serijska napaka! No za 1.0 sem prepričan, da ima to napako!
Samo tale, ki jo ti gledaš je malo boga (beri: brez opreme)!
Pa ceno bi se pomojem še dalo vsaj malo zglihat
Poišči rajši kakšno s servo volanom, Air Bagi in pomožnosti s klimo
LP
Objavljeno: Ne mar 14, 2004 2:19 pm
Napisal/-a Viper123
Gledaš napačno!
Poglej to:
http://www.avto.net/rabljena2002/oglasP ... p?id=51658
Air Bag, klima, servo! Hja ma pa mal velik kilometrov, samo če je redno vzdrževana ne bi smel bit problemov!
Še ena z malo manj km:
http://www.avto.net/rabljena2002/oglasP ... p?id=51203
LP
Objavljeno: Ne mar 14, 2004 2:21 pm
Napisal/-a super98
Viper123 je napisal/-a:Če ne iščeš dirkalnika bo tale avto čist kul!
Ima pa še eno napako ta motor, pozimi se lahko nabere v olju voda, ki zamrzne, ampak ti SEAT v primeru, da pride do te napake krije stroške popravila, ker je to serijska napaka! No za 1.0 sem prepričan, da ima to napako!
Samo tale, ki jo ti gledaš je malo boga (beri: brez opreme)!
Pa ceno bi se pomojem še dalo vsaj malo zglihat
Poišči rajši kakšno s servo volanom, Air Bagi in pomožnosti s klimo
LP
To je bla napaka samo 1.0 motorjev, tko da nč bat glede tega.
Airbage mislm da majo vse ibize tega letnika, za servo nism prepričan, možno pa je da ga tut ma... Se mi zdi da ta avto nima le najosnovnejše opreme, ker ma že 14 col feltne gor. Osnovne ibize so mele 13''!
Objavljeno: Ne mar 14, 2004 2:26 pm
Napisal/-a kaWsk
sam jz hočem met tako obliko, kot je tista na mojmu linku

drgač pa hvala za trud!
Objavljeno: Ne mar 14, 2004 4:39 pm
Napisal/-a nightrider31
super98 je napisal/-a:Najbolj pogoste napake VW 1.4 motorjev (AEX motor):
-loputa se maže od oljnih hlapov
-preslabo narejeno plastično ohišje termostata, ki poči in voda ne kroži, avto zakuha
-ne žre dost, olja res minimalno, za 60PS gre v redu
pa kaj je to enak motor kakor v Skodi Felici???
Objavljeno: Ne mar 14, 2004 4:45 pm
Napisal/-a sloviper
Dedu ni da bi se hitro vozil
Objavljeno: Ne mar 14, 2004 5:58 pm
Napisal/-a kaWsk
uff, jz bi se zlo zlo rd vozu hitr, ti ne morš misl kako rd

, sam skrbi me poraba, ker tale dnar bom že zbrav skp (za avto), bencin bo pa problem
razmišlam da bi si kupu golfa 3 1.9 tdi letnik tm okol 94-96, sam me skrbi turbina, k noben ne zna vozt takih avtov

Objavljeno: Po mar 15, 2004 12:58 am
Napisal/-a super98
nightrider31 je napisal/-a:super98 je napisal/-a:Najbolj pogoste napake VW 1.4 motorjev (AEX motor):
-loputa se maže od oljnih hlapov
-preslabo narejeno plastično ohišje termostata, ki poči in voda ne kroži, avto zakuha
-ne žre dost, olja res minimalno, za 60PS gre v redu
pa kaj je to enak motor kakor v Skodi Felici???
Ne v škodi maš stare 1.3 litrske škodine motorje z odmično v bloku in mpi ajnšpricom al pa VW 1.6 motor (oznaka AEE), ki je v bistvu isti kot 1.4 litrski z oznako AEX, le da ima na račun večje kubikaže daljše hode batov!
Aja dragr.: jst sm tri mesce isku dobr ohranjeno trojko TDI...brezuspešno. Vem da obstajajo, ampak niso naprodaj al morš met pa full srečo. To je tko nekak mission impossible
Objavljeno: Po mar 15, 2004 9:35 am
Napisal/-a perimund
super98 je napisal/-a:Najbolj pogoste napake VW 1.4 motorjev (AEX motor):
-loputa se maže od oljnih hlapov
-preslabo narejeno plastično ohišje termostata, ki poči in voda ne kroži, avto zakuha
-ne žre dost, olja res minimalno, za 60PS gre v redu
1. je 100% res (na vsakih 15K obvezno scistit frgazar - drugac cuka)
2. nisem opazil teh problemov zadnjih 100.000km
3. bencina 7l, olja nisem se nikoli dolil
+
"frtajler" (razdelilnik vziga) ni Bosh-ev kot pri 1.6 ampak je Magneti prdeli (italjanski) obvezno "zariba" pri vseh.
Sem ga ravno prejsnji teden rihtal (cena novega 70.000, tastarga so mi pa na elektro servisu zrihtal za 10k - zdej naj bi bil mir za nasednjih 100K)
Drugac pa brez vseh problemov...
Objavljeno: Po mar 15, 2004 10:43 am
Napisal/-a super98
perimund je napisal/-a:
1. je 100% res (na vsakih 15K obvezno scistit frgazar - drugac cuka)
2. nisem opazil teh problemov zadnjih 100.000km
3. bencina 7l, olja nisem se nikoli dolil
+
"frtajler" (razdelilnik vziga) ni Bosh-ev kot pri 1.6 ampak je Magneti prdeli (italjanski) obvezno "zariba" pri vseh.
Sem ga ravno prejsnji teden rihtal (cena novega 70.000, tastarga so mi pa na elektro servisu zrihtal za 10k - zdej naj bi bil mir za nasednjih 100K)
Drugac pa brez vseh problemov...
Loputo ti (obvezno) zapaca če slučajno naliješ preveč oljain ga vn vrže čez odušnik v filter, potem pa steče v loputo. Odvisn je tut od načina vožnje. Jsz sm jo res mogu na dobrih 15 do 20 tisoč km pucat (na prejšnjen avtu)...na sedanjem sm jo pa mogu spucat k sm kupu avtu (ker se je full zaganju pa crkavu na štandgasu), zdej je pa dobr že 5000 km.
Glede elektronike pa mislm da je fora v letniku. Starejši letniki naj bi mel magneti marelli, novejši pa bosch al pa siemens