Stran 1 od 2
Še nekaj o Avtohiši Vrtač
Objavljeno: To maj 25, 2004 2:42 pm
Napisal/-a andrej vogrin
Sem lastnik vozila VW Golf IV TDI (90KM) letnik 2000 modelsko leto 2001. Sem sicer zadovoljen z vozilom ampak, zmerom je ampak. No hočem reči, da se je v teh 4-ih letih odkar ga imam zgodilo kar nekaj neljubih dogodkov, ki sicer niso ogrožali moje varnosti ampak so resno ogrožali moje živce.
Napake, ki sem jih doživel pri svojem vozilu:
- najmanša napak pa včasih moteča je škripanje prednjih sedežev
-napaka po navedbah Avtohiše Vrtač, da imajo vsi dizli vseh znamk težave z merilcem pretoka zraka, ki se nekako istroši po 50 000 prevoženih kilometrih. Napaka se pokaže tako, da avto nima več prave moči, pa tud ožrešen rata, saj je v povprečju iz nekaj čez pet litrčkov kolikor popije nato popil nekaj čez 7 litrčkov. Ta napaka me je koštala sicer nekaj čez 16 jurčkov ker je bil avto star manj kot tri leta in je imel še delno garancijo, drgač bi me prišlo okoli 50 jurčkov. Kriv sem seveda zgleda jest in ne proizvaalec k naredi zadevo le za 50 000 ilometrov. Nisem edini primer.
-ok gremo naprej. Golfi četrte generacije imajo napako na kljuavnici. Vsi ta problem zelo dobro poznamo tudi uvoznik in proizvajalec. Men se je zgodilo dvakrat da mi je ključavnica crklna. Prvič ko je bil avto star slabe 4 mesece drugič ko je bil avto star dobre tri leta. Vsakič ista ključavnica. Enkrat nisem mogel pri odklenjenem avtomobilu odpret voznikovih vrat, drugič pa senzorji niso prepoznali odklenjenosti vozila. OK tuki moram malo pohvalt Avtohišo Vrtač, ki i je drugo ljučavnic brezplačno zamenjala, vendar po tistem ko sem bil ves penast.
-tretja zadeva je bila počeni nosilci za prednja stekla. En k prodaja Volkswagnu dele je bil glavca pa je prodajal iste nosilce za stekla tako za trivratno različico kot za štirivratno. Nosilci so seveda plastični in pri štirivratni ivedbi še nekako funkcionirajo, vendar pri trivratni ne zato, ker je šipe pri trovratni različici vsaj za 5 cm v dolžino več, kar pa pomeni da je sama šipa tudi težja za nekaj kg. To pa vodi v zlomljenje nosilcev. Dvakrat se mi je zgodilo, da mi je šipa padla v vrata pa sem spet colu. Drugič ne k je zadeva crklna prej k v enem letu. No zgleda da zato k je šipa dol padla sem spet jest kriv k šipo spuščam. No za nameček so me pr Vrtač še zelo razveselil da mi bo šipa na sovoznikovih vrtaih zud dol padla enkrat, ampak o kšni napaki proizvajalca ni blo slišat. Zato zaenkrat ne odpiram sovoznikove šipe.
-zadnja zadeva pa bi me lahko glave stala je pa z naslovom zavore na zadnjih kolesih. Lanskoleto poleti sem poleg rednega servsa zamenjal še predje zavore, opozoril sem da naj mi pogledajo še zadnje k mi neki čudno ropota. Glavce pr Vrtač so mi rekle da so zadnje zavore čist ok. Pa mi ni dal miru pa sem šel k Debevc, da mi pogledajo avto. Bil sem zraven ko smo odprli zadevo. KAj je bilo ja zadnja ploščica se je odlepila in drglna ob disk. Zelo nevarna zadeva ki ti lahko blokira zadnje kolo, zanimivo postane sploh pri velikih hitrostih. To pa še ni bilo vse na drugi strani zavore sploh niso delovale ker so ploščice kjer se krmilijo zavore zarjavele in tako postale nepremične, to je seveda treba pregledati na vsakem servisu, saj je to dogaja pri vseh tipih avtomobilov z diskastimi zavorami. Logično da so zadnje zavore manj obremenjene, njihovo nedejavnost pa kaznuje korozija.
No tako, zdej me pa zanima vaše mnenje, a je kej narobe zmano al bi se lahko tako uvoznik kot tudi serviser kaj bolje potrudili glede mojega vozila
Objavljeno: To maj 25, 2004 2:49 pm
Napisal/-a mazda-mx3
isti avto vozi moja mama in se ji je isto zgodilo, glede nosilcev sprednje sovoznikove sipe, ter za nepravilnim delovanjem motorja, oz turbine al kaj jaz vem kaj je slo k vragu in to celo nekajkrat (2x al 3x).
Sozalje
VW............ne hvala
Objavljeno: To maj 25, 2004 2:51 pm
Napisal/-a Tomaz40
No roko na srce je bila avtohiša oz. serviser kriv le za zadnjo težavo, saj če si jim izrecno naročil naj na servisu pogledajo zadnje zavore potem so krivi in so zaj...
Glede vseh drugih stvari pa ni avtohiša Vrtač popolnoma nič kriva ampak si enostavno kupil j***a namesto avta. Sori ampak se pač zgodi da je na tolk in tolk tisoč avtomobilov kakšen, ki ima določene napake. Dogaja se pri vseh znamkah in pri vseh modelih. Od tebe je odvisno a se boš pozanimal kako pogoste so take napake pri znamki avtomobila, ki jo boš kupil.
Jaz sem o VW slišal že dosti problemov in ga nočem imet.
LP
Objavljeno: To maj 25, 2004 3:07 pm
Napisal/-a Pugi
Šipa je pawdla isto dol moji sošolki - Golf 4 1.9TDI 2001 - kr padla not in se razbila...
Napaka je serijska, a je nočejo priznat, zato pa sovražm to golazn nemško... Poznam pa še par primerov te šipe, a nisn bil zraven..
Objavljeno: To maj 25, 2004 3:34 pm
Napisal/-a MaKo
Pugi je napisal/-a:Šipa je pawdla isto dol moji sošolki - Golf 4 1.9TDI 2001 - kr padla not in se razbila...
Napaka je serijska, a je nočejo priznat, zato pa sovražm to golazn nemško... Poznam pa še par primerov te šipe, a nisn bil zraven..
Isti problem moja teta z Seat Toledom 1.9 TDI 110 KM. Padla sipa dol ze 3 × in zmeraj sama placati popravilo...
Objavljeno: To maj 25, 2004 9:53 pm
Napisal/-a INFINITI
Hm, jst sm brau u autobildu da so zaradi teh senzorjev za zrak že vpoklicali vozila v nemčiji lani - a to pr nas ne je-bejo al kaj? Glede šip pa tudi bi morali vsaj kako kulanco dat glede na to da je to znana zadeva (mojmu kolegu se je isto zgodilo)
Sm prou veseu da mam en auto korejske znamke in servis ki je fenomenalen glede takšnih stvari; mi je kolektor poču pou leta po garanciji pa bi bla draga zadeva ker pride skupaj z katalizatirjem; vse so mi popolnoma brezplačno zamenjali - prišparal sem cca 120.000 sit pa še kavo sem dobil ko sem čakal - res sem happy, glede na to kake pizdarije ima folk zaradi avtomobilov drugih znamk
Objavljeno: To maj 25, 2004 9:57 pm
Napisal/-a INFINITI
Še nekaj - zakaj se ne zberete skupaj in napišete pismo proizvajalcu z kako omembo da boste zadevo objavili v javnost če ne odpravijo brezplačno napak za katere plačujete kot nori - boste videli kako hitro bo vse poštimano

Objavljeno: To jun 08, 2004 11:58 am
Napisal/-a piko
Sori, sam ne vem kako to da ti niso hotl zamenjat in posledično zaračunat tud diskov, ker Vrtač je itak znan da te obere če je le možno. Večje hijene itak ni delč naokol. Je pa znano da ti računa pa ne zamena plačanega rezervnega dela. Na račun poglej da ti ga ni zaračunal.
Pa zameni že enkrat VW.
Objavljeno: To jun 08, 2004 12:10 pm
Napisal/-a ASenna
evo se ena novica
iz avtohise VRTAC v Straziscu pri kranju so v noci na nedeljo neznanci ukradli novega audia A8 vrednega vec kot 21 milijonov tolarjev
Objavljeno: To jun 08, 2004 12:13 pm
Napisal/-a pyngo
Pred kratkim je imel brat passata prvič in zadnjič pri Vrtaču, toliko o njem!
Objavljeno: Pe jun 18, 2004 1:49 am
Napisal/-a AgitatoR
ASenna je napisal/-a:evo se ena novica
iz avtohise VRTAC v Straziscu pri kranju so v noci na nedeljo neznanci ukradli novega audia A8 vrednega vec kot 21 milijonov tolarjev
:P

Se mi zdi ja. So si ga samo sposodl za tok cajta dokler AH ne pokasera zavarovalnine.

Objavljeno: Pe jun 18, 2004 6:52 am
Napisal/-a RedBull™
Samotar je napisal/-a:ASenna je napisal/-a:evo se ena novica
iz avtohise VRTAC v Straziscu pri kranju so v noci na nedeljo neznanci ukradli novega audia A8 vrednega vec kot 21 milijonov tolarjev
:P

Se mi zdi ja. So si ga samo sposodl za tok cajta dokler AH ne pokasera zavarovalnine.

Baje pa da se bo kr pod nosom lohk obrisal,kajti objekt ma res zavarovan,ampak varovanega pa ni imel,tko da v tem primeru zavarovalnica ne bo krila škode,imeti bi moral oboje!
Objavljeno: Pe jun 18, 2004 7:23 am
Napisal/-a Mate
Samo glede sprednje sipe. Ja, VW je zajebu. Men sta tud obe notr padli. Za eno sm bil mogoce celo kriv jest, za drugo pa ne. Vec o tem v tej temi:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?p=237747
Pa a lahko prosim par tistih, k majo pac sreco z znamkami drugih avtomobilov, da se komentarjev v stilu zamenjaj ze ta VW, to so j***a itd... vzdrzijo, vsaj v temah, katerih namen ni lih zajebancija. Z vsemi avti so tezave in res z enimi vecje, drugimi manjse. Men npr moj golf uredu dela... edino tele sipe

. Upam da bo se naprej. Ce pa hoce kdo pokazat, da je dolocena znamka zanic, nej odpre temo in notr napise par primerov k jih pozna... Samo se bo zal potem razvila ena debata k bo samo kreganje

Objavljeno: To jun 22, 2004 11:51 am
Napisal/-a s3ko
JST MAM CIST ISTI AUTOOOO PA NITI ENGA PROBLEMA SE NISM MEU !
NITI 1GA
NITI 1GA !!
VSE KAR BI SE LAHKO PRTOŽU JE TO DA K ZABREMZAM MAL UČASUH ZAŠKRIPA .. TO JE PA TO !!! TO PA SKOR VSAK AVTO SKRIPA !!
:P
Objavljeno: Sr jun 23, 2004 5:06 pm
Napisal/-a AgitatoR
Ja in zakaj predvidevas, da ce tvoja j***a

skripljejo, da potem tut moja ?
Re: Še nekaj o Avtohiši Vrtač
Objavljeno: To sep 14, 2004 12:47 am
Napisal/-a For
andrej vogrin je napisal/-a:Sem lastnik vozila VW Golf IV TDI (90KM) letnik 2000 modelsko leto 2001. Sem sicer zadovoljen z vozilom ampak, zmerom je ampak. No hočem reči, da se je v teh 4-ih letih odkar ga imam zgodilo kar nekaj neljubih dogodkov, ki sicer niso ogrožali moje varnosti ampak so resno ogrožali moje živce.
Napake, ki sem jih doživel pri svojem vozilu:
- najmanša napak pa včasih moteča je škripanje prednjih sedežev
-napaka po navedbah Avtohiše Vrtač, da imajo vsi dizli vseh znamk težave z merilcem pretoka zraka, ki se nekako istroši po 50 000 prevoženih kilometrih. Napaka se pokaže tako, da avto nima več prave moči, pa tud ožrešen rata, saj je v povprečju iz nekaj čez pet litrčkov kolikor popije nato popil nekaj čez 7 litrčkov. Ta napaka me je koštala sicer nekaj čez 16 jurčkov ker je bil avto star manj kot tri leta in je imel še delno garancijo, drgač bi me prišlo okoli 50 jurčkov. Kriv sem seveda zgleda jest in ne proizvaalec k naredi zadevo le za 50 000 ilometrov. Nisem edini primer.
-ok gremo naprej. Golfi četrte generacije imajo napako na kljuavnici. Vsi ta problem zelo dobro poznamo tudi uvoznik in proizvajalec. Men se je zgodilo dvakrat da mi je ključavnica crklna. Prvič ko je bil avto star slabe 4 mesece drugič ko je bil avto star dobre tri leta. Vsakič ista ključavnica. Enkrat nisem mogel pri odklenjenem avtomobilu odpret voznikovih vrat, drugič pa senzorji niso prepoznali odklenjenosti vozila. OK tuki moram malo pohvalt Avtohišo Vrtač, ki i je drugo ljučavnic brezplačno zamenjala, vendar po tistem ko sem bil ves penast.
-tretja zadeva je bila počeni nosilci za prednja stekla. En k prodaja Volkswagnu dele je bil glavca pa je prodajal iste nosilce za stekla tako za trivratno različico kot za štirivratno. Nosilci so seveda plastični in pri štirivratni ivedbi še nekako funkcionirajo, vendar pri trivratni ne zato, ker je šipe pri trovratni različici vsaj za 5 cm v dolžino več, kar pa pomeni da je sama šipa tudi težja za nekaj kg. To pa vodi v zlomljenje nosilcev. Dvakrat se mi je zgodilo, da mi je šipa padla v vrata pa sem spet colu. Drugič ne k je zadeva crklna prej k v enem letu. No zgleda da zato k je šipa dol padla sem spet jest kriv k šipo spuščam. No za nameček so me pr Vrtač še zelo razveselil da mi bo šipa na sovoznikovih vrtaih zud dol padla enkrat, ampak o kšni napaki proizvajalca ni blo slišat. Zato zaenkrat ne odpiram sovoznikove šipe.
-zadnja zadeva pa bi me lahko glave stala je pa z naslovom zavore na zadnjih kolesih. Lanskoleto poleti sem poleg rednega servsa zamenjal še predje zavore, opozoril sem da naj mi pogledajo še zadnje k mi neki čudno ropota. Glavce pr Vrtač so mi rekle da so zadnje zavore čist ok. Pa mi ni dal miru pa sem šel k Debevc, da mi pogledajo avto. Bil sem zraven ko smo odprli zadevo. KAj je bilo ja zadnja ploščica se je odlepila in drglna ob disk. Zelo nevarna zadeva ki ti lahko blokira zadnje kolo, zanimivo postane sploh pri velikih hitrostih. To pa še ni bilo vse na drugi strani zavore sploh niso delovale ker so ploščice kjer se krmilijo zavore zarjavele in tako postale nepremične, to je seveda treba pregledati na vsakem servisu, saj je to dogaja pri vseh tipih avtomobilov z diskastimi zavorami. Logično da so zadnje zavore manj obremenjene, njihovo nedejavnost pa kaznuje korozija.
No tako, zdej me pa zanima vaše mnenje, a je kej narobe zmano al bi se lahko tako uvoznik kot tudi serviser kaj bolje potrudili glede mojega vozila
Nič ni narobe s tabo.Jaz sem imel iste težave z šipo in z Vrtačem.Šel sem pa toliko daleč da sem ih dal v časopis in šele po tem so mi "naredili" to kar je bilo treba narediti.Od takrat nikoli več ne grem ni blizu.Z Vrtačem v Visokem pa imam zelo dobre izkušnje,tam sem tudi kupil avto.Škoda da niso več pooblaščeni servis.Zdaj že več kot eno leto hodim Paulus-u v Škofjo Loko in sem zelo zadovoljen.
Objavljeno: To sep 14, 2004 10:06 pm
Napisal/-a pele
Kako si lahko zadovoljen s takim avtom (toliko napak!!!)? Ali se sploh zavedas, da si ga ze ob nakupu preplacal ,ker naj bi bil bolsi od konkurence?
Objavljeno: Sr sep 15, 2004 12:18 am
Napisal/-a For
pele je napisal/-a:Kako si lahko zadovoljen s takim avtom (toliko napak!!!)? Ali se sploh zavedas, da si ga ze ob nakupu preplacal ,ker naj bi bil bolsi od konkurence?
Še enkrat preberi! Nisam mislil na avto.
Drugač je pa Golf dober avto(1.4-75km),ima nekaj pomanklivosti, a to imajo vsi.
Toliko napak!?
Meni je samo voznikova šipa dvakrat padla dol drugih večjih okvar ni bilo,in to so zamenjali zastonj.Enkrat v Visokem,drugič pa pri Paulus-u.
Težave z Vrtačem sem imel zaradi serijske napake ki jo je VW že priznal,oni so pa nekaj zavlačevali.
Preplačal!?
Zelo dobra cena je bila takrat(09.2001) 3.100.000,00sit v Visokem pri Kranju.
Na Integralu so za istega hoteli 3.600.000,00sit.
Vrtač v Kranju pa okrog 3,5 miljuna.
Takrat je siguran bil boljši od konkurence glede na ceno.
To da je že pri dva tisoč km. začelo piskati,škripati ropotati (plastika,ključavnice,sredinska konzola,sovoznikov sedež...) moraš uzeti v zakup.
Objavljeno: Sr sep 15, 2004 12:25 am
Napisal/-a Serđo™
feto je napisal/-a:To da je že pri dva tisoč km. začelo piskati,škripati ropotati (plastika,ključavnice,sredinska konzola,sovoznikov sedež...) moraš uzeti v zakup.
um...
jst mam fiata..k nej bi ze tko al tko mel ful crickov...am..pa je bil ze ene parkrat v notranjosti razsraufan v nulo pa nazaj skup dan... pa pri 120.000km ne škripa/ropota/piska tok k ti opisuješ, da je tvoj golf po 2.000km

Objavljeno: Sr sep 15, 2004 12:34 am
Napisal/-a For
Serđo™ je napisal/-a:feto je napisal/-a:To da je že pri dva tisoč km. začelo piskati,škripati ropotati (plastika,ključavnice,sredinska konzola,sovoznikov sedež...) moraš uzeti v zakup.
um...
jst mam fiata..k nej bi ze tko al tko mel ful crickov...am..pa je bil ze ene parkrat v notranjosti razsraufan v nulo pa nazaj skup dan... pa pri 120.000km ne škripa/ropota/piska tok k ti opisuješ, da je tvoj golf po 2.000km

Odvisno je od tega kakve živce imaš in koliko slišiš.
Verjetno imaš muziko ful na glas.To pomaga.