Campus žre meni vedno tam okrog 10...ponavadi še kak deci več kot manj, je pa tko ko je Lisko reku, tud 13 je možno...

ops:
Pa ni razštelan!!!
Minimum bi bil okrog 6,5 do 7...Govorim pa o Campus
Campus ima končno po papirjih 143, Five pa 158...
Po števcu sem se peljal enkrat 170, sicer je najprej malo viselo, a je to hitrost po števcu potem tud na ravnem držalo v peti...gume originalne, števec laže, jaz bi reku da je šlo realno okrog 150
Drugač pa če ga fajn fehtaš, potem po ravnini doseže kakih 155, mogoče 160, ampak to mora bit že kak veter v hrbet

PO ŠTEVCU seveda!!!
Drugač je pa lušn avto za peljat, ko se navadiš tipično Renaultovske drže za volanom, volan predaleč, pedali preblizu...Zadek zna bit živahen, če si grob z zavorami v ovinku, ali pa sunkovit pri odvzemanju plina, ampak če znaš, lahko to obrneš samo sebi in veselju v prid. Pospeški so itak nikakvi, saj od 48KM ne morš boh ve kaj prčakvat...Jaz večjih stroškov nimam, je pa res da grejo pri meni ZELO hitro ploščice, končniki, kakšen ležaj in nenazadnje gume...

ops:
Je pa res da je avto veliko časa vožen precej hitro, pa z motorjem ni kakih velikih problemov...,vzdrževanje je pa itak poceni, ker takega starega avta pač ne voziš na original servis
Kaj še...Moti me predvsem glasen ventilator, ki rahlo cvili, ko prevrti določeno število kilometrov

In zadnja polica, ki ravno tako ropota...No, če maš radio in dobro muziko sta problema v hipu rešena
Moje zavore primejo dokaj dobro, res pa imam nove diske...zakaj že

ops:
Skratka...uredu avtoček za vragolije, kot so že napisali
LP