Stran 1 od 1

Hyundai Accent & Seat Ibiza - kaj svetujete?

Objavljeno: Po dec 13, 2004 1:03 pm
Napisal/-a Mihec Pihec
Za kaj bi se odločili vi. :?:

Hyundai Accent
prevoženih cca. 135.000
bencinski motor, 1345 ccm, 62 kW / 85 KM
420.000,- SIT
Letnik 1995
Registriran do: april 2005

Seat Ibiza 1.1cl
prevoženih cca. 110.000
bencinski motor, 1043 ccm, 33 kW / 45 KM (baje motor od WV Polo???)
450.000,- SIT
Letnik: 1995
Registriran do: avgust 2005
alarmna naprava
centralno zaklepanje z dalj. Upravljanjem

Potrebujem avto za študentski žep (čimmanjša registracija - registracija accenta je cca. 25000 sit dražja od ibize).

Hvala
LP

Objavljeno: Po dec 13, 2004 1:08 pm
Napisal/-a Templar
Accenta!

Servisi so cenejši zaradi prepostavke da ima ibiza dosti delov skupnih s polom....

Objavljeno: Po dec 13, 2004 1:30 pm
Napisal/-a furious
jst mam accenta 96 top-k pa prevoženih 145tkm pa samo redni servisi vse ostalo je original na avtu.je pa moj 1.5 in ti svetujem ta motor rajš kot 1.3 poraba je ista samo se pozna na navoru 1.3 je treba kr vrtet v obrate ampak tud kar gre.
podvozje je pri obeh bolj tko tko.vem za polota ki ima isto podvozje men je rit na AC rado vn nosilo sej jo pri accentu tud samo je lažje obvladljiv-govorim o vožnji na maksmum po AC in njenih ovinkih.iz lastnih izkušenj accent če ne srugega so deli cenejši in se razlika v registraciji lahko kaj kmalu povrne.LP!

Objavljeno: Po dec 13, 2004 1:36 pm
Napisal/-a INFINITI
Resnično raje accenta, sploh ker gre za študentski žep; sploh servisi so znani kot zelo ugodni in dobri pri hyundaiju. Kvalitetnejši od ibize je pa ziher, tako mehansko kakor tudi znotraj.

Objavljeno: Po dec 13, 2004 2:13 pm
Napisal/-a lucky
Accenta......pa ne samo zaradi tega, ker ga tudi sam imam. predvsem zaradi tega, ker avto je praktično neuničljiv, neoriginalni deli so full poceni (pogonski jermen 3000 sit)

Drugi razlog je pa ta, da imam zraven pisarne tehnične preglede in vidim kaj gre skozi pa hyundajev v bistvu sploh ni zavrnjenih zaradi plinov, moj npr. ima športni filter, nižano glavo, odduški motorja speljani v atmosfero ne pa nazaj v tokokrog, predelano elektroniko, prevoženih cca 140.000 kilometrov, pa so emisije točno take, kot jih je tovarna za novega predpisala.