Stran 1 od 2

nasvet za avto do 1.5 mio - karavan ali enoprostorc

Objavljeno: Pe sep 10, 2004 8:53 am
Napisal/-a tomih
Hoj!
Madonca ste se tukaj razgovoril. Že par ur berem, sam odgovora na moje vprašanje nisem zasledu, čeprav verjetno nekje je.

Evo problema:
Kupujem avto: karavan, srednje velik enoprostorc ali enoprostorc s klimo, od 80 do 100kw, pa najrajš bi mel šibedah in avtomatsko klimo.

Sliš se fino in fajn. Problem je v budžetu, ki znaša sam 1-1.5 mio. Sej, najlažje je rečt, da nej dodam 1 mio, pa dobim kar čem.

Jest že en mesec gledam oglase na avto.net in oglasniku, pa se še zmer ne morem odločit. No, odloču sem se že, pol sem šel pa na mobile.de pogledat sem pa že spet na začetku.

Tole se mi roji po glavi:
če kupim v SLO, bi mel recimo:
ford mondeo 1.8-2.0 recimo Ghia.
renault scenic sam ga težko dobiš za ta dnar s klimo
fiat multipla - je celo tako grd, da mi je že ratal všeč, sam mi grejo mal na živce Fiati.
subaru legacy - tega bi full mel sam jih ni glih velik.
enoprostorci npr. P806 al pa ulysse - so pa zelo zjahani za ta dnar.

No, k sem šel gledat na mobile.de, sem pa zapazu, da so recimo renojčki (scenic, espace) blazno pocen. Še posebej me matra Espace - pa da se vozam ko gospon čovijek. :)

Kolikor sem uspel prebrat, je treba na ceno, ki je tam, dodat cca. 10-15% da ga dobiš v Slovenijo. Seveda brez posrednika.
To je pa še en problem. Men se recimo ne da pelat v Nurnberg pogledat en auto, k itak nč ne vem o njih.
Torej rabim enga posrednika, ki bi to naredil namesto mene. Koliko pa košta en tak posrednik in kje se ga najde? Ali se mi sploh splača uvažat avto za tak denar?

Če ima kdo kak nasvet ali izkušnje z zgoraj omenjenimi avtomobili bi blo zlo fajn. Al pa če sem pozabu na kak avto, ki je OK, pa spada v ta cenovni razred.

Aja, avto naj bi bil novejši od 97 in z manj kot 150k km, naj bi bil poceni za vzdrževat, ne preveč pogolten bencina in seveda mel čimveč KM (v čimmanjšem plačilnem razredu pri registraciji).
Tak avto pa bi mel verjetno rad vsak.

To je to. Hvala za vaše misli...

Objavljeno: Pe sep 10, 2004 8:56 am
Napisal/-a maček
Jest za tak dnar gledam prve Audije A4, po možnosti diesel. Letnike 95/96.
Sam pogoj je da more bit klima not.
Tud golfa varianta III, bi se dal dobit.

Nam pa polemiziral kerga kup, zgoraj našteta bosta ziher služila svojemu namenu.

Objavljeno: Pe sep 10, 2004 9:00 am
Napisal/-a Doc_
406 karavan 1.8 :?:

Objavljeno: Pe sep 10, 2004 9:11 am
Napisal/-a Tomaz40
Avta brez klime nikar kupit, ker ga boš tut pol dosti težje prodal, pa še vroče je kot pes tko da klima obvezno. Avtomobile, ki si jih izbral ne bom komentiral, ker pač ne vem prednosti enega v primerjavi z drugim, ampak upoštevaj da je med scenic-om in espace-om razlika in ne moreš dobit za isti denar enako ohranjenega in starega avta.

Drugače pa kolikor jaz vem, se kar dosti splača dobit enega posrednika pri uvozu avta. On te pelje okol, ti si izbereš kar hočeš (ali pa rečeš da ti ni nič všeč), ne lutaš nekje po Hamburgu, pove ti kako in kaj s papirji, izveš realno ceno avtomobila ne da pol kr še davke limajo na občini,... Seved če je za normalno ceno, ne pa da ti pol posrednik vzame še 20% vrednosti.

Predlagam da se pozanimaš pri Safranu. Je tut na tem forumu in se ukvarja s posredništvom. On ti bo še najbolj razložil kako in kaj.

Objavljeno: Pe sep 10, 2004 9:12 am
Napisal/-a Fullback
MIKIMOUS je napisal/-a:Jest za tak dnar gledam prve Audije A4, po možnosti diesel. Letnike 95/96.
.


Je blo rečen da novejši od 97!!!

Drgač pa odvisen kolk placa rabiš, lahko kupiš tut malega karavana ala polo variant, seat cordoba vario, pa za ta dnar se mal opreme, pa seveda cenejše vzdrževanje in servisi kot da bi imel stara zgonjena in velika jetra !!!

LP

Objavljeno: Pe sep 10, 2004 9:28 am
Napisal/-a jaka-z
lancia zeta je zlo fajn enoprostorc,zeta turbo ima pa 150km in je kar veselje pritiskat na plin, pa še ugodno se jih dobi

Objavljeno: Pe sep 10, 2004 9:29 am
Napisal/-a Nixxon
1: Legacy
2: Mondeo.

Objavljeno: Pe sep 10, 2004 9:30 am
Napisal/-a zupi13
jaka-z je napisal/-a:lancia zeta je zlo fajn enoprostorc,zeta turbo ima pa 150km in je kar veselje pritiskat na plin, pa še ugodno se jih dobi

sam bog ne daj da kaj crkne... (na žalost) :roll: !

Objavljeno: Pe sep 10, 2004 9:31 am
Napisal/-a maček
Fullback je napisal/-a:
MIKIMOUS je napisal/-a:Jest za tak dnar gledam prve Audije A4, po možnosti diesel. Letnike 95/96.
.


Je blo rečen da novejši od 97!!!

Drgač pa odvisen kolk placa rabiš, lahko kupiš tut malega karavana ala polo variant, seat cordoba vario, pa za ta dnar se mal opreme, pa seveda cenejše vzdrževanje in servisi kot da bi imel stara zgonjena in velika jetra !!!

LP


JA sem vidu da hoče od 97 naprej, lohk so tud tamali karavančki.

Ne bi se pa strinjal o zgonjenosti. Mali avti bl ceno držijo, pa so lohk glih tuko zgonei kot Audi A4 ta letnik ali še bolj pa je cena nekje v istem rangu.

Objavljeno: Pe sep 10, 2004 9:37 am
Napisal/-a tomih
Drgač pa odvisen kolk placa rabiš, lahko kupiš tut malega karavana ala polo variant, seat cordoba vario, pa za ta dnar se mal opreme, pa seveda cenejše vzdrževanje in servisi kot da bi imel stara zgonjena in velika jetra !!!


sej, sej. To me še najbl bega. Sicer bi rad mel neki kar je dost velik, da greš lhka tud na morje (beri: espace), pa da si kamot. Problem je z vzdrževanjem, ki je bojda zelo drago.

Kaj pa scenic? A ma kdo z njim izkušnje. Mene mal mot k ma full šibke mašine, pa tak zastarel design (znotraj) - govorim za letnike ki padejo v cenovni razred 1-1.5 mio.
Pa slišal sem da niti espace niti scenic nimata avtomatske klime (razen mogoče v redkih modelih)...

Objavljeno: Pe sep 10, 2004 10:27 am
Napisal/-a nebivedu
Jst ti predlagam subaru legacy kak letnik 95 ali 96 z vso opremo se giblje okoli 1,4 do 1,5 miliona tolarjev - z njim ne boš mel nobenih težav, servisna ura na uradnem servisu je 5.900 sit skupaj z ddv obračunanim zraven. Vsi k mamo subije mamo gull mal težav z njimi delajo pa vsi k urce - eni bl potihem eni pa ružijo - sam delajo pa vsi.
Obvezno kupi 2.2 mašinco, ker ima neuničljiv blok motorja.
Preverjaš pa samo vodo in olje enkrat na 2 tedna ali enkrat na mesec. In na vsakih 10.000km zamenjaš olje, pa na vsakih 100.000 zobate jermene(2 sta za zamenjat in eden stane 2400 drugi pa 4700 sit), ostalih stvari pri tako novem modelu najbrž ne boš menjal še vsaj 7 do 8 let.

Verjemi ko imaš enkrat subaruja, drugih avtov nočeš več.

Objavljeno: Pe sep 10, 2004 10:33 am
Napisal/-a tomih
lenivec:
kolk so pa kej vzdržljive multiple? Kot sem že napisal, mi fiati smrdijo.
Ima kdo drug kake izkušnje z multiplo? Kolk žre? Mašine? So poskočne al ne? Vzdrževanje?..

nebivedu:
ja sej, subaru. Mi je že velik ljudi rekl, da nej kupm subaruja pa bo mir. Sam jih ni.
A je 200k km za subaruja velik? Kaj pa 2.0 mašina al pa 2.5?

hvala za odgovore,

Objavljeno: Pe sep 10, 2004 10:57 am
Napisal/-a nebivedu
2,5 je izpeljanka iz 2,2 in ni tok vzdržljiva, čeprav bi mogla vsaj 500.000 zdržat.
200.000 km za subaruja je tko kt nič. 2.0 je pa podobno kot 2.2 zelo vzdržljiva mašina, samo ima manj moči in manj navora, kot 2.2.
Vsi subaruji se vozijo vsaj do 500.000, pol pa mal večji servis - obročki pa dihtnge na glavi pa semeringi - te pride okol 120k sit(60k so deli in 60k je delo), pa imaš spet avto za naslednjih 250 do 300k kilometrov.
Edini problem starih subarujev(do leta 93) je bilo to da so radi gnil v zadnjih kolotekih, ostalo je pa vse delal, samo če dobiš dobrega in ga daš še malo dodatno zaščititi, bo tud to zdržalo. Moj subaru je star 19 let(1985) in še vedno gre po avtocesti 180km/h, švasat sem moral pa kr dost, pa občasno se pojavi kaka stvar, ki jo je treba poštimat. Pri 300.000km sem zamenjal zadnja 2 ležaja, prednja 2 ter zobate jermene, pa olje oljni filter in zračni filter - mal kasnej pa še polosovino, ker mi je pri moji šel zglob(pač veliko vožnje po terenu in skakanje preko pločnikov doda k temu), pa sem za vse skup dal okol 40k sit.

Objavljeno: Pe sep 10, 2004 11:03 am
Napisal/-a Tomaz40
tomih: Subaruji so res vzdržljivi, ker imajo bokser motor. Dela pod manjšimi obrati kot vrstni oz. V oblike motorji. Res je tko kot je napisal nebivedu (če je lastnik subaruja že ve), te pa opozarjam. Motorji so res vzdržljivi ampak tako kot pri drugih avtomobilih je treba zaradi obrabe menjat cel kup drugih stvari, ki pa so na vseh avtomobilih enako vzdržljive.(amortizerji, končniki,...) Zato je nakup subaruja z 200k km po tej strani tvegan in je vprašanje kaj se bolj splača: subaru z 200k km ali recimo scenic s 100k km.


LP

Objavljeno: Pe sep 10, 2004 11:24 am
Napisal/-a nebivedu
tomaz40 je napisal/-a:tomih: Subaruji so res vzdržljivi, ker imajo bokser motor. Dela pod manjšimi obrati kot vrstni oz. V oblike motorji. Res je tko kot je napisal nebivedu (če je lastnik subaruja že ve), te pa opozarjam. Motorji so res vzdržljivi ampak tako kot pri drugih avtomobilih je treba zaradi obrabe menjat cel kup drugih stvari, ki pa so na vseh avtomobilih enako vzdržljive.(amortizerji, končniki,...) Zato je nakup subaruja z 200k km po tej strani tvegan in je vprašanje kaj se bolj splača: subaru z 200k km ali recimo scenic s 100k km.


LP


Tomaž40 verjemi, da je bolj smotern nakup subaruja z 200k km kot pa scenica s 100k km, ker bo scenik pri 200k km že skor nevozen, subaru bo pa pri 450k kr še lepo vozil, poleg tega so pa amrtizerji pri subaruju lahko obnovljivi, ker so pač tko narejeni in če daš 10k za obnovo obeh zadnjih, potem to ni noben strošek. Zadnji ležaj je pri mojem avtu zdržal skor 300.000 kilometrov, pa ko se je zdrobil, sem še lahko z avtom pripeljal domov iz celja preko ljubljane do grosuplja okol 80km, brez da bi bil kakršenkoli drug del avta poškodovan na polosovini se tudi male špurice ni poznalo - sam ležaj je pa tulil do doma tok, da je radio preglasil. Tega na meganu nebi prakticiral, pa najbrž na nobenem drugem avtu - mogoče na kakem terencu.

Subaruja se splača kupit za 7/8 denarja kot ga imaš pripravljenega za nakup avta in ga potem pelješ na servis, da vse tiste drobne stvari pregledajo in da jih magari odpravijo in potem imaš avto za par let vožnje pripravljen.
Recimo ti imaš 1.500.000 sit in daš za subaruja 1.350.000 , potem ga pelješ pa na servis in naj ga detaljno pregledajo in pretestirajo(kar bi u bistvu lahko tudi sam naredil) in če je kaj za zamenjat imaš 150k sit pripravljenih - večinoma boš pa ta denar porabil za počitnice ali kaj drugega, ker z avtom nebi smelo biti nič narobe, razen, če lastnik ni nikoli pogledal pod pokrov mašine in je 200.000 kilometrov samo vozil in dolival bencin - tut take imaš, ki so samo 2x u 200.000 kilometrih zamenjali olje pa avto še kr dela.

Lahko pa koga od nas kontaktiraš(gorazd0, cheno,mambo,mene) ko boš imel avto izbran in gremo s tabo pogledat avto in ti pregledamo cel avto. (v primeru če boš kupil subaruja) Dal boš pa za kako pivo, pa bo.

Mambo je sedaj kupil subaruja - prej ni poznal subaruja, pa nikoli ga ni vozil. Njega prašaj za občutke o avtu - ti bo najboljš povedal.

Objavljeno: Pe sep 10, 2004 11:28 am
Napisal/-a zupi13
no, jst pa nebi glih reku, da bo scenic pr 100kkm skor nevozen, ker sem videl lagune in megane s tut preko 300 kkm, pa še vedno lepo tečejo! tak, da si mal pretiraval! :roll:

Objavljeno: Pe sep 10, 2004 11:42 am
Napisal/-a nebivedu
zupi13 je napisal/-a:no, jst pa nebi glih reku, da bo scenic pr 100kkm skor nevozen, ker sem videl lagune in megane s tut preko 300 kkm, pa še vedno lepo tečejo! tak, da si mal pretiraval! :roll:


Pri 200k sem napisal ne pri 100k.

Kar se tiče servisov, pa si poglej u servisni kartonček kaj vse moraš na renaultu zamenjat pri servisu na 100 in 200k kilometrov. pa delji s 3 in odštej še polovico - pa dobiš kok moraš zamenjat na subaruju pri istih kilometrih.

Subaru na 200k kilometrov:
- menjava zobatih jermenov oba skupaj sta 7100 sit(šponerjev ni treba če so še dobri - lahko pa jih in sta oba skupaj 15k sit),
- olje 5 litrov olja(od 1200 do 3100 sit za liter),
- oljni filter(1200sit),
- zračni filter(2100 sit) in
- svečke(900sit vse 4)
+ delo - 3 ure po 6000 sit

Scenic 200k kilometrov
- menjava vodne pumpe na 200k je obvezna - če je sploh zdržala tok, ponavadi jo na vsakih 100k treba zamenjat na renaultu (24k sit)
- menjava zobatega jermena + šponerjev (60 k sit na original servisu - 30k pri vaškem mehaniku)
- preventivno pa še batni obročki semeringi in dihtnge(okol 60k)
- svečke (3200 sit) - vsaj kolega je tok dal za scenica 1.6 16V
- olje (cena ista kot za subaruja)
- oljni filter in zračni filter(cena podobna kot za subaruja - vsaj upam)
+ delo (najmanj) 5 ur po 7500 sit

Delo je mišljeno na uradnem servisu. Zdej si pa primerjaj renaulta in subaruja.

Objavljeno: Pe sep 10, 2004 11:54 am
Napisal/-a zupi13
na hitro prebral! :oops: moja napaka. je pa res, da tut renaulti zdržijo veliko kilometrov če so zvdrževani....
ja pa tut res, da so subaruji še bolj trpežni in skoraj neuničljivi, nimam nič proti tvojim trditvam, sam mal me je zbodl tist o uničenosti scenica.....