Kateri motor te pa zanima?
Najprej nekaj splošnih podatkov:
Starejše trojke imajo simbole na kontrolnih lučkah vedno vidne, novejše pa samo kadar lučke gorijo. Pravtako je pri nekaterih starejših modelih namesto obratomera ura
Motorji so:
1.4 60KM ; 1.6 75KM; 1.8 75KM (samo cabrio in variant); 1.8 90KM (možen syncro); 1.6 100 KM (je zamenjal 1.

, 2.0 115 KM; 2.0 16V 150 KM, VR6 174 KM, VR6 190 KM(syncro).
dieseli:
1.9D 64KM; 1.9 SDI 64 KM; 1.9 TD 75 KM, 1.9 TDI 90 KM (možen syncro); 1.9 TDI 110 KM (bolj proti koncu).
Stopnje opreme so CL, GL, GT, potem pa še posebne akcijske, rabbit, jocker, europe...
V GL sodi: el. pomična in ogrevana ogledala, CZ, po višini nastavljiv sedež in volan, dvojne luči (mislim da od leta 96 naprej), mogoče še kaj, pa se ne spomnim.
Servo volan je serijski za vse modele, razen za 1.4 (letnik 96, prej ne vem), zategovalniki (pirotehnični) prednjih pasov so tudi noter (ne glede na AirBag - letnik 96, prej jih mislim da ni).
Okoli letnika 93 je menda nekaj problemov z rjo na prtljažnih vratih (tam okoli znaka VW), drugače pa ne rjavijo (z voskom zalite vse špranje, mislim pa da so izpostavljeni deli podvozja tudi pocinkani, nisem pa 100%), razen če je bil razbit pa slabo popravljen.
Motorji niso kaj posebej problematični (vsaj ne da bi jaz vedel

)
Aja, nekateri imajo 13" gume, vendar sem jaz probal na očetovem (letnik 96, 1.8 syncro) in spredaj ne spraviš gor 13", ker je disk prevelik. Zadaj gre, vendar je tudi zelo na tesno (boben). tako da ne vem, a so okoli leta 96 kaj prenovili zavorni sistem, ali imajo syncroti močnejše zavore?
Pri zobatem jermenu, mislim da ni kakega plastičnega napenjalca. Pri bencinarjih se menja na 120 kkm, pri dizlih pa na 90 kkm (nekateri starejši mislim da majo tudi na 60 kkm).