Stran 1 od 1

VW LUPO GTI

Objavljeno: Ne okt 03, 2004 7:41 pm
Napisal/-a poršejček
mene pa zanima ce ma kdo kej pojma o tem avtu, ce je kdo ponosni lastnik, kaka slikca...uglaunm cim vec, kr avto se mi zdi fuuul hud-pockek rocket!

LP porsejcek

Objavljeno: Ne okt 03, 2004 8:00 pm
Napisal/-a poršejček
res nuben nc ne ve?

Objavljeno: Ne okt 03, 2004 8:06 pm
Napisal/-a twingoZ
Js sam vem da je men tut ful všeč čeprav nisem glih interesent VW-jev...


Lp Žiga

Objavljeno: Ne okt 03, 2004 8:11 pm
Napisal/-a poršejček
ja hud je k svina, ma 1.6 motor s 125km, 208km/h koncna, 8s do 100, uglaunm kr hud res, ful upreme, edin drg je kr, skor drazji kot polo z enakim motorjem :oops:

Objavljeno: Ne okt 03, 2004 8:16 pm
Napisal/-a gape
Slika
Slika
Slika
Slika

With its 92 kW (125 bhp) four-cylinder engine, the Lupo GTI is setting the standards in the small-vehicle class. The 1.6-ltr four-valve engine, which fulfils exhaust emission norm Euro 4, can power the most sporty Lupo up to speeds of 205 km/h. This powerful small vehicle demonstrates its sprinter qualities with a top value of 8.3 seconds for 0 to 100 km/h. The Lupo GTI shows itself to be a real sportsman with a consistent lightweight construction approach: the bonnet, doors and the flared wheel arches are made of lightweight aluminium, which means that the Lupo GTI weighs in at just 978 kilos.

The very special class of the Lupo GTI can be seen at first glance. The stocky appearance of the front end with the individual spoiler bumper with integrated air inlets, the flared wheel arches and the striking sill are similar to the sports cars familiar from the successful VW Lupo Cup. At the rear end, the spoiler and the mid-placed double exhaust pipe emphasise the unmistakable finish of the strongest Lupo in the current Volkswagen programme.

Although the weight of the Lupo GTI has been reduced as far as possible, there is still room for all the equipment relevant for safety. ABS and ESP are fitted as standard, all four wheels have disc brakes. The brakes are ventilated at the front. A sporty flair also defines the interior equipment of the Lupo GTI. Leather steering wheel, sports seats and red safety belts with black pattern are the suitable attire for this top performance automobile.

The new Lupo GTI can be ordered as of September at the Volkswagen dealerships. The price for this small sporty vehicle is DM 33.640,25 DM (17.200 Euro).

Objavljeno: Ne okt 03, 2004 8:18 pm
Napisal/-a poršejček
hvala gape, care si!
aja se neki kva je bols:

corsa gsi
punto hgt
lupo gti
peugeot 206 s16
saxo vts (un ta mocn z 118km)

aja cliota sporta pa nism zravn steu k glih ne spada!

Objavljeno: Ne okt 03, 2004 8:24 pm
Napisal/-a gape
jst bi se odločov med Puntom in 206-ko!!!

Objavljeno: Ne okt 03, 2004 8:29 pm
Napisal/-a CST™accim
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... c&start=20
tle tema o hgt.
jst bi nekak pugija. čeprov ga "majo usi" mi je nekak najlepši. pa mogoč bi biu RC še bolši :wink:

Objavljeno: Ne okt 03, 2004 8:33 pm
Napisal/-a poršejček
matr jz bi sicr cliota :twisted: , mi je lep pa se motorcic je hud, ce bi pa nekak na lepoto gledu bi pa kolebou med pugijem, corso in puntekom, sam vrjetn bi corso gsi!

mi je pa ta mali gti strupen k svina-sam je DRAG

Objavljeno: Ne okt 03, 2004 8:36 pm
Napisal/-a twingoZ
Men je saxo vts tut ful hud avto. Drgač sem se pa spomnu da ma ena tule soseda takelega rdečga lupota z dvema roroma v sredini.

Objavljeno: Ne okt 03, 2004 8:38 pm
Napisal/-a poršejček
twingoZ je napisal/-a:Men je saxo vts tut ful hud avto. Drgač sem se pa spomnu da ma ena tule soseda takelega rdečga lupota z dvema roroma v sredini.


ma ja saxo je tud hud pa rihtat se ga da dobr pa kr "pucen" je!
a ma suseda gti-ja???matr punca ma pa gnar :twisted:

Objavljeno: Ne okt 03, 2004 9:47 pm
Napisal/-a [SlasH]
Jst mam Corso GSi in sm ful zadovoln z njo. Hudo leti (0-100km/h 9s) in ima solidno lego na cesti. Edin žre velik (men okrog 12.5l na 100 KM) in menjalnik se včasih mal opira pri hitrejšemu prestavljanju.
Notranjsot je taka kot v vseh corsah z izjemo imitacije aluminija na armaturi. položaj za sedežem, ki nudi dobro oporo hrbtenici in telo drži tudi v hitreje odpeljanih ovinkih, sem si zelo hitro našel (visok sem 183cm). zadaj se tudi še kar dobro sedi edino dostop do zadnje klopi je težak...


Če te še kej zanima kr upraši..

aja jst sm tud najprej gledu lupota, sam se mi je zdel pre drag.

Objavljeno: Ne okt 03, 2004 9:58 pm
Napisal/-a Slide
poršejček je napisal/-a:hvala gape, care si!
aja se neki kva je bols:

corsa gsi
punto hgt
lupo gti
peugeot 206 s16
saxo vts (un ta mocn z 118km)

aja cliota sporta pa nism zravn steu k glih ne spada!


Lupo ne paše glih v isti koš z drugimi naštetimi avtomobili...
Tle bi bil bolj primeren Polo GTI... :wink:

Objavljeno: Po okt 04, 2004 8:32 am
Napisal/-a Rjuhar
Corsa GSI na zacetku zre velik, s prevozenimi kilometri pa poraba rahlo pada. Men zre "samo" se 11. Pa mam 6500 km.

Objavljeno: Po okt 04, 2004 6:27 pm
Napisal/-a poršejček
jz sm biu en izmed srecnezeu k sm se meu prilko se vozit v corsi gsi(2001-crna), cliu 2.0(2000-srebrn), peugeotu 206 s 16(2002-moder) in puntotu gt(zlat-???), puntotu hgt (2001-moder) in se mi je v spomin najbolj utisnu clio, je pa res da ta avtomobil nekak ne spada v rang ostalih!

ce ga spregledam, pa mi je bil najbolj vsec corsa gsi! :twisted:

Objavljeno: Sr okt 06, 2004 12:31 am
Napisal/-a Cash
Je teu moj prjatu kupt Lupota GTI, pa so mu rekli, da je samo za nemški trg, tko da ni blo nič z nakupom :( :( :(