Stran 1 od 2
DAIHATSU CHARADE 1.0 td??
Objavljeno: Ne sep 19, 2004 10:32 pm
Napisal/-a imilet1
POZDRAV VSEM!
Vem da je neki že blo rečenga o tem avtu ampak nč pametnga nism zvedu...
Zanima me če kdo ve kako je kej s temi dizlčki,kok kej zdržijo,kako je s turbino?
Za dele raj nebom spraševal ker vem da so dragi!!!
Objavljeno: Ne sep 19, 2004 11:46 pm
Napisal/-a monster_d
To pa spada pod kopuvanje starih vozil.
Kar pa sem slisal o teh motorckih pa je baje to da zerejo skor manj ko feracajg

.
Dost manj od golfov, petk in podobnih zadev.
Re: DAIHATSU CHARADE 1.0 td??
Objavljeno: Ne sep 19, 2004 11:54 pm
Napisal/-a gajo_g
imilet1 je napisal/-a:POZDRAV VSEM!
Vem da je neki že blo rečenga o tem avtu ampak nč pametnga nism zvedu...
Zanima me če kdo ve kako je kej s temi dizlčki,kok kej zdržijo,kako je s turbino?
Za dele raj nebom spraševal ker vem da so dragi!!!
s tem avtom je obilica tezav radi kuhajo ter pri pregrevanjo skoraj obvezno poci glava !!!!!!! glave so problematicne drgac pa deli so dragi !! res je da malo pije js sm ga enkrat meu za naprej prodat pa mi je glava pocila sm komaj izvlekel pozitivno niclo !!
asd
Objavljeno: Po sep 20, 2004 9:46 am
Napisal/-a imilet1
ja kako to a nimajo kilerja???
Re: asd
Objavljeno: Po sep 20, 2004 10:37 am
Napisal/-a gajo_g
imilet1 je napisal/-a:ja kako to a nimajo kilerja???
ja imajo kiler ja samo glava poci pol pa ti pritisk izrine vso vodo iz kilerja pa ti zakuha pol pa ze spet jovo na novo !!!!!
Objavljeno: Po sep 20, 2004 10:47 am
Napisal/-a vw_fun
Pri teh avtomobilih je tako:
Avto ima slab hladilni sistem, zato se motor pregreva, rezultat = počena glava
Nova glava je zelo draga, zato jo večinoma varijo in popravljajo, rezultat = ponovno poči
Rešitev = če dobiš avto s originalno (celo) glavo je najprej potrebno zvezati motor ventilatorja hladilnika tako, da ti nonstop vrti. Poznam tudi varianto, da odstraniš zapiralni ventil pretoka vode, vendar ti bo pozimi mrzlo.
Drugače pa, to je avto, ki troši manj kot "faracajg" vendar ima tudi zelo malo moči.
Objavljeno: Po sep 20, 2004 8:36 pm
Napisal/-a mona
Enkrat sem Jefro pobaral kako je s temi avti, in je rekel prste stran. Motor se neenakomerno segreva in zato nikakor ne zdrzijo dolgo.
Objavljeno: To sep 21, 2004 10:48 am
Napisal/-a ToniTic
Takega je imela moja sestrična in sem ga tudi sam precej vozil. Problem je v tem, ker je to avto, ki ne gre nikamor, če ne tiščiš do konca. Ko tiščiš do konca, se pa pregreje. Če se sprijazniš, da je maksimalna dovoljena hitrost za dobro zdravje motorja 110 km/h in ne pospešuješ s polnim plinom, ampak bolj po upokojensko, se ti avto oddolži z smešno majhno porabo (manj kot 4 l na 100 km), pa tudi crknil ne bo.
Če ga pa ženeš pa boš šraufal in preklinjal.
Še to: rabljena in še dobra turbina stane 20.000 sit, če slučajno crkne.
Objavljeno: Sr sep 22, 2004 9:43 am
Napisal/-a VECTRA 2.0
moja izkušnja s tem avtom je bila sila neprijetna. Kot mlad naiven butl sem avto kupu od enga švercerja v Kamniku, še isti dan ( beri, ko sem peljal avto domov v lj. ), sem ga mal pohodu, in se mi je zdel da dobr potegne, zadovoljen sem se pripeljal domov, in parkiral avto pred blokom. Zjutraj ko sem šel na šiht je bla pod avtom luža olja, ki je pritekel iz auspuha, v ekspanzijski je bla smetana....
prodal sem ga po delih in mislm da ga zdej tud zastonj ne bi hotu več.
Po moje se ti bolj splača vzet kkšnga ax dizla al pa petko dizl, res da niso poskočni avti ampak so pa glih tko šparovci.
s
Objavljeno: Sr sep 22, 2004 9:46 am
Napisal/-a imilet1
Ma sj zdj mam dvojko dizla pa mi je ql sam tko me mal zanima k vidm te stroje po naših cestah kako se kadi za njimi....
Objavljeno: Sr sep 29, 2004 8:30 pm
Napisal/-a lisko
VECTRA 2.0 je napisal/-a:moja izkušnja s tem avtom je bila sila neprijetna. Kot mlad naiven butl sem avto kupu od enga švercerja v Kamniku, še isti dan ( beri, ko sem peljal avto domov v lj. ), sem ga mal pohodu, in se mi je zdel da dobr potegne, zadovoljen sem se pripeljal domov, in parkiral avto pred blokom. Zjutraj ko sem šel na šiht je bla pod avtom luža olja, ki je pritekel iz auspuha, v ekspanzijski je bla smetana....
prodal sem ga po delih in mislm da ga zdej tud zastonj ne bi hotu več.
Po moje se ti bolj splača vzet kkšnga ax dizla al pa petko dizl, res da niso poskočni avti ampak so pa glih tko šparovci.
Petka dizl je bolj poskočna in prožna od 1.1 campus petke(pa še keri avtek se najde)..... tko da tko hudo zaspana pa spet ni..... končna okol 150...... en let jo že vozim pa tišim do konca..... pa žere okol 5 skoz pa niti taknu še nisem motorja..... pa nit mal olja ne žere.
Objavljeno: Če sep 30, 2004 3:28 pm
Napisal/-a VECTRA 2.0
lisko je napisal/-a:VECTRA 2.0 je napisal/-a:moja izkušnja s tem avtom je bila sila neprijetna. Kot mlad naiven butl sem avto kupu od enga švercerja v Kamniku, še isti dan ( beri, ko sem peljal avto domov v lj. ), sem ga mal pohodu, in se mi je zdel da dobr potegne, zadovoljen sem se pripeljal domov, in parkiral avto pred blokom. Zjutraj ko sem šel na šiht je bla pod avtom luža olja, ki je pritekel iz auspuha, v ekspanzijski je bla smetana....
prodal sem ga po delih in mislm da ga zdej tud zastonj ne bi hotu več.
Po moje se ti bolj splača vzet kkšnga ax dizla al pa petko dizl, res da niso poskočni avti ampak so pa glih tko šparovci.
Petka dizl je bolj poskočna in prožna od 1.1 campus petke(pa še keri avtek se najde)..... tko da tko hudo zaspana pa spet ni..... končna okol 150...... en let jo že vozim pa tišim do konca..... pa žere okol 5 skoz pa niti taknu še nisem motorja..... pa nit mal olja ne žere.
vzamem nazaj "niso najbolj poskočni avti"

Objavljeno: Če sep 30, 2004 10:15 pm
Napisal/-a lisko
VECTRA 2.0 je napisal/-a:lisko je napisal/-a:VECTRA 2.0 je napisal/-a:moja izkušnja s tem avtom je bila sila neprijetna. Kot mlad naiven butl sem avto kupu od enga švercerja v Kamniku, še isti dan ( beri, ko sem peljal avto domov v lj. ), sem ga mal pohodu, in se mi je zdel da dobr potegne, zadovoljen sem se pripeljal domov, in parkiral avto pred blokom. Zjutraj ko sem šel na šiht je bla pod avtom luža olja, ki je pritekel iz auspuha, v ekspanzijski je bla smetana....
prodal sem ga po delih in mislm da ga zdej tud zastonj ne bi hotu več.
Po moje se ti bolj splača vzet kkšnga ax dizla al pa petko dizl, res da niso poskočni avti ampak so pa glih tko šparovci.
Petka dizl je bolj poskočna in prožna od 1.1 campus petke(pa še keri avtek se najde)..... tko da tko hudo zaspana pa spet ni..... končna okol 150...... en let jo že vozim pa tišim do konca..... pa žere okol 5 skoz pa niti taknu še nisem motorja..... pa nit mal olja ne žere.
vzamem nazaj "niso najbolj poskočni avti"

Sej ni panike..... sam na falus mi gre ko folk kao eh dizl pa smrdi pa nikam ne gre pa bla bla...... tud navadni dizli znajo za vsakodnevne potrebe še tko dober zadovoljit.
Objavljeno: Če sep 30, 2004 10:35 pm
Napisal/-a monster_d
Ce nebi blo mene, ti nebi mel tote petke, remember
Tak da ko ti bo sla drugic dobr se spomni name in mi reci ce me lahko z pirom pocastis

Objavljeno: Pe feb 27, 2009 12:07 pm
Napisal/-a Deeyan
Mene pa zanima, če bi bla kaka možnost, da bi se turbina od diesla dala namontirat na bencinca?
Objavljeno: Pe feb 27, 2009 12:24 pm
Napisal/-a Matjazy
Če hočeš pocen starga dizla kupš golfa. Pika.
Al pa audija z istim motorjem, če hočeš orenk avto

:D
(seveda so, kot vsi podobni avti, lenobe lene, ampak so zastonj za vzdrževat)
Objavljeno: Pe feb 27, 2009 12:52 pm
Napisal/-a Deeyan
ma js pravm, če ni Japonc ni avto :P

Objavljeno: Pe feb 27, 2009 9:51 pm
Napisal/-a nebivedu
Deeyan je napisal/-a:ma js pravm, če ni Japonc ni avto :P

In kaj je daihatsu, če ni japonc?
Objavljeno: Pe feb 27, 2009 11:35 pm
Napisal/-a AudiBoy
nebivedu je napisal/-a:Deeyan je napisal/-a:ma js pravm, če ni Japonc ni avto :P

In kaj je daihatsu, če ni japonc?
anglez?
Objavljeno: Pe feb 27, 2009 11:55 pm
Napisal/-a nebivedu
Daihatsu je japonska znamka in od leta 1998 tudi v 100% lasti toyote. Kvaliteta teh avtomobilov (mislim na dizle) je bila na začetku zelo slaba, ker je to firma, ki dela večinoma male avtomobilčke in uglavnem bencinarje in so za evropo naredil teh par dizlov.
daihatsujevi avtomobili so danes kompletno narejeni iz recikliranih materialov, z zelo majhno porabo in enim izmed najčistejših izpuhov. Njihovi katalizatorji držijo 4x dalj od standardnih evropskih (v podobnih majhnih evropskih avtomobilih).
Pa še ena zanimivost - vsak voznik teh malčkov (današnjih) naj bi preživel bočni trk večjega avtomobila z do 50km/h zaradi bočnih ojačitev in zgradbe šasije v teh avtomobilih.