Stran 1 od 2
VW HROŠČ LETNIK 70??????
Objavljeno: Če nov 11, 2004 11:11 pm
Napisal/-a imilet1
LP
Zadnje čase se zanimam za nakup kakega oldtajmerčka in sicer mi je najbolj padel v oči švabo vw hrošč z 1,2 L benz motorjem. Ker je registracija zelo poceni bi si ga nabavil za ene 100 ksit pa gas....
Zanima me če kej veste kok kej kurijo te stroji, kaki so motorji???
A se splača ali ne???Uglavnm bi se po centru vozil..
LP
Objavljeno: Če nov 11, 2004 11:50 pm
Napisal/-a imilet1
Objavljeno: Pe nov 12, 2004 12:06 am
Napisal/-a C0B0
Zre kukr vem to ene 10 litrov ce ne se vec ( ni glih varcen ). Kolega k sm se maloprejle z njim pogovarju ga ma od 1. lasntika ( oče ) torej je ze 32 let pr hiši tko da ce zelis poslji pm za info. KEr trenutno ne vem maila njegovega. Ti bo znal najbolje povedat.
Objavljeno: Pe nov 12, 2004 9:39 am
Napisal/-a Van
To je bil moj prvi avto in za tiste čase prav soliden avto. Mi je kljub starosti kar prirasel k srcu, vendar ga je potem prehitel čas. Z njegovim vzdrževanjem
res ni bilo nobenih problemov, še največ sem dejansko zapravil za bencin.
Poraba je bila tam okoli 9-10 l ( model 1200 ), medtem ko je 1300 imel kar nekaj
pomanjkljivosti glede same mašine.
Še danes je prav zanimiv oltimer, sploh kakšen cabrio.
Objavljeno: Pe nov 12, 2004 9:55 am
Napisal/-a HORSE
Sem imel
Hrošča '73 1300 in sem imel čez poletje porabo ned 7 in 8L/100km, je pa res, da sem ga penzionistično okoli vozil...
Z njim sem v enem letu prevozil slabh 50.000km in mi je v vseh teh kilometrih šla le neka membranca na pumpi za bencin (strošek jurja), ostale brez kakršnegakoli problema...
Objavljeno: Pe nov 12, 2004 2:51 pm
Napisal/-a imilet1
a pol mislte da se splača menjat za oldtajmerja?
Objavljeno: Pe nov 12, 2004 3:10 pm
Napisal/-a Rjuhar
Kup si 1300, ker kuri 8, 1200 pa res kuri prevec. Je pa res, da je to zelo odvisno koliko je razštelan fergazer...
Objavljeno: Ne nov 21, 2004 8:55 pm
Napisal/-a Rhuantavan
Kot srečen lastnik 1300 ti ga lahko le svetujem, če si kolikor toliko mehanik v sebi. Hrošči so sicer dokaj varčni za svoj čas (8-9l / 100km pri meni) in dokaj trpežni, jih pa moreš vzdrževat redno in temeljito. Bistvo je, da menjuješ olje na ~6000km, ker motor nima oljnega filtra in maš vse lepo podmazano. Seveda se za mali avtek dobi prav vsak rezervni del, npr. pri
http://www.hoffmann-speedster.com/.
Pa srečno!

Objavljeno: Ne nov 21, 2004 9:14 pm
Napisal/-a monster_d
Jah boxer motor, zracno hlajeni, fergazer hm... ne disi glih po varcni porabi

Objavljeno: Ne nov 21, 2004 9:26 pm
Napisal/-a tristan01
Pozdravček!
Hrošč ni slaba izbira za oldtimer. Seveda pa moraš upoštevati, da je poraba precej velika v primerjavi z današnjimi avtomobili. Za 100k sit boš težko našel dober avtomobil. Vsekakor pa preveri kako je ohranjen motor, saj ima lahko glavno gred precej slabo (takrat ponavadi spušča olje pri glavni jermenici). Preveri tudi zavore, ki so pri hrošču lahko problem, če niso redno vzdrževane. Sicer pa kakšnih večjih težav nebi smel imeti. pozoren bodi še na pragove, saj po njih poteka kanal za dovod toplega zraka v motor, če pa so prerjaveli pozimi ne bo gretja.
Nasplošno pa je to odličen avtomobil za ljubitelje stare tehnike. Načeloma je vzdrževanje poceni in preprosto...
Lp tristan01
Objavljeno: Ne nov 21, 2004 10:04 pm
Napisal/-a _Jerry_
Ojla.
Nekaj nasvetov pri kupovanju hrosca: Najbolj pomembno: kupi Nemca! TASovi hrosci (ponavadi imajo v oznaki crko "J", kar pomeni, da so bili izdelani v Jugoslovanski tovarni v Sarajevu) so bistveno slabse kvalitete kot originalni nemski, poleg tega so cisto "oskubljeni" oz. brez dodatne opreme. Na kaj moras biti pozoren pri nakupu: 1.Voznikov sedez ne sme biti prevec poseden (znamenje veliko prevozenih km). 2.Preizkusi gretje (ce so pragi gnili, gretje ne dela ali dela bolj slabo, kot je ze nekdo pred mano omenil). 3.Volan ne sme imeti zracnosti. 4.Kolesni lezaji prav tako (primes kolo z rokama in ga mocno porukas). 5.Glavna gred pri motorju sme imeti le kakega pol mm pomika (kontrola enako kot volan oz. kolesni lezaji). 6.Motor mora pri prostem teku lepo delat in ne sme ugasnit (pogosta napaka). 7.Motor mora biti suh (dobro si ga oglej -OD SPODAJ, ker olje tece DOL). Zavore ne smejo "vlect" na stran (ce avto ni bil servisiran ali dalj casa ni bil vozen, bos moral menjat cilindre). 8.Preveri zracnost pantov od vrat (znamenje veliko km). 9.Rja (avto OBVEZNO dvigni na dvigalo, ker bos LE TAKO lahko ocenil stanje karoserije). Na tleh preveri le dno pod predprazniki in pa spredaj pod rezervnim kolesom. Avtomobila z "na hitro poflikano" karoserijo ne kupuj! 10.Lastnika vprasaj, ce je zamenjal ventile na motorju! Kljub temu, da za Hrosca velja, da je "vecen", ima ta vecnost vcasih omejen rok trajanja... 11.Sklopka ne sme drseti in pri speljevanju ne sme cukati, ampak mora spustiti mehko in enakomerno. Ljudje varcujejo in zamenjajo lamelo sele, ko se kovice zazrejo v potisno plosco -->menjati je treba vedno oboje hkrati! 12. Na avtu naj bodo ORIGINALNI deli! Predelave so znamenje slabega okusa in nespostovanja konstruktorja! Porsche (avtor Hrosca) je za to naredil drug avto, ki ga verjetno vsi poznate... 13. Avto kupi cimbolje ohranjen, tudi ce je drazji! Moj prijatelj je hotel imeti Hrosca kot je prisel iz trgovine in do danes je za obnovo zmetal ze cez 3.000.000 SIT... Lepega dobis pri kaksnem atu ali mami ze za 200-300.000 SIT 14.Prakticno EDINI kvaliteten servis za Hrosce ima Rudi Bodlaj pri Kamniku. Dobis ga na st. 041/785-722. On naj ti avto dobro pregleda, preden ga kupis! Za strosek enega piva bos izvedel o tistem avtu MARSIKAJ zanimivega...
Uzivaj v voznji s Hroscem in LP

Objavljeno: Ne nov 21, 2004 10:13 pm
Napisal/-a imilet1
HVALA!
Objavljeno: Ne nov 21, 2004 11:23 pm
Napisal/-a TITan
Mel smo hrošča 1303 LS (1.6L 50km se mi zdi pa je bilo se orenk laži notr pelat (kar se pospeševanja in vsega tiče (še z orenk preširokimi gumami) proti 1200tkam. Koker vem je poraba tudi nekje enaka med 1200tko pa 1600 motorjem (pri enaki brzini je pač treba 1200tko orenk bolj preganjat), tako da malo razmisli o menjavi mašine (ki itaq traja tisto uro časa

) za 1600tko.
Objavljeno: Če mar 11, 2010 8:03 am
Napisal/-a ledi
Si bom sposodil to temo da ne bom odpiral nove! Imam hrošča 1600 in me zanima katero motorno olje je najboljše da dam not. Nekaj sem slišal da je za zračno hlajene motorje najboljše motorno olje za dizle, ali je to res?

Objavljeno: Če mar 11, 2010 1:30 pm
Napisal/-a exide
Jaz imam 1.2 hrošča pa dajem notri kar 10w40 bencim pa 100tko + tisti dodatek

S 100tko mi avto veliko bolje lavfa kot z 98 ali 95

Re: VW HROŠČ LETNIK 70??????
Objavljeno: To nov 03, 2015 7:31 pm
Napisal/-a Mazda2
Pozdravljeni, obujam tole temo. Danes je oči kupil VW Hrošča 1200 J, letnika ne vem, je pomoje med 1970 in 1976 in me zanima katero olje se to toči v motor. Poleg viskoznosti me zanimajo še specifikacije, ACEA in API.
Re: VW HROŠČ LETNIK 70??????
Objavljeno: To nov 03, 2015 7:57 pm
Napisal/-a xxl
To gre tudi na olivno olje

Re: VW HROŠČ LETNIK 70??????
Objavljeno: To nov 03, 2015 9:13 pm
Napisal/-a primozek68
Mazda2 je napisal/-a:Pozdravljeni, obujam tole temo. Danes je oči kupil VW Hrošča 1200 J, letnika ne vem, je pomoje med 1970 in 1976 in me zanima katero olje se to toči v motor. Poleg viskoznosti me zanimajo še specifikacije, ACEA in API.
V ta motor lahko tudi samo žaganje streseš, pa bo mazalo. ACEA in API?? Lepo te prosim....
Re: VW HROŠČ LETNIK 70??????
Objavljeno: To nov 03, 2015 9:16 pm
Napisal/-a Mazda2
OK, vidim da so to novejše specifikacije, prej je bilo CCMC ali kaj že.
Re: VW HROŠČ LETNIK 70??????
Objavljeno: To nov 03, 2015 9:42 pm
Napisal/-a čare
V hrošča pa res lahko vliješ čisto vse kar imaš na dosegu roke.Kupi nekaj 10 W 40 in nikakor ne kompliciraj,ker hrošč ni zakompliciran.Komplicirat začnejo ponavadi lastniki.