Stran 1 od 2

R5 five/campus ?

Objavljeno: Sr avg 25, 2004 12:52 am
Napisal/-a mihant
mi lahko kdo pove v čem je razlika med R5 five in R5 campus?
a obstajajo še kšne druge različice in v čem se te razlikujejo?
kok goriva pa porabi ena petka glede na motor pa glede na tip vožnje (mestna...)?

upam da bo kdo vedu vse to, če ne pa vsaj neki bo tud uredu, hvala!

Objavljeno: Sr avg 25, 2004 12:56 am
Napisal/-a CST™Golfy
je tud GT TURBO :wink:

Objavljeno: Sr avg 25, 2004 12:58 am
Napisal/-a monster_d
Cakte da lisko roman napise, on bo najbolj vedo :D

Objavljeno: Sr avg 25, 2004 12:59 am
Napisal/-a wavemaker
Kolikor mi je znano je campus 1,1 z okoli 35 kw, fife je pa 1,4 in cca.45 kw.

Objavljeno: Sr avg 25, 2004 1:04 am
Napisal/-a mihant
pozabu sm prašat kakšno mnenje mate nasplošno o petkah? kakšni so pogosti problemi, se veliko kvari?

a se splaša kupt petki staro okol 10 let z 90-100 tisoč kilometri za sabo? cene vem da so okol 200.000, skrbi me glede motorja, če ni že zmatran pa če ni treba generalni servis narest enkrat tkrt?

Objavljeno: Sr avg 25, 2004 1:07 am
Napisal/-a der_Alte
Campus ima.. mal natjunan motor iz katrce ;), Five pa ta star (pred energy) 1.4 litrski motor, ki je bil vgrajen tudi v Renaulta 9 in 11 (pa v tisto abotno in nikamor premikajočo se YU verzijo Renaulta 21 - motor je več pil kot večji 1.7). Five je zelo poskočen. Problem kasnejših Five narejenih v Revozu je... bedna armaturka iz Campusa.
Še to... R5 večinoma ne rjavijo (razen spoja pragov pod prednjimi vrati) - če je avto rjav.. je bil poknjen. 5 vratna R5 se pelje dosti, dosti bolje, ker ima 10cm daljšo medosno razdaljo in manj nervozen zadek, zadaj pa ima več prostora za sedet, kot marsikak novejši avto srednjega razreda. V bistvu čist fletna piksna na kolesih. Campus je pa sploh poceni za vzdrževat, poraba gre pa od 5,5 do 7,5 na 100km. Ena je še pri hiši, jo vozi sestra. Je letnik 90, 130 tisoč km ma, dela fajn. Scer je bla obrnjena na oba boka in sta pač pomečkana, samo rje ni že 6 let. No, pa en mesec nazaj, ji je nekdo na parkirišču s kljuko razbil masko, stolku hladilnik in jasno pobegnu. :evil:

Objavljeno: Sr avg 25, 2004 1:29 am
Napisal/-a lisko
R5 CAMPUS 1.1 ali 1.2 (45 KS)motor oba po sistemu uplinjača.... platine torej stara dobra tehnika.
R5 FIVE 1.4 (64KS)motor mono injektion sistem.
R5 1.4 TURBO (115KS) sistem uplinjača plus turbinca.
R5 1.6 D (diesel) (55KS)
R5 1.7i(95KS) nisem prepričan mislim pa da večtkočkovni vbrizg
od opreme maš:
PLUS- nastavljiva ogledala odznotraj celi (polnjeni) vzglavniki plastike ob stran na avtu.
GT- oprema od GT turbo..... druga armatura.... pa še polno malenkosti.

R5 CAMPUS sem vozu eno leto..... problemov kr nekaj (ne rečem da je slab avtek ampak ma pa svoje muhe). Poraba je nihala od 7 pa vse do 13 (odvisn od vožnje) ampak za mestno vožnjo je nekak poraba vseen prevelika.
Avtek je prekleto poskočen u prvi in drugi (dokaz je bil drag med 1.1 in 1.4 petko-1.1 petka se držala ob boku do 80) potem pa zmanka moči (45KS je le bolj bogo). Končna se giblje nekje okol 140.
Za moje pojme nekako prešvoh motor za tak avto... zato je tud poraba mal večja pospeškov pa itak nobenih (16S do 100)

R5 FIVE ma dedek in ga dobim občasno u uporabo. Motor prekleto živahen moči mu zmanka nekje šele pri 130.Končna nekje okol 170 (realno po ravnin) poraba od 6 (če ga vozi dedek) in pa 8 če ga vozim jaz.Torej dobra ocena za tko pocen in soliden avtek.

R5 1.6 D mam zdej že eno leto.... avtek kot avtek (ne bom hvalu preveč ker vemo da vsak svoj avtek tle hvali) Motor glede na to da je običn dizel kr dost živahen.končna okol 140, poraba pa od 4.5 pa do 6.5.

R5 TURBO-nimam izkušenj
R5 1.7i-nimam izkušenj
Če se odločaš samo med CAMPUS in pa FIVE ti močno svetujem da kupiš 1.4 FIVE.soliden avtek... dost močen motor za tak avtek.... solidna poraba.

Objavljeno: Sr avg 25, 2004 4:16 am
Napisal/-a der_Alte
Campus ima 47 konjev. :wink:
Si mel pa orenk zanič campusko, da je pila 13?!?!?! Na tolk nisem mogel niti svojga 2.0 spravit. :twisted: Pa tudi "domača" petka nikol ni šla, čez 8, pa je blo tudi divjih voženj (pedal 2 the metal lj -mb - lj, lj - vipava -lj, čez hrušco...). Najmanj kar sem izračunal, je bila lanska vožnja na Lošinj in nazaj... pod 6 litrov. Pa je bil avto poln prtljage.

Campusa zmanjka pod 150 v četrti. V peti ne gre tako hitro. Edino po klancu navzdol, tam kaže kazalec tud skoraj navpično navzdol. :twisted:

Objavljeno: Sr avg 25, 2004 6:22 am
Napisal/-a mloncar
če kupuje r5, ne kupovat campusa, ker preveč pije za tako mašino! men žre od 6.5 pa tja do 9. pospeškov ni, končna 155.

Objavljeno: Sr avg 25, 2004 6:42 am
Napisal/-a lisko
der_Alte je napisal/-a:Campus ima 47 konjev. :wink:
Si mel pa orenk zanič campusko, da je pila 13?!?!?! Na tolk nisem mogel niti svojga 2.0 spravit. :twisted: Pa tudi "domača" petka nikol ni šla, čez 8, pa je blo tudi divjih voženj (pedal 2 the metal lj -mb - lj, lj - vipava -lj, čez hrušco...). Najmanj kar sem izračunal, je bila lanska vožnja na Lošinj in nazaj... pod 6 litrov. Pa je bil avto poln prtljage.

Campusa zmanjka pod 150 v četrti. V peti ne gre tako hitro. Edino po klancu navzdol, tam kaže kazalec tud skoraj navpično navzdol. :twisted:

Generalka na motorju..... nova sklopka...... ni da ni skoraj. Poraba je še vedn se gibala okol 10. Jaz pač :twisted:

Objavljeno: Sr avg 25, 2004 6:44 am
Napisal/-a lisko
japan power je napisal/-a:če kupuje r5, ne kupovat campusa, ker preveč pije za tako mašino! men žre od 6.5 pa tja do 9. pospeškov ni, končna 155.

Se podpišem pod to z dodatkom da ima campus malce prešvoh motor za tak avtek.... in posledično ga tišiš kar pa pomen večjo porabo.
Torej FIVE je solidna izbira.

Objavljeno: Sr avg 25, 2004 7:13 am
Napisal/-a mloncar
se strinjam!

slabost r5 so pomoje zavore, ki ne primejo dobr (vsaj na moji petki ne) :) je pa r5 fajna za na ročno obračat, pa take stvari delat :D

Objavljeno: Sr avg 25, 2004 11:08 am
Napisal/-a lisko
japan power je napisal/-a:se strinjam!

slabost r5 so pomoje zavore, ki ne primejo dobr (vsaj na moji petki ne) :) je pa r5 fajna za na ročno obračat, pa take stvari delat :D

Jah no po izkušnjah sodeč majo sam campuske tko "slabe" zavore. Drgač na dedevi FIVE petki primejo bremze več kot odlično.Jaz sem pa na mojga dal navadne brembote in pa lucas ploščice........ zadeva zagrabi fenomenalno.

Objavljeno: Sr avg 25, 2004 12:49 pm
Napisal/-a wavemaker
Drgač smo mi imeli doma campus ene 10 let, v tem času je bilo narejenih 220.000 km. Do nekaj čez 200.000 je delal brez problemov, potem pa so se začele raznovrstne napake: veliko je pila, hladilni sistem zanič, potem je še neznosno cukala tako, da ni bila več za nikamor. Samo, do takrat je pa dobro služila, pa terana večino časa s strani mojega brata. Končno ima v četrti okoli 155, v peti gre manj.
Pa ene starejše petke so imele tudi samo 4 prestave.
Naša je malo rjavela na pragovih pa blatniku, ker sem jo jaz poslal v jarek pri cca. 10 letih :? :/:o:/

Kupi five, ker veliko bolje potegne.

Objavljeno: Če avg 26, 2004 9:55 pm
Napisal/-a mihant
se prav ma campus 1,1 motor, five pa 1,4 motor?

a mi loh kdo prepiše tehnične podatke iz knjigce, če jo ma kdo. če se da bi kr vse podatke?

Objavljeno: Če avg 26, 2004 10:13 pm
Napisal/-a AgitatoR
Za mo mestu je tut campus dost. In za kaksno relacijo. Po AC (in tut kje drgje) je pa tut 150 dost (prevec) s tako piksno.

Objavljeno: Pe avg 27, 2004 7:33 am
Napisal/-a mloncar
campus ima 45KM, five pa 60KM!

vsekakor se ti bolj splača kupt five, ker poraba je ista (ali pa celo manjša), boljše bremze ima (kot so ti že povedal), bolj poskočno in odzivno mašino in dobiš jo za isti denar kot campus!

v tej temi je tolk tehntnih razlogov navedenih, de sploh ne vem zakaj še razmišljaš o nakupu campusa, saj je five boljši nakup!

Objavljeno: Pe sep 24, 2004 4:42 pm
Napisal/-a mloncar
neki me zanima.. ..je še kakšna druga razlika med 1.1 in 1.4 R5 razen mašine in zavor! je 1.4 model kej bolj ojačan??

Objavljeno: Pe sep 24, 2004 5:01 pm
Napisal/-a Slide
Campus žre meni vedno tam okrog 10...ponavadi še kak deci več kot manj, je pa tko ko je Lisko reku, tud 13 je možno... :twisted: :oops:
Pa ni razštelan!!!
Minimum bi bil okrog 6,5 do 7...Govorim pa o Campus :!:
Campus ima končno po papirjih 143, Five pa 158...
Po števcu sem se peljal enkrat 170, sicer je najprej malo viselo, a je to hitrost po števcu potem tud na ravnem držalo v peti...gume originalne, števec laže, jaz bi reku da je šlo realno okrog 150 :wink:
Drugač pa če ga fajn fehtaš, potem po ravnini doseže kakih 155, mogoče 160, ampak to mora bit že kak veter v hrbet :lol: PO ŠTEVCU seveda!!!

Drugač je pa lušn avto za peljat, ko se navadiš tipično Renaultovske drže za volanom, volan predaleč, pedali preblizu...Zadek zna bit živahen, če si grob z zavorami v ovinku, ali pa sunkovit pri odvzemanju plina, ampak če znaš, lahko to obrneš samo sebi in veselju v prid. Pospeški so itak nikakvi, saj od 48KM ne morš boh ve kaj prčakvat...Jaz večjih stroškov nimam, je pa res da grejo pri meni ZELO hitro ploščice, končniki, kakšen ležaj in nenazadnje gume...:oops: :twisted:
Je pa res da je avto veliko časa vožen precej hitro, pa z motorjem ni kakih velikih problemov...,vzdrževanje je pa itak poceni, ker takega starega avta pač ne voziš na original servis :wink:
Kaj še...Moti me predvsem glasen ventilator, ki rahlo cvili, ko prevrti določeno število kilometrov :lol: In zadnja polica, ki ravno tako ropota...No, če maš radio in dobro muziko sta problema v hipu rešena :lol:
Moje zavore primejo dokaj dobro, res pa imam nove diske...zakaj že :oops:
Skratka...uredu avtoček za vragolije, kot so že napisali :mrgreen:
Slika
Slika


LP

Objavljeno: So sep 25, 2004 12:03 am
Napisal/-a mloncar
na tejle zadnji sliki je blo pa kr blizu!!!

jsz si nebi upu tam stat :D :D