Stran 1 od 2
Twingo vs. Matiz
Objavljeno: Sr nov 24, 2004 11:42 am
Napisal/-a AudioX
punca kupuje avto za približno 700k
gleda 97 letnik twingo ali 2000 letnik matiz
zdej me pa zanimajo prednosti in slabosti enga in drugega, stroški, pokvarljivost, varnost, varčnosti, udobje, .. vse kar kdorkol ve...
hvala
Objavljeno: Sr nov 24, 2004 6:28 pm
Napisal/-a AudioX
waaaw ej ful hvala za odgovre.... dejte no pliz, zihr ma kdo kaj pametnega zapovedat
Objavljeno: Sr nov 24, 2004 6:33 pm
Napisal/-a lublancan
AudioX je napisal/-a:waaaw ej ful hvala za odgovre.... dejte no pliz, zihr ma kdo kaj pametnega zapovedat
cele 6 ur za odgovore... a greš dons zvečer kupvat?
torej reno je relativnp drag za vzdrževanje, če daš neoriginalne dele pa kr gre
z matizom je pa tko, da se lih ni priporočljivo zaletavat, ker če nimajo delou ti jih pošlejo s koreje, to je pa lahk drago
sam btw za tak dnar dobiš tud večji auto, recimo punto 1, pa kšn accent...
a ona bi rada mela mejhn auto? al sta ji tadva ušeč?
btw matiz je res mejhn, ampak res
Objavljeno: Sr nov 24, 2004 7:01 pm
Napisal/-a music_man
Matic je ql avtocek saj kokr sm se vozu u nemu se mu vid d so ga italjani oblikoval ker je precej všečen ma pa mal ceneno plastiko notr sam od takga avta kej velik ni za pričakovat. Po varnosti sta z tvingotom neki istega je pa dobu 3 zvezdice na euroNCAP twingo jih pomoje ni kej več. Sam če misleš vzet klimo vzem 1.0 motor ker 0.8 in klima to ni to mata pa motorja če prov vem 54 in 63km kar je za takega malčka čist dost. Je pa pr maticu smotan ker je ful ozek in ga če ga misleš krivit skoz ovinke kar lahk preverneš. To mi je reku mojster pr avtojelu k sm gledu k so lih enga zavalenga štimal pa je reku d jih kar dost okol obrnejo
Twingo pa tut ni napačen je bolj širok tko d je verjetn bolš lega pa več prostora maš v širino motor je pa verjetno 1.2 55km z fergazerjem. Je pa koker jest vem to precej preizkušena tehnika tko d načeloma bi mogla stvar delat BP.
Sicer pa osedta se v oba avta in se zapelta par krogov z vsakmu to je tko al tko priporočljiv preden kupiš rabljen avto. Če prejšni lastnik avta noče pustiti da se zapelješ nekaj km z njim verjetno nekaj skriva in noče d bi opazu to. Prste stran od takga avta.
Pa vlik sreče pr nakupu
LP
Objavljeno: Če nov 25, 2004 10:03 am
Napisal/-a sonic
Če sta samo ti dve izbiri, bi jaz na pamet rekel twingo. Čeprav se mi zdi 700k SIT za twingo l.97 krepko preveč, vsaj 99 bi morala dobit za ta denar IMO.
Če ima toliko denarja, naj raje pogleda za kakšnim puntom. Čeprav so izklicne cene za mkII okoli 1 mio (ampak mogoče se da scenkat)
Objavljeno: Če nov 25, 2004 10:08 am
Napisal/-a daewoo_rugby
lenivec je napisal/-a: če pa kdaj pride kako morje al pa kaj v poštev pa ne matica
tvingo je pa tok bolši, sm odpru gepek od kolega, je mel notr eno košarico pa 2je copate not in ni blo več gepeka.
Objavljeno: Če nov 25, 2004 10:10 am
Napisal/-a HORSE
Za v mesto je pomojem Matiz še primernejši kot Twingo, je pa res, da deluje Twingo prostornejši, predvsem zaradi pomične zadnje klopi. Plus pri Matiz-u je tudi ta, da ima 4 vrata, kar pomeni, da so prvič prednja vrata krajša in jih tako na parkirišču lažje odpreš in kot drugič je lažje za vtopanje "kolegic" na zadnje sedeže...

Objavljeno: Če nov 25, 2004 10:40 am
Napisal/-a nebivedu
Twingo je bil do leta 96 v treh verzijah. Z frgazerjem 1367ccm, z multipoint injectionom 1367ccm in 55KM, pa multipoint injection 1149ccm in 60KM, od leta 97 pa so imeli vsi 1149ccm in 60KM.
Letnik 97 bi moral bit zdejle okoli 400 do 450k sit. Za 700k bi moral dobit letnik 2000.
Ni primerjave z maticem v varnosti. Twingo je za svojo velikost res varen avto. Sam sem se z njim zaletel 130km/h čelno v skalo ob jadranski magistrali (en i**** me je zrinu dol iz ceste, ker ni prenesu da ga poštiman twingo prehiti). V avtu smo bili trije in nobenemu nič.
Objavljeno: Če nov 25, 2004 10:53 am
Napisal/-a daewoo_rugby
nebivedu je napisal/-a:Twingo je bil do leta 96 v treh verzijah. Z frgazerjem 1367ccm, z multipoint injectionom 1367ccm in 55KM, pa multipoint injection 1149ccm in 60KM, od leta 97 pa so imeli vsi 1149ccm in 60KM.
Letnik 97 bi moral bit zdejle okoli 400 do 450k sit. Za 700k bi moral dobit letnik 2000.
Ni primerjave z maticem v varnosti. Twingo je za svojo velikost res varen avto. Sam sem se z njim zaletel 130km/h čelno v skalo ob jadranski magistrali (en i**** me je zrinu dol iz ceste, ker ni prenesu da ga poštiman twingo prehiti). V avtu smo bili trije in nobenemu nič.
kako pa vaš kako je z maticem

Objavljeno: Če nov 25, 2004 11:03 am
Napisal/-a twingo16v
Jaz pravim Twingo.
Imeli l.97 prevozil 80kkm. Sedaj mamo l.01, prevozenih tud ze 80kkm. Pri obeh je blo treba menat do zdaj desni volanski koncnik in gumo na vrhu amortizerja. Pri teh km so ble pri prvem bremze zelo svoh, oz. prej al slej bi blo treba menat diske (ko si pri 170km/h bremzo prtisnu, si misli ta ti bo prvi konc razgnalo

), torej pri nakupu vprasaj tudi to. Pri starejsih letnikih, pod 97, se menda tud radi fedri pokal. Poraba med 5.5 in 6.5 za oba, kljub temu da je drugi 16v+klima.
Prtljažnik je v osnovi sicer majhen, vendar se zadnja klop v treh stopnjah pomika naprej. Ko je do konca naprej lahko zadaj še zmer sedi srednje rasli človek, prtljažnik pa se po dolžini poveča za cca dvakrat, po višini pa do stropa, kar je sigurno več kot v Matizu. Zadaj imajo potniki v Twingu (za kolena) placa več kot v v večini limuzin za 10mio SIT, le udobje sedeža je slabše, kar pa sloh ne moremo primerjat.
V Matizu sem se samo parkrat peljal in lahko rečem samo, da je manjši, pa tud slabš gre.
Objavljeno: Če nov 25, 2004 11:15 am
Napisal/-a nebivedu
daewoo_rugby je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:Twingo je bil do leta 96 v treh verzijah. Z frgazerjem 1367ccm, z multipoint injectionom 1367ccm in 55KM, pa multipoint injection 1149ccm in 60KM, od leta 97 pa so imeli vsi 1149ccm in 60KM.
Letnik 97 bi moral bit zdejle okoli 400 do 450k sit. Za 700k bi moral dobit letnik 2000.
Ni primerjave z maticem v varnosti. Twingo je za svojo velikost res varen avto. Sam sem se z njim zaletel 130km/h čelno v skalo ob jadranski magistrali (en i**** me je zrinu dol iz ceste, ker ni prenesu da ga poštiman twingo prehiti). V avtu smo bili trije in nobenemu nič.
kako pa vaš kako je z maticem

Ne vem kako je z maticem, ker za nobenga ne vem, ki bi lahko povedal, da je pri 130km/h imel nesrečo pa preživel.
Doma imamo twingota l.97, pa ima sedaj okoli 130k kilometrov - skoz ga vozi mat in do sedaj ni bilo nobenih problemov z avtom. Redni servisi in to je to.
Objavljeno: Če nov 25, 2004 11:55 am
Napisal/-a Nixxon
Twingo je super zarad zadnje pomične klopi. Jo daš čist nazaj maš zadi placa za noge k ga kkšn Merc E al pa BMW 5 ne premore, še posebi če je spredi ženska nabita na volan (kar je pr takih avtih in lastnicah dokaj pogosto

)
Drgač pa men tud deluje Twingo bolj varen.
Vozil sem dva meseca Matiza ko sem dovažal hrano za eno picerijo. In veš kako dostavljalci vozjo.

No jest nism biu izjema, kolkr je avto dal je šlo, avto se mi zdi da se kr dobr drži ceste, lahko ga pa tud prevrneš. Sem bil kar pozitivno presenečen nad vodljivostjo.
Pa vzemta res ta močno mašino.
Objavljeno: Če nov 25, 2004 12:06 pm
Napisal/-a nebivedu
Jst ti predlagam tole - oboje je 97 letnik.

Objavljeno: To nov 30, 2004 12:58 pm
Napisal/-a eLiSiR
med temi dvemi defenitivno TWINGO

Objavljeno: To nov 30, 2004 1:06 pm
Napisal/-a dejan84
Matiz zna bit kar požrešen za tistih 800 kubov. Na testih ga mende niso znal pod 8 peljat, drgač ga ma pa tud sestra od kolega pa ena moja kolegica, pa ga z žensko vožnjo tm okol 7l vozta

(moj traktor k ma več kot še enkrat večjo mašino manj žre :P )
Objavljeno: To nov 30, 2004 4:28 pm
Napisal/-a McLaren
Zvok Matiza so pri avtomagazinu primerjali z zvokom 911-ke če imaš veliko domišlije (in pri polnem gasu zapreš oči, menda je filing kot v 911)
Sam jaz to čist resno

Objavljeno: To nov 30, 2004 4:31 pm
Napisal/-a dejan84
Itak. Maš pol porschejeve mašine (3 cilindre :P ), pa nič zvočne izolacije. Pa ko greš po gasu, potegneš tolk tist mlinček nazaj, da se stakne kolektor (pač DAEWOO) in ruuušiiiiiiiiiiiiii

Objavljeno: To nov 30, 2004 4:57 pm
Napisal/-a Omelo
Vozil oba, Matica skoraj en mesec (ko je bil Twingo v popravilu). Razlika taka, da glava boli. Defenitivno Twingo. Stabilnost, varnost... sama širina avta. Zadnja pomična klop pr twingotu nardi al velik placa za noge, al pa dost placa v prtljažniku.
Tudi moj je 97 letnik in moram rečt da ni blo čist nobenga problema do zdej z njim.
Kr se pa cene tiče. Kolega je prodal Twingota '98 za 750k, mel pa je sm električne šipe in pa centralno.
Twingoti so precej dragi, kakor so mejhni... Tud cene novih so previsoke.
Objavljeno: To nov 30, 2004 11:51 pm
Napisal/-a daewoo_rugby
dejan84 je napisal/-a:Itak. Maš pol porschejeve mašine (3 cilindre :P ), pa nič zvočne izolacije. Pa ko greš po gasu, potegneš tolk tist mlinček nazaj, da se stakne kolektor (pač DAEWOO) in ruuušiiiiiiiiiiiiii

ti mi pa ne čez daewooje, če se še nis pelu z njem, drgač se bova grdo gledala.
