Stran 1 od 1

ROVER 214 Cabrio - Pro et Contra

Objavljeno: Po apr 12, 2004 1:44 pm
Napisal/-a don CONSIGLIO
Lep pozdrav!

Zadnje čase me vse bolj obseda ideja, da bi si kupil avto z odprto streho 8) . Bolj ko gledam naokoli, bolj se mi zdi logična rešitev prav Rover 214 Cabrio iz Italije. Zakaj?

Prvič: kakšno leto nazaj sem imel navadnega 214 nad katerim sem bil precej navdušen (vozne lastnosti, motor). V prodajo me je prisilila velika okvara :(

Drugič: ker so pri nas skoraj nenajdljivi (mislim, da ga pri nas niso niti prodajali), sem se odločil, da ga najdem v Italiji po 1. maju. Tam so na voljo nekje od 2000€ do 4000€, predvsem pa so dosti bolj ohranjeni in večja izbira. (Edini, ki se pri nas prodaja je uvožen iz Italije, l. 1994, prek 100k km in ga model vrednoti 930k sit, op.p. :shock: )

Tretjič: menim, da je v tem trenutku eden najugodnejših kabrioletov in ki deli veliko rezervnih delov z modelom, ki je zelo razširjen pri nas.

Prosim koga, ki bi iz prve roke ali posredno poznal avto, da mi sporoči morebitne kontraindikacije. Prosil bi tudi Safrana, če mi lahko svetuje.

Hvala!!!

Objavljeno: Po apr 12, 2004 1:54 pm
Napisal/-a Jernej-X
Na www.avto.net ga ni več, sm šu zdele pogledat. Prodajal se je pa pred tremi meseci. Mel je pa 1,6 16V motor notr.

Vem ker sm se zanimal za njega. Sam je bil kupljen v SLO.

Objavljeno: To apr 13, 2004 12:45 pm
Napisal/-a don CONSIGLIO
Dej...

Res bi cenil mnenje SAFRANA :bow . Pa tudi ostalih.

Aja... Pa tudi, če mi kdo pove možnosti za predelavo na splošno Rover 214 (motor in podvozje).

Hvala še enkrat.

Objavljeno: Ne apr 18, 2004 1:53 pm
Napisal/-a don CONSIGLIO
Najprej najlepša hvala za odgovor!

To je blo res točno tisto kar sem pričakoval kot odgovor :!:

Torej,... drugič: Tisti Rover, ki sem ga imel jaz je bil... :roll: konglomerat. Naj ti razložim. Ko sem naredil izpit je moj oče ugotovil, da ne moremo imeti v treh enega avta (passat) in se je odločil, da mi bo priskrbel en zanesliv,vendar poceni avto. Imel je odlično izkušnjo s Concertom in se je zato odločil za Roverja, ker je bil cenejši. Šel je pogledat enega v Kranj, se usedel vanj (ni ga niti vžgal) in podpisal pogodbo. Ta avto pa je imel motor sestavljen iz večih delov. Kabli so bli od enga francoza, senzor vrtljajev ni deloval oz. kot kdaj, fargazar je spuščal noter ob normalni vožnji 13l/100... Poleg tega je imel uničeno optiko (živalsko je vlekel v desno), vsaka šipa je bila drugačen letnik, čeprav je bil star model je imel masko... Ko smo vse poštimali (na uradnem servisu) pa je po enem mesecu še menjalnik odpovedal... Bilanca je bla okrog 500k minusa :cry:

Tretjič: Meni ni tako pomembno al je z Italije ali od kod drugod. Vsekakor sem imel v mislih sever, kjer so po ravnanju mnogo bolj podobni Nemcem (v splošnem seveda). Dobil sem tudi že nekaj zanimivih primerkov na Autoscout.it in so bili ti modeli tam tudi dobro prodajani in priljubljeni. Aja! Mi lahko predlagaš še kakšno drugo internet stran?

Četrtič: Kljub vsem peripetijam mi je ta avto tako zelo prirasel k srcu v tistem mesecu, ko je delal (motor, položaj za volanom :!: ), da že cel čas razmišljal o tem, da bi poskusil še enkrat...

Glede cene je tako. Jaz računam mojo Cordobo Vario prodat za malo več kot milijon (1.100.000 :?: ). Rad bi porabil malo manj (cca. 800k), tako da bi ostalo še kaj za tuning :wink: . Zelo bi ti bil hvaležen, če bi mi predlagal še kakšen drug model (konkretno). Sicer pa sem v Italiji dobil Roverje tudi od 2000€ naprej...

Še enkrat iskrena hvala za pomoč.
Lp, don Consiglio

Objavljeno: Po apr 19, 2004 5:52 am
Napisal/-a HeP][MeN
Jernej-X je napisal/-a:Mel je pa 1,6 16V motor notr.


a ni bil pol 216? :P