Stran 1 od 2

UVOZ

Objavljeno: So maj 04, 2002 10:27 pm
Napisal/-a tomi03
ZELIM UVOZITI RAHLO POSKODOVANO VOZILO IZ AVSTRIJE.
NA KAJ MORAM BITI POZOREN?

Re: UVOZ

Objavljeno: Ne maj 05, 2002 5:37 pm
Napisal/-a dobek
najprej poklici generalnega uvoznika za tisti znamko in se pozanimaj, ce je sploh mozno dobit homologacijo za posamezni model, opremo, letnik...

s tem, da mislim, da imajo pri uvozu strogo omejeno procentazo skode (nisem cisto sigurn, samo mislim, da je lahko poskodovanega samo 10% vozila)

Re: UVOZ

Objavljeno: Ne maj 05, 2002 9:47 pm
Napisal/-a iKst
A kdo kej ve kako je z uvozom starejsih avtomobilov (1990, 1991). Ali imajo za to tudi uvozniki podatke ?

Re: UVOZ

Objavljeno: Po maj 06, 2002 1:51 pm
Napisal/-a dobek
radi postavljajo tud omejitve starosti (uvozniki, kot pogoj za pridobitev homologacije)

odkrito povedano pa ne vem, kako je z avti, za katere pri nas ni uvoznika ???

Re: UVOZ

Objavljeno: Pe maj 17, 2002 9:21 pm
Napisal/-a vuk
Glede letnika avtomobila je trenutno tako,da se lahko uvažajo avti do letnika 1997 oz. samo od tega letnika dalje se dobi homologacijo. Pri poškodovanih vozilih je pa tako,da se lahko carinijo samo v LJ;medtem ko ostala v MB,LJ in v Vrtojbi. Je pa meja nekje do 10% vrednosti vozila. Če pa še te oz. koga zanima kaj vse rabiš pa naj kr vpraša;jaz delam na špediciji in tedensko ocarinim okoli 10 avtov,tako da točno vem kako stvari potekajo.
lp vuk

Re: UVOZ

Objavljeno: Pe maj 17, 2002 10:51 pm
Napisal/-a iKst
Kaj pa ce kupis pac star avto in ga uvozis. Vem da ga nemors registrirat, samo kako je pa ce ga mas za rezervne dele. Recimo da motor zamenjas pa vrata zamenjas pa to pa ono.

A je treba za vsako stvar delat ateste pa homologacije ...

Kje vse so stevilke ki jih preverjajo. Vem da je na bloku motorja ena stevilka ki je pomembna. Kaj pa se druge.

Re: UVOZ

Objavljeno: Ne maj 26, 2002 4:02 pm
Napisal/-a vuk
Če ne moreš dobit homologacije za avto, ga ne moreš niti uvozit. Tako da ti ta varianta odpade;lahko pa seveda uvoziš samo rezervne dele;pač tisto kar rabiš. Če lahko dokažeš poreklo ni plačila carine,drugače pač plkačaš carino,ki je odvisna pač kaj pripelješ(pod katero tarifo se uvrsti določen del-žaromet ma recimo tarifo 85122000...itd)
Preverja se številko šasije-obvezno vgraviravo oz. vtolčeno;večino avtov jih ima pri motorju,Opel ma recimo pri sovoznikovovem sedežu. Štev. motorja pa ne več;je samo še tip motorja,ker zdaj motor spada pod 'potrošni material'
lp vuk

Re: UVOZ

Objavljeno: Ne maj 26, 2002 8:20 pm
Napisal/-a soru81
Jaz sem pred dobrim letom precej zanimal za nakup rahlo poskodovanega vozila in sem se precej opekel (zaaral avto po videnih slikah, ki so bile malce popravljene... are nikol vec vidu...) in zato tega ne bi priporocal nikomor.

Je pa takole. Ce kupujes avto, ne sme biti star vec kot 5 let. Ostale avte ne mors uvozit, homologirat in registrirat. Recimo brezhiben 6-let star mercedes je za slovensko obmocjo vozilo, ki se ga lahko prodas le po delih - homologacija in registracija ni mozna. Videl na lastne oci.

Avto ne sme biti poskodovan vec kot 10% in vsi vitalni deli morajo biti celi (po besedah osebka na lpp-ju: podvozje, stebricki, streha, pragi...). To je zelo tezko dolocit in ce ti vozilo zavrnejo se lahko precej za*ebas - uvozit ga ne smes, prodat ga mors zunaj. Potem za vozilo mora obstajati homologacija... najbolje je, da se tak avto ze prodaja ali se je prodajal.

Glede carina in davkov. Ce je bil narejen v Evropi (EU in se nekaj drzav s katerimi ima slo. dogovor, Madzarska, Ceska)
in od proizvajalca lahko dobis certifikat o poreklu EUR1 (to se moras prej pozanimat), potem carine ni. Je samo DDV 20% na davcno osnovo in DMV (max 13% pri vozilih vrednih nad 7msit). Davcno osnovo dolocijo cariniki po eurotaxu in ni vazno kako majhen racun prneses. Pri vozilih ameriskega ali japonskega porekla placas se 20% carine, pri cemer se za toliko poveca tudi davcna osnova za DDV in DMV, zato placas v koncni fazi vec kot le 20% vec.

Drugace to kar sem napisal ni 100% vec tako, zato najbolje da poklices na lublanski LPP, carinarnico in ti bodo vse razlozil...

Re: UVOZ

Objavljeno: Če sep 05, 2002 9:33 pm
Napisal/-a Mrki
Jaz pa mislim da se vseeno da uvozit avto starejši od letnika 1997. Cel seveda. Rešitev je v preregistraciji, torej registriranje avta na številke, od avta-totalka. V homologaciji piše, kot da je bila zamenjana karoserija in motor, s tem da je pomembno to, da sta šasiji enaki. Ni važno kakšen motor je. Pač bo v prometni pisalo nekaj, motor bo pa drug.
Kolega je sicer pred kakim letom registriral zaplenjen avto (bil je nepoškodovan), starejšega letnika (konkretno 91). Papirje (prometno) pa je kupil od enega maherja in avto enostavno preregistriral.
Vuk?

Re: UVOZ

Objavljeno: Ne sep 29, 2002 9:23 am
Napisal/-a monster_d
A lahk okdo potrdi, ce gre kupit avto starejski od letnika 97, naprimer 94 letnik.Neposkodovan seveda????

Re: UVOZ

Objavljeno: Po sep 30, 2002 5:47 am
Napisal/-a vladek
problem je edino registracija, sam uvoz nikoli ni bil problem ...

Re: Re: UVOZ

Objavljeno: Ne okt 06, 2002 2:02 pm
Napisal/-a Metal
Mrki pravi:
Jaz pa mislim da se vseeno da uvozit avto starejši od letnika 1997. Cel seveda. Rešitev je v preregistraciji, torej registriranje avta na številke, od avta-totalka. V homologaciji piše, kot da je bila zamenjana karoserija in motor, s tem da je pomembno to, da sta šasiji enaki. Ni važno kakšen motor je. Pač bo v prometni pisalo nekaj, motor bo pa drug.
Kolega je sicer pred kakim letom registriral zaplenjen avto (bil je nepoškodovan), starejšega letnika (konkretno 91). Papirje (prometno) pa je kupil od enega maherja in avto enostavno preregistriral.
Vuk?






Zelo zanimivo.

Re: UVOZ

Objavljeno: Sr okt 09, 2002 11:06 pm
Napisal/-a Mrki
Bolj razločno ti v tem trenutku ne morem napisat. Bom kontaktiral kolega in vprašal kako in kaj.
Drgač pa tko:
avto francoske izdelave letnik 1990 je posedoval italijan
nekje v sloveniji so ga dobili švercati ilegalce
avto so zaplenili
avto je bil deponiran v carinskem skladišču, kjer so podobno usodo delili še nekateri avti
ker je vedel da tak zanima kolega ga je na licitaciji kupil en tip
tip ga je prodal kolegu, na avtu je bila še I nalepka
kolega je dobil papirje (prometna) od ene totalke, model isti, motor drug
na LPPju je bila opravljena preregistracija, na nek način so avto homologirali kot da so mu zamenjali karoserijo in motor, ki ustreza karoseriji
v papirjih mu zdaj piše Model A, motor pa od B, za katerega tudi plačuje cestnino in zavarovanje.

Če do sem razumeš, potem v redu. Če ne, pa res ne morem pomagat.
Aja, vsa zadeva je bila opravljena lani junija.
Pa drugače mene zadeva tudi zelo zanima samo nimam časa urejat zadeve in iskat vozila v tujini zase. Še.

Re: UVOZ

Objavljeno: Če okt 10, 2002 7:12 pm
Napisal/-a babyM
Oj!

Mene pa zanima kaj se dejansko plača za uvoz bmw vrednega nekje pol milijona sit (500.000,00 SIT). Avto bi bil uvožen iz Nemčije, po možnosti malce prerihtan (spojlerji itd.). Kar naprej poslušam da se to ne splača ampak po vaših debatah sodeč bi se znalo.

Hvala!!!!

Re: UVOZ

Objavljeno: Če okt 10, 2002 9:49 pm
Napisal/-a monster_d
Maruska:
Ja avto bi sigurno gori dobila cenejse kot pri nas!!!
Je pa vprasanje koliko bi bilo carine za avto in davka, ter homologacija.
Tako da bi morala temeljito preracunat ce se ti kje pri nas bolj ne splaca!!!!

Re: UVOZ

Objavljeno: Ne nov 10, 2002 10:48 pm
Napisal/-a bear
glede homologacije pa tako. vsak generalni uvoznik doloci kaj se da uvazati. tako da meja ni na leta lahko je tudi na model avtomobila.
prej se je dobro pozanimati pri generalnem uvozniku.
stroski so pa taki.
ce pride v nemciji avto 10000eur od tega odstejes 16% potem pristejes na to ceno (fakturna vrednost) 20% nasega davka. potem pa sledi se nekaj procentov .
to je odvisno od fakturne vrednost( velikokrat pa tudi od carinskih tablic ce ti cisto ne verjamejo da si dal toliko za avto), znasa pa priblizno tako 2% do 1,8 mil 3,5 nad 1,8mil in tako naprej (mislim da se ne motim).
K tem stroskom moras pristeti se nemsko zacasno tablico 50eur stroske carine(avto stoji par dni na carini) max 20000 sit
homologacijo okoli 60000 sit
Pa se glede nemskega davka se je pametno z prodajalcem dogovoriti (moras potrditi na carini da je avto izvozen iz drzave in potem gres dvigniti davek) da mu posles potrjen dokument on ti pa nakaze na racun...

se pravi izracun bi bil takle 10000eur-1600eur +294eur + 1739eur +50eur +90 eur + 260eur= cca 10900eur
pa se tko ce kdo gleda nemske oglase se da malo cenkati (cca500eur)
prej se pa dobro pozanimajte(na kaksni spediciji) katere papirje vam mora dati prodajalec eur1....
(to sem napisal seveda ce je avto eur porekla)
Mislim da nisem kaj narobe napisal, ce sem naj me kdo popravi kajti v kratkem grem v nemcijo po avto.

lp bear

Objavljeno: Če feb 27, 2003 10:33 pm
Napisal/-a GT4turb0
Torej za avte katere se da homologirat se plača 11% davka na motorna vozila + DDV(20%) (če so evropskega porekla)?

lp

Objavljeno: Pe feb 28, 2003 12:32 am
Napisal/-a WhiteCell
a ni bla en cajta scena da ce avto ni ustrezal nasim homologacijam da je su avto na odpad ?
btw to je blo po tedniku in so tut porseji romal na odpad.... in to ne stari... dokaj novi..

Objavljeno: Po avg 04, 2003 1:46 pm
Napisal/-a Asterix
maximalno 5 let stari avto lahko uvozis.......starejsega pa ne, so mi rekli stric, ki uvaza avtomobile iz tujine.

Objavljeno: To avg 05, 2003 6:06 pm
Napisal/-a nsx
kako je potem možno, da sem v centru ljubljane videl ameriškega plymoutha, registriranega?
Avto je prava ladja, sigiurno letnik okoli 1970. In sigurno ni bil novejši od petih let, ko je bil uvožen.