Stran 1 od 2

Lancia Dedra TURBO Integrale HF

Objavljeno: Če nov 18, 2004 8:45 pm
Napisal/-a RokyLuk
Torej gre za Lanica Dedra TURBO Integrale in tisto brez oznake integrale.(letnik 1991-1995) Zaima me kakšni so kaj stroški avtomobila,napake,popravila,....Predvidevam da niso majhni sam vseen me zanima, ker je avto zanimiv drugo leto nameravam kupit kaj takega.

Re: Lancia Dedra TURBO Integrale HF

Objavljeno: Če nov 18, 2004 10:50 pm
Napisal/-a Slide
RokyLuk je napisal/-a:Torej gre za Lanica Dedra TURBO Integrale in tisto brez oznake integrale.(letnik 1991-1995) Zaima me kakšni so kaj stroški avtomobila,napake,popravila,....Predvidevam da niso majhni sam vseen me zanima, ker je avto zanimiv drugo leto nameravam kupit kaj takega.

Lep pozdrav Rok


PROSIM TE LEPO!!!! POPRAVI SVOJ PODPIS...AYRTON in ne AYERTON :shock: ...hvala!
:D
LP,
Senna fan ;)

Objavljeno: Pe nov 19, 2004 10:02 am
Napisal/-a RokyLuk
lenivec je napisal/-a:kaj pa delata integrale super ohranjena za 2.5nmio?


Kaj si hotel s tem napisat ne vem ... ?

Slide_:
Briga te res moj podpis.!¨!Ti raj povej kej glede avta. Nisem senna fun in nikol ne bom.Bil je dobr voznik, vendar mu je šumaher že takrat pihal za vratnik.

Objavljeno: Pe nov 19, 2004 10:47 am
Napisal/-a Slide
Ja mene briga...sori...OK...jz sm pa senna fan ok, nism tebe mislu s tistm :roll: Ohlad se mal raj :? Mogoče ti bo celo dobr del... :roll:

Objavljeno: Pe nov 19, 2004 10:54 am
Napisal/-a JohnyR
RokyLuk je napisal/-a:
lenivec je napisal/-a:kaj pa delata integrale super ohranjena za 2.5nmio?


Kaj si hotel s tem napisat ne vem ... ?


Hoče povedat da glavni urednik revije Joker prodaja svojo integralko za 2.5 MIO SIT.

Objavljeno: Pe nov 19, 2004 11:12 am
Napisal/-a RokyLuk
Aha priznam napako :) se opravičujem vsem senna fanom ...
Drugače je pa razlika med Lancio dedro in pa delto katero prodaja urednik revije Joker.

Objavljeno: Pe nov 19, 2004 11:02 pm
Napisal/-a ginek
Jaz sem bil lastnik Dedre Integrale za kakšne 2 leti. Stroški so kot vedno odvisni od ohranjenosti - kot pri vsakem avtu so zavore, sklopke, itd.
Ko sem jo dobil je bila od prvega lastnika z 85.000 km, prodal čez dve leti s 100.000 in to zelo s težkim srcem.

Pazi predvsem na pleh - rja zna biti problem spodaj na podu - ker nekatere niso bile prav zaščitene. Torej obvezno na dvigalo preden kupiš.
Glede motorja, edina kritična stvar je tesnilo na pokrovu izpušne odmične gredi, ki rado malo popusti, vendar je to poceni stvar in se tudi enostavno zamenja - efekti okvare so hujši (se kadi in smrdi) od resnosti napake.
Druga stvar je diverter ventil, ki je plastična stvar od Boscha in hitro crkne - na žalost še vedno enako stvar vgrajujejo v moderne motorje.

Jermen ni tolk problematičen, ker je motor 8v. Tud slučajno ne kupit navitega motorja - ponavadi odprejo turbino (wastegate nastavijo ali pa naredijo luknjico na cevi do wastegate-a), vendar nihče se ne meni za čip, tlak goriva itd...Torej obvezno je treba izmerit nadtlak polnjenja, ki ne sme biti večji od 0.8 bara ob polnem plinu v 3 prestavi, in pa 0.6 bara če odklopiš overboost ventil. Če je manjši je pa tudi seveda problem. Naviješ jo lahko do nekje 1.1 bara (okol 230KM) kar je še vedno precej zanesljivo za ta motor. Seveda rabiš čip, več kot to se niti pod razno ne da enostavno, razen če menjaš MAP senzor, injektorje...itd.

Skratka če je vse porihtano, bodo največji stroški za bencin, žre od 8.5l/100 naprej po želji in direktno povezano z desno nogo. Poraba je manša kot pri Dedri Integrale.

Aja, pa še ena stvar, ki jo malo ljudi sploh ve. Avto ima spredaj (kje pa drugje) LSD - zaporo diferenciala, eden redkih s prednjim pogonom in LSD. Nekateri imajo tudi nastavljivo trdoto podvozja iz kabine (sport/normal).

Objavljeno: So nov 20, 2004 1:03 am
Napisal/-a RokyLuk
ginek hvala ti za tvoj odgovor.ko jo bom kupoval boš šel pa ti z menoj :) To bom jaz vse pozabu kaj morm gledat :D Ali pa bom prebral še enkrat pa bo ... :)

Objavljeno: So nov 20, 2004 7:46 pm
Napisal/-a fiat gt
ker je motor 8v.

8v???' od kdaj a to govoris za dedro ki si jo imel al delto??? :roll:

Objavljeno: So nov 20, 2004 7:55 pm
Napisal/-a RokyLuk
pomoje da je govoru za delto...ker dedra se mi zdi da je ni Turbo pa da bi mele 8v motor...

lenivec
... delta je predraga glede nato da na konc dobiš isto razsut avto kakor dedro...zelo malo je takih za katere lahko rečeš da so lepo ohranjene...nekateri jih samo lepo obnovijo kar pa konec koncev lahko narediš tudi sam...

Objavljeno: So nov 20, 2004 7:57 pm
Napisal/-a fiat gt
glih kar sem gledal jih je enih par na avto.net lancia delta integrale....popolnoma obnovljene

Objavljeno: So nov 20, 2004 8:03 pm
Napisal/-a RokyLuk
ja pa drage ko žafran :) predrage za tok star avto ...dedra ma pa glih eno tako pošteno ceno .... zato se tud zanimam za nakup

Objavljeno: Ne nov 21, 2004 2:08 am
Napisal/-a GorazdO
tudi jaz sem dobil vtis, da je febo zelo pedanten in lepo skrbi za avto.... might be a good buy;

Objavljeno: Po nov 22, 2004 10:18 am
Napisal/-a ginek
fiat gt je napisal/-a:ker je motor 8v.

8v???' od kdaj a to govoris za dedro ki si jo imel al delto??? :roll:


Vse serijske Turbo DEDRE (tudi Integrale) so 8V, če kdo ne verjame stavim svojo Delto Integrale, ključ za ključ...

Drugače pa tisti ki govorite da so Delte predrage, Delta Integrale ima bogato zgodovino, cena jim od zdaj naprej samo še raste. Avto pa se po legi in handlingu lahko še vedno primerja ali pa prekaša dandanašnje 4x4 proizvode. Tega pri Dedri ne dobiš in primerjava ni na mestu.

Objavljeno: Po nov 22, 2004 10:38 am
Napisal/-a fiat gt
ja pred casom sem gledal zanjo sam to so avti vsi zjebani..pa 2 dni se vozis teden dni pa popravljas!!!

Objavljeno: Po nov 22, 2004 1:51 pm
Napisal/-a 2Fast&2Furious
RokyLuk je napisal/-a:ja pa drage ko žafran :) predrage za tok star avto ...dedra ma pa glih eno tako pošteno ceno .... zato se tud zanimam za nakup


sory se ne spoznam na avto samo me zanima slednje. 8) Ker avto voziš sedaj? :P