Stran 1 od 2

Kaj za 800 kSIT?

Objavljeno: Sr sep 22, 2004 8:23 pm
Napisal/-a iLLoGiC
Če imam 800.000 SIT, in je to maksimalna številka, torej se ne more dvignit niti za tolar več, in bi rad kupil avto, ki ne bo imel velike porabe, bo pa vseeno imel moč...
To pa zato ker bo ta avto nekaj časa ostal, in se bo na njem verjetno zvrstilo kar nekaj predelavic...

Torej govorimo o avtu s turbino :P

Kaj bi vi rekli, kaj bi blo primerno?

V glavi že imam Punto GT, me pa zanima če bi vi izbrali kaj drugega, s približno 130 ali pa celo več :? KM...

Objavljeno: Sr sep 22, 2004 8:23 pm
Napisal/-a TITan
Kaj je zate nizka poraba?

Objavljeno: Sr sep 22, 2004 8:26 pm
Napisal/-a iLLoGiC
mašina okrog 1.4 :huh: :roll: :|

Objavljeno: Sr sep 22, 2004 8:26 pm
Napisal/-a Rippy
Govoriš o niski porabi pa bi rad meu avto z turbino :lol:. Dej bol natančnejše povej kaj te zanima.

Objavljeno: Sr sep 22, 2004 8:28 pm
Napisal/-a Rippy
Drugače pa tuki nimaš vlke izbire, vidim da maš ti tud raje italjane tko da ti je res najbolša izbira ali Punto GT, ali pa Alfa Romeo 145 1.4 TS 104hp.

Objavljeno: Sr sep 22, 2004 8:36 pm
Napisal/-a iLLoGiC
Rippy je napisal/-a:Govoriš o niski porabi pa bi rad meu avto z turbino :lol:. Dej bol natančnejše povej kaj te zanima.


In kaj je tu nesmiselnega? Ni nizka poraba pri 1.4 motorju? Pa je tud lahko turbina gor...

Objavljeno: Sr sep 22, 2004 8:37 pm
Napisal/-a TITan
Od VWja je recimo Polo G40 pa maš še dost dnarja za zrihtat.

1272 cc Max. output 117.6 PS (116.0 bhp) (86.5 kW)@6000 rpm
Max. torque 145.0 Nm (107 lbft) (14.8 kgm)@3600 rpm
720 kg

Objavljeno: Sr sep 22, 2004 8:39 pm
Napisal/-a TITan
iLLoGiC je napisal/-a:
Rippy je napisal/-a:Govoriš o niski porabi pa bi rad meu avto z turbino :lol:. Dej bol natančnejše povej kaj te zanima.


In kaj je tu nesmiselnega? Ni nizka poraba pri 1.4 motorju? Pa je tud lahko turbina gor...


1.4 motor ma lahko krepko večjo porabo kot 1.8 brez prisilnega polnenja :P

Objavljeno: Sr sep 22, 2004 8:56 pm
Napisal/-a GReddy_
tehnični+zavarovanje+gorivo+gume=punto, clio, golf3,...vse tja do letnika 1995 recimo :wink:

LP

Objavljeno: Sr sep 22, 2004 8:56 pm
Napisal/-a Templar
Hyundai Lantra-1.8 16V 130KM letnik okoli 96 ma porabe okoli 7,8-9l/100km

Razmeroma velik potencial redelave

h

Objavljeno: Sr sep 22, 2004 9:12 pm
Napisal/-a imilet1
škoda felicia 1,9D

Objavljeno: Sr sep 22, 2004 9:31 pm
Napisal/-a Misak
Fiat uno, 1.4 Turbo i.e.S Mejhn avto pa leti k avion u fejst nizkem letu. Stroski z rezervnimi deli so minimalni, edin rihtu ga bos tezko, ne d bi prsu na cifurstyling...

Objavljeno: Sr sep 22, 2004 9:37 pm
Napisal/-a cury
Honda Civic VTI letnik od 92-95, ma pa 160ps poraba nizka, samo registracija je pač druga zgodba, kva češ.

Objavljeno: Sr sep 22, 2004 10:01 pm
Napisal/-a _Jerry_
Rippy je napisal/-a:Govoriš o niski porabi pa bi rad meu avto z turbino :lol:. Dej bol natančnejše povej kaj te zanima.


Ce ne ves, kaj govoris, raje ne govori :wink: Turbino poganjajo izpusni plini, zato POVECA izkoristek motorja (in s tem njegovo moc) in zmanjsa porabo :!: Illogicovo razmisljanje zato ni cisto nelogicno... :D

Objavljeno: Sr sep 22, 2004 10:04 pm
Napisal/-a lublancan
sma če maš 130 konjičkou, pa turbino, daš tud gas do daske
in pol lih ni nizka poraba

Objavljeno: Če sep 23, 2004 1:23 am
Napisal/-a shusuglao
_Jerry_ je napisal/-a:
Rippy je napisal/-a:Govoriš o niski porabi pa bi rad meu avto z turbino :lol:. Dej bol natančnejše povej kaj te zanima.


Ce ne ves, kaj govoris, raje ne govori :wink: Turbino poganjajo izpusni plini, zato POVECA izkoristek motorja (in s tem njegovo moc) in zmanjsa porabo :!: Illogicovo razmisljanje zato ni cisto nelogicno... :D



:lol: :lol: :lol:
ker vic LOL

turbina samo nabuta več zraka v motor in ker vsi vemo
da avto ne gre na zrak rabi takrat še toliko več bencina.
Kar da turbina so konji in konji so žejni
toliko o turbincih v praksi in po kmečko

pa še če imaš turbino malo bolj skačeš po gasu ker se ti fino zdi ko tako zverinsko potegne in poraba je še večja :D


če ne veš, raje ne govori :wink:

Objavljeno: Če sep 23, 2004 12:32 pm
Napisal/-a Rippy
_Jerry_ je napisal/-a:
Rippy je napisal/-a:Govoriš o niski porabi pa bi rad meu avto z turbino :lol:. Dej bol natančnejše povej kaj te zanima.


Ce ne ves, kaj govoris, raje ne govori :wink: Turbino poganjajo izpusni plini, zato POVECA izkoristek motorja (in s tem njegovo moc) in zmanjsa porabo :!: Illogicovo razmisljanje zato ni cisto nelogicno... :D


Neveš pol kako deluje motor, sam si pa tudi skregan z zdravo kmečko pametjo, turbina res nabuta več zraka v motor, samo to ne pomeni čisto nič če motor ob tem ne dobi še več bencina, mešanica bencin-zrak mora vedn bit v enakem razmerju, vglavnem več zraka omogoči da damo več bencina notr in da ta lepo izgori, eksplozija bencina pa da moč in ne zrak :lol:

Objavljeno: Če sep 23, 2004 2:41 pm
Napisal/-a PaNTerSan
Men so recimo avtomobile s turbinami "struckoti" zelo odsvetoval.

Objavljeno: Če sep 23, 2004 3:04 pm
Napisal/-a Skratek
kaj pa renault 5 turbo?

Objavljeno: Če sep 23, 2004 3:29 pm
Napisal/-a _Jerry_
Fantje, preden zinete se kaj v tem smislu, najprej razcistimo osnovne pojme 8)

1. Illogic kupuje avto za predelavo, ker pa omenja turbino, sklepam, da ne bovori o plastiki, katero ima namen navesit na avto, ampak o predelavi motorja! :wink:

2. Ker je govora o povecani moci motorja, nadalje sklepam, da ga potrebuje za bolj sportno voznjo, drugace bi pac povedal, da mu je literska "kosilnica" brez turbine popolnoma dovolj :wink:

3. Fant razmislja v popolnoma pravo smer! Zakaj? Zato, ker ima motor s turbino boljsi izkoristek od enakega motorja brez turbine! Zakaj? Ker turbino poganja izkljucno kineticna energija izpusnih plinov, ki drugace ostaja neizkoriscena in gre v nic!

4. Turbo motorji so res na slabem glasu, da vec porabijo. Zakaj? Zato, ker, kot ste ze sami ugotovili, turbina pri vozniku pricara razpolozenje, ki ga kar sili, da vozi hitro! Zvizg turbine je kot droga... Tezko se je upreti, noga kar sama pritisne na pedal, pospesevanje izgleda neprimerno bolj lahkotno!

5. Zato bo miren voznik, ki je prej vozil avto brez turbine, pri turbinsko polnjenem motorju imel seveda malo vecjo porabo! Ampak hitrosti in pospeski bodo pa VELIKO vecji!

6. Turbina se se najbolj splaca tistim, ki vozimo zelo hitro! Priganjanje (pre)sibkega motorja nima ponavadi nobenega smisla in takrat je tudi poraba ogromna. Z malolitraznimi motorji se je pac najbolj smiselno voziti pocasi. Turbina ti, ce jo ne izkoristis, prav nic ne pomaga in takrat je samo odvecen kos zeleza, ki nima nobenega smisla. Ce pa ves, zakaj jo imas, in jo znas izkoristiti, se ti pa se kako bogato poplaca! Tako z uzitkom, kakor tudi z nizjo porabo (v visokih vrtljajih -se enkrat ponavljam!).

7. Delovanje turbine bi vam lahko ZELO natancno razlozil, pa se mi ne da pisat, ce me nihce ne poslusa. Ce kdo zeli, mu bom pa z veseljem ustregel...