Prav žalostno a ne ?
Objavljeno: To okt 12, 2004 6:12 pm
Nimam pojma, kaj se dogaja z našim sistemom, ampak je očitno iz dneva v dan sam sebi kontradiktoren. Kje je tisto zlato pravilo, da ima kupec vedno prav ? No, morda v tem primeru resda to ni primerno, pa vseeno.
Če si kupec avtomobila, najsibo starega ali novega v večini avtohiš, si avtomatsko žrtveno jagnje, saj prodajalec, ki naj bi imel mnogo več pojma o avtomobilih, o načinu kontakta s kupcem, ki kupuje pri njemo, le čaka, da ti pobere zadnje peneze. V to so všteti tudi servisi, ki itak po navadi niso podobni ničemur in so izvedeni tako neprofesionalno, z tako bebavim odnosom do stranke, da bi sam doma s knjigo avtomobila bolje pošravfal avto. Ne vem no, zakaj sem moral sam na resetiranje mojega računalnika a avtu čakati 3 (!!!) mesece, da so ljubi uslužbenci dobili tester, našli prave kable in se seveda s tem čudom naučili delati. PO TEM, ko sem jim za servis pošteno plačal in padel na tehničnem ???!!
Ne vem no...
aRTy
Če si kupec avtomobila, najsibo starega ali novega v večini avtohiš, si avtomatsko žrtveno jagnje, saj prodajalec, ki naj bi imel mnogo več pojma o avtomobilih, o načinu kontakta s kupcem, ki kupuje pri njemo, le čaka, da ti pobere zadnje peneze. V to so všteti tudi servisi, ki itak po navadi niso podobni ničemur in so izvedeni tako neprofesionalno, z tako bebavim odnosom do stranke, da bi sam doma s knjigo avtomobila bolje pošravfal avto. Ne vem no, zakaj sem moral sam na resetiranje mojega računalnika a avtu čakati 3 (!!!) mesece, da so ljubi uslužbenci dobili tester, našli prave kable in se seveda s tem čudom naučili delati. PO TEM, ko sem jim za servis pošteno plačal in padel na tehničnem ???!!
Ne vem no...
aRTy