Stran 1 od 1
Ford focus 1.0 ecoboost
Objavljeno: Po mar 24, 2025 6:53 pm
Napisal/-a kiki13
Pozdravljeni,
mika me, da bi kupil nekaj podobnega, kot je na povezavi (active oprema). Cene se trenutno gibljejo okrog 23.000, kar je relativno ugodno, pa že kar nekaj opreme ima.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... rd%20FocusProsim, da uporabniki z izkušnjami napišete vaša mnenja, pohvale, kritike (predvsem me zanimajo izkušnje z letniki 2020 in gor)...
Zavedam se, da je motor imel na začetku svoje poti težave, ki pa bi zdaj naj bile v veliki večini odpravljene.
Zanima me poraba (večino voženj bi opravil na regionalni cesti), na koliko km so servisi (cena?) ter seveda morebitne težave, ki ste jih imeli.
Kupil bi ga za cca. pet let (do 150.000 km), nato bi ga prodal.
Naj samo še zapišem, da imam sedaj megana 1.5 dci, okrog 150kkm prevoženih kilometrov in mi dobro služi. Vendar je vseeno že star več kot 7 let in če ga spravim čez 200kkm, vmes pa se pojavijo še kakšne okvare, ga bom težko prodal.
Mnenja?
Re: Ford focus 1.0 ecoboost
Objavljeno: Po mar 24, 2025 7:50 pm
Napisal/-a puginho
Na c maxu sem imel porabo 6.5 l. Motor je v redu, ta novi mislim da nimajo več jermena v olju, torej odpade strošek menjave. Sicer pa je za tebe vseeno če ga boš imel 5 let, ker Ford ima 5 let garancije in neomejeno km.
Jaz težave nisem imel nobene. Včasih so bili servisi na 20k, eno leto.
Re: Ford focus 1.0 ecoboost
Objavljeno: Po mar 24, 2025 8:27 pm
Napisal/-a Blinder
Čudno mi je, da bi človek prodal sedem let starega diesla za kupit bencinskega, če dela 30.000 km letno. Ali je novi Focus toliko boljši od sedem let starega Megana, da opravičuje ceno?
Re: Ford focus 1.0 ecoboost
Objavljeno: Po mar 24, 2025 8:39 pm
Napisal/-a mrtwelvetrees
Če se ne motim ima zdaj ta motor verigo, in tudi to bo treba menjati, vsekakor dražji servis kot če bi bil navaden jermen.
Jaz bi gonil Megana do konca, če boš menjal olje na 15k, bo ti še dolgo šel. Pa vsak mehanik ti ga bo znal popravit.
Re: Ford focus 1.0 ecoboost
Objavljeno: To mar 25, 2025 6:10 am
Napisal/-a McLaren
Kaj ko se ne bi vtikali zakaj hoce clovek menjat Megana...pac ga hoce.
Mam ta motor v 2018 Fiesti, 125 konjev. Prevozenih imam 145000 in nisem mel nekih problemov (menjal pokrov ventilov pa se neke malenkosti). Motor lepo potegne, porabo mam 6l kombinirano. Servis menjave jermena me je prisel 1400 evrov na pooblascenem servisu. Na splosno sem zadovoljen.
Re: Ford focus 1.0 ecoboost
Objavljeno: To mar 25, 2025 8:21 am
Napisal/-a kiki13
Hvala za odgovore.
Megane ima najbolj osnovno opremo, sam bi si želel, da bi imel navigacijo, avtomatsko klimo ter keyless. Focus mi je vizualno všeč, zato tudi sprašujem.
Druga možnost bi bil golf variant, ki ima sedaj tudi neko akcijo in stane nekje 24-25.000 € z 1.5 tsi motorjem.
Sam sem tudi mnenja (in to me tudi najbolj bega), da bi znal megane narediti še kar nekaj km, je tudi redno servisiran. Vendar, ko bo presegel 200 kkm, ga nihče več ne bo hotel vzeti v račun, sedaj pa za njega še nekaj dobim. Delam pa nekje 25 kkm na leto - večino po regionalni cesti.
Re: Ford focus 1.0 ecoboost
Objavljeno: To mar 25, 2025 9:04 am
Napisal/-a tilzator
V družini imamo Pumo 1.0 EcoBoost mhev letnik 2023. Motor je super, rad se zavrti, priporočam da se vzame blagi hibrid. Navadni 1.0 je pod 2.500 obrati presenetljivo mrtev. Priporočam testno vožnjo obeh, ker je zadeva res očitna. Nove se sicer mislim, da dobi samo še kot blagi hibrid, nisem pa prepričan.
Puma ima servisni interval na 2 leti oz. 30k km. Osebno mi je to preveč in se dela servise enkrat letno na cca. 15k km. Mogoče ima Focus sedaj že kaj drugače, ker Ford to kar pogosto menja.

Cena servisa je dokaj odvisna od lokacije in delovne ure ampak bi se morala gibati nekje med 200 in 300 € v Ljubljani.
Pred Pumo je bil v družini Focus 1.5 TDCi in je bila podobna dilema. Ali vzdrževati starega ali zamenjati. Na koncu smo zamenjali, moraš pa vseeno računati na razliko v porabi. Pumo se da voziti pod 6 litri ampak dokaj težko. Realna poraba je okoli 6,3 litra.
Glede samega Focusa. Pred dvema letoma sem tudi sam gledal rabljenega Focusa Activa ali Astro. Na koncu je zaradi nekaj tisoč evrov nižje cene prevladala Astra ampak iskreno - Focus Active je bil v vseh pogledih boljši. Dve leti kasneje sem tudi ugotovil zakaj je bila toliko cenejša in posledično sem ta mesec menjal avto in je bil Focus Active ponovno v igri. Active ni samo šminka ampak ima dejansko drugačno vzmetenje (je tudi za cca. 3 cm višji od navadnega) in je za po kakšnem makadamu (ali slovenskih luknjastih cestah) super udoben in še vedno dovolj dinamičen. Z dodatnimi načini (mislim da je Trail) lahko prideš kam dlje ampak ni to zamenjava za AWD pogon. Je pa bil ene dve leti nazaj prenovljen in je takrat dobil novi infotainment (Sync 4). Res velik ekran, super odziven, brezžični Carplay in Android Auto serijsko, z malo iznajdljivosti imaš lahko gor celo Amazon Alexo. Hkrati pa ta velik ekran pomeni, da nima več ločenih gumbov za klimo in gretje sedežev, vse je na ekranu, kar je meni osebno velik minus. Osebno mi je bil velik minus tudi avtomatski menjalnik, relativno počasen in iz meni neznanega razloga nima več prestavnih ročic na volanu (ali sploh kjerkoli, dejansko ne moreš sam prestavljati) in tudi zaupal mu ne bi ravno kaj veliko. In še dva minusa: relativno nenavadno sestavljena oprema. Active serijsko nima Keyless-a ima pa zagon na gumb, kar ti je sploh čudno če prideš iz Renault skupine. Da dobiš to pri opremi Active moraš dodati prostoročno odpiranje prtljažnih vrat, takšen pa je bil natanko en na zalogi v Sloveniji, ki pa je bil relativno drag. In še drugi minus: steklo prtljažnika je relativno položno - sam imam v prtljažniku pasjo kletko in se s to kletko prtljažnik ni zaprl (v Astri se brez težav zapre). Posledično tudi tokrat žal Focus Active ni pri hiši. Ampak tako kot velja za vsak avto. Potrebno iti na test, preveriti ali ustreza tvojemu življenskemu stilu in ali ti je kul to gledati naslednjih pet let.
Re: Ford focus 1.0 ecoboost
Objavljeno: To mar 25, 2025 4:29 pm
Napisal/-a a_sist
Imamo ta motor v c-maxu (letnik 2017). Zelo zadovoljen z njim, lepo gre (pa sem navajen na močnejše avtomobile..). Keyless takrat je bil pri cmaxu le v titanium opremi. Tukaj ne vem ali je to pač v vseh opremah ali pa so na pamet kljukali po oprami, ko so oglas delali

. Vožnja bo proti meganu vsekakor boljša, ker imajo fordi zelo dobro lego na cesti.
Re: Ford focus 1.0 ecoboost
Objavljeno: To mar 25, 2025 5:09 pm
Napisal/-a kiki13
Tilzator, hvala za izčrpen odgovor.
Kateri avto si pa potem vzel?
Astro si prodal zaradi problematičnega motorja?
Re: Ford focus 1.0 ecoboost
Objavljeno: To mar 25, 2025 6:36 pm
Napisal/-a mevden
Ma za 25 do 30k km, vzemi dizla. Nebi niti gledal bencinerja.
Astra je pa itak stopničko ali dve nižje od focusa ali golfa.
To se tudi vidi v ceni.
Re: Ford focus 1.0 ecoboost
Objavljeno: To mar 25, 2025 7:55 pm
Napisal/-a HitriZajcek
kiki13 je napisal/-a:Sam sem tudi mnenja (in to me tudi najbolj bega), da bi znal megane narediti še kar nekaj km, je tudi redno servisiran. Vendar, ko bo presegel 200 kkm, ga nihče več ne bo hotel vzeti v račun, sedaj pa za njega še nekaj dobim. Delam pa nekje 25 kkm na leto - večino po regionalni cesti.
Ne vem sicer kaksna imaš pričakovanja, ampak recimo naš Scenic 1.5 dizel star 13 let in z 210+ tisoč kilometri (pa malo obutan naokoli, tako pleh kot plastika) je šel od hiše za 2500 brez pretiranega truda.
V razmislek: zagotovo bo kakršenkoli novi avto izgubil več vrednosti v vmesnem času kakor stari, če bi z njim vztrajal še nekaj let, je pa tudi res da je najbrž bolj verjeten kakšen dodaten (nepročakovan) strošek pri starem.
Re: Ford focus 1.0 ecoboost
Objavljeno: To mar 25, 2025 11:39 pm
Napisal/-a tilzator
Ja, Astra je imel problematični 1.6 CDTi dizel. In tudi še nekaj drugih napak in je ni bilo smiselno popravljati.
Na koncu sva s punco vzela Dacio Jogger. Extreme oprema, bencinski motor. Zares edini avto (poleg Focusa Active), ki ponuja vse kar sva iskala do nekje 25k €. Glede na to, da dnevno delava max. 30 km in notri voziva dva psa je bilo udobje pred vozno dinamiko in prostornost prtljažnika pred infotainmentom

in iskala sva višji odmik od tal ter oblazinjenje notranjosti, ki se preprosto čisti. No pa tudi cena 20k € omogoča še nekaj rezerve do 25k - ravno prav za kakšno vikend cestno igračo.
Sodobnih dizlov bi se pa v razredu Focusa na veliko izognil. Ti so prvenstveno namenjeni fleet kupcem, kjer podjetja servisirajo po intervalih in po izteku najemne pogodbe vozilo vrnejo. Ti motorji so zaradi emisijskih standardov izjemno leni (npr. Focus 1.5 TDCi letnik 2020 in letnik 2024 je kot dan in noč) kar kaže že razlika v konjih (sedaj 5 KM manj kot prej). Da ne govorimo o tem, da imajo v Nemčiji z dizli težave narediti tehnične preglede zaradi emisij. In pa tudi - komu boš čez nekaj let prodal dizla v tem razredu? V trenutku, ko se bodo pripravili dodatni davki na osnovi emisij bodo ti avti postali še bolj nezanimivi.