Stran 1 od 2

golf III

Objavljeno: Po dec 20, 2004 6:03 pm
Napisal/-a tekumseh
sem prebrskal po forumu če je kaka tema u zvezi s tem pa nisem našel....

Skratka zanima me nakup golfa III nekje cca 500k-700k (93-95) letnik pa me zanimajo vaše izkušnje s tem avtomobilom in predvsem na kaj je treba paziti (ima trojka tudi plastiko pri zobatem jermenu kot 4 ki je že marsikaterga zjebala?) in podobno.
hvala za morebitna mnenja.

tex

Objavljeno: Po dec 20, 2004 9:17 pm
Napisal/-a mihant
mal off-topic: moje mnenje je, da so tile golfi izrazito precenjeni (še posebni III), ker letnik 92 1,4 mašina z okol 180,000km še vedno stane nad milijonom :ue

Objavljeno: Po dec 20, 2004 11:58 pm
Napisal/-a RedBaron
Kateri motor te pa zanima?

Najprej nekaj splošnih podatkov:
Starejše trojke imajo simbole na kontrolnih lučkah vedno vidne, novejše pa samo kadar lučke gorijo. Pravtako je pri nekaterih starejših modelih namesto obratomera ura :(

Motorji so:
1.4 60KM ; 1.6 75KM; 1.8 75KM (samo cabrio in variant); 1.8 90KM (možen syncro); 1.6 100 KM (je zamenjal 1. 8), 2.0 115 KM; 2.0 16V 150 KM, VR6 174 KM, VR6 190 KM(syncro).

dieseli:
1.9D 64KM; 1.9 SDI 64 KM; 1.9 TD 75 KM, 1.9 TDI 90 KM (možen syncro); 1.9 TDI 110 KM (bolj proti koncu).

Stopnje opreme so CL, GL, GT, potem pa še posebne akcijske, rabbit, jocker, europe...

V GL sodi: el. pomična in ogrevana ogledala, CZ, po višini nastavljiv sedež in volan, dvojne luči (mislim da od leta 96 naprej), mogoče še kaj, pa se ne spomnim.

Servo volan je serijski za vse modele, razen za 1.4 (letnik 96, prej ne vem), zategovalniki (pirotehnični) prednjih pasov so tudi noter (ne glede na AirBag - letnik 96, prej jih mislim da ni).


Okoli letnika 93 je menda nekaj problemov z rjo na prtljažnih vratih (tam okoli znaka VW), drugače pa ne rjavijo (z voskom zalite vse špranje, mislim pa da so izpostavljeni deli podvozja tudi pocinkani, nisem pa 100%), razen če je bil razbit pa slabo popravljen.

Motorji niso kaj posebej problematični (vsaj ne da bi jaz vedel :) )


Aja, nekateri imajo 13" gume, vendar sem jaz probal na očetovem (letnik 96, 1.8 syncro) in spredaj ne spraviš gor 13", ker je disk prevelik. Zadaj gre, vendar je tudi zelo na tesno (boben). tako da ne vem, a so okoli leta 96 kaj prenovili zavorni sistem, ali imajo syncroti močnejše zavore?

Pri zobatem jermenu, mislim da ni kakega plastičnega napenjalca. Pri bencinarjih se menja na 120 kkm, pri dizlih pa na 90 kkm (nekateri starejši mislim da majo tudi na 60 kkm).

Objavljeno: To dec 21, 2004 1:09 am
Napisal/-a |MaTeJ|
redbaron zelo dober povzetek morm rečt...
sicer mam tud sam syncrota in ga prodajam ampak za malo več kot bi ti rad takumseh :)

Objavljeno: To dec 21, 2004 1:48 am
Napisal/-a super98
mihant je napisal/-a:mal off-topic: moje mnenje je, da so tile golfi izrazito precenjeni (še posebni III), ker letnik 92 1,4 mašina z okol 180,000km še vedno stane nad milijonom :ue


Ceno majo res - sam tako pa res ne. IIIka tega letnika in s tem motorjem je okol 400.000 sit, prej manj.

Glede jermena ni sto kot pri IVki, še tam se je to dogajal samo na 1.4 in 1.6 16V motorjih.
Jaz sem meu IIIko 1.8 cabrio 90ps. Poraba je bila katastrofalna, motor je bolj mrtve narave, navor je lepo enakomerno razporejen, dokaj nezahteven za vzdrževanje in zelo trpežen.

Objavljeno: To dec 21, 2004 8:52 am
Napisal/-a tekumseh
hvala fantje pozabil sem napisat motor ki pride u poštev to sta 1.4 in 1.6 ostalo je za moj študentski žep kar malo predrago (nakup in vzdrževanje) in pa cl mogoče gl.Modeli tega tipa solidno ohranjeni se dobijo ravno v cenovnem razredu ki sem ga navedel(500-700k).zato me je zanimalo vaše mnenje o teh avtomobilh.
hvala

Objavljeno: Sr dec 22, 2004 10:27 pm
Napisal/-a _Jerry_
Odlicen avto z zal zelo nestabilnim obcutkom pri voznji. Serija I in II sta proti trojki prava gokarta. In ce ga bos imel pred blokom, pozabi. Zakaj bi nekomu drugemu kupil avto? :lol:

Objavljeno: Sr dec 22, 2004 10:57 pm
Napisal/-a rok46
mah vw je že tko precenjen usak,nawem,mogoče bi za ta keš kj druzga poiskou,čist
odvisn ;)

Lp

Objavljeno: Sr dec 22, 2004 10:58 pm
Napisal/-a fiat gt
Kiri letnik pa isces?

Objavljeno: Če dec 23, 2004 2:32 pm
Napisal/-a tekumseh
letnik nekje 93-95 taki letniki se gibljejo v tem cenovnem okvirju(500-700k)

btw. jerry kaj si mislil s tem pred blokom?
don,t get it.

Objavljeno: Če dec 23, 2004 3:17 pm
Napisal/-a Primoz_86
kako pa se kaj na avtocesti obnaša? Čez nekaj časa moram nekaj nabavit, pa bi rad, da bi se brez problema vozil 130 po avtocesti, brez da bi bil motor na rdečem in da ne bi dosti pil. Velikost pa takšna kot je golf 3. sošolc mi je rekel, da je 3-ka najslabši golf, kar so jih naredili, pa mal dvomim, ker sem se peljal z enim, ki ima spuščenga, pa se je lepo peljat.

Kater motor pripočate?

Objavljeno: Če dec 23, 2004 5:32 pm
Napisal/-a mat
Primoz_86 je napisal/-a: sošolc mi je rekel, da je 3-ka najslabši golf, kar so jih naredili, .

Kater motor pripočate?


Eni pa res nimajo pojma :))

Objavljeno: Če dec 23, 2004 7:49 pm
Napisal/-a Primoz_86
kaj potem je ok? Meni se tudi zdi, da je kar dober avto glede na ceno.

kako je glede stabilnosti?

Odlicen avto z zal zelo nestabilnim obcutkom pri voznji. Serija I in II sta proti trojki prava gokarta


Kaj je res tako slabo. Ko sem se peljal, se mi je zdela stabilnost kar ok.

Objavljeno: Če dec 23, 2004 9:46 pm
Napisal/-a super98
Primoz_86 je napisal/-a:kako pa se kaj na avtocesti obnaša? Čez nekaj časa moram nekaj nabavit, pa bi rad, da bi se brez problema vozil 130 po avtocesti, brez da bi bil motor na rdečem in da ne bi dosti pil. Velikost pa takšna kot je golf 3. sošolc mi je rekel, da je 3-ka najslabši golf, kar so jih naredili, pa mal dvomim, ker sem se peljal z enim, ki ima spuščenga, pa se je lepo peljat.

Kater motor pripočate?


Kakšen TD al TDI...zarad porabe

Drgač je pa VR6 my favourite

Objavljeno: Če dec 23, 2004 10:36 pm
Napisal/-a For
ebtw. jerry kaj si mislil s tem pred blokom?
don,t get it.]

Verjetno to da je precej zanimiv za tatove!

Jaz sem imel III-ko 1.4,16v, 3 leta, naredil 110000km...zelo zadovoljen sem bil s tem avtom...

Objavljeno: So dec 25, 2004 8:50 pm
Napisal/-a _Jerry_
feto je napisal/-a:
ebtw. jerry kaj si mislil s tem pred blokom?
don,t get it.]

Verjetno to da je precej zanimiv za tatove!


Jap 8)

Objavljeno: So dec 25, 2004 9:09 pm
Napisal/-a _Jerry_
Primoz_86 je napisal/-a:
Odlicen avto z zal zelo nestabilnim obcutkom pri voznji. Serija I in II sta proti trojki prava gokarta


Kaj je res tako slabo. Ko sem se peljal, se mi je zdela stabilnost kar ok.


Geometrija prednje preme je zal zelo ponesrecena, tako da ti avto na cesti daje zelo negotov obcutek. Tega seveda ne obcutis, ce je Golf III tvoj prvi avto, ali pa ce si pred tam vozil se kaj hujsega. Ce pa si preizkusil oz. imel veliko drugih avtomobilov enakega razreda, bos razocaran. Najbolj me je presenetilo to, da je bistveno slabsi celo od svojih dveh lastnih predhodnikov! Imel sem vse prve tri tipe Golfa in Passata, tudi VR6, pa sem potem raje kupil Citroen ZX 2.0 16V, ceprav mi je bil motor v Golfu VR6 bistveno bolj vsec. Zal pa je lega na cesti pri meni na prvem mestu, ker rad vozim hitro in je pri mojem nacinu voznje stik s cesto se kako pomemben.

Golf postane priblizno "normalen" sele, ko ga konkretno spustis, ampak to je ZELO slaba tolazba! Reno Clio se s svojo torzijo recimo v ovinkih nagiba skoraj kot Katrca, pa vendar ostanejo kolesa kot prilepljena na asfalt in se da z njim vozit neverjetno hitro, ker ti nudi zelo veliko povratnih informacij s ceste. Da o Meganu ne govorim (Clio je po rangu enak Polotu, alternativa za Golfa je Megan). Francozov ne mislim hvalit (imam tudi veliko zamer na zalogi), ampak za lego na cesti si Reno zasluzi :bow

P.S.: Nasvet, ki temeji na mojih dosedanjih izkusnjah: Ce kupujes majhen ali srednje velik avto, vzemi Francoza, za vecjega izberi Nemca. Japonce sem pa namerno izpustil, ker so sicer najboljsi (a temu primerno cenovno "ugodni")... :P

Objavljeno: So dec 25, 2004 10:15 pm
Napisal/-a RedBaron
_Jerry_ je napisal/-a:
Primoz_86 je napisal/-a:
Odlicen avto z zal zelo nestabilnim obcutkom pri voznji. Serija I in II sta proti trojki prava gokarta


Kaj je res tako slabo. Ko sem se peljal, se mi je zdela stabilnost kar ok.


Geometrija prednje preme je zal zelo ponesrecena, tako da ti avto na cesti daje zelo negotov obcutek. Tega seveda ne obcutis, ce je Golf III tvoj prvi avto, ali pa ce si pred tam vozil se kaj hujsega. Ce pa si preizkusil oz. imel veliko drugih avtomobilov enakega razreda, bos razocaran. Najbolj me je presenetilo to, da je bistveno slabsi celo od svojih dveh lastnih predhodnikov! Imel sem vse prve tri tipe Golfa in Passata, tudi VR6, pa sem potem raje kupil Citroen ZX 2.0 16V, ceprav mi je bil motor v Golfu VR6 bistveno bolj vsec. Zal pa je lega na cesti pri meni na prvem mestu, ker rad vozim hitro in je pri mojem nacinu voznje stik s cesto se kako pomemben.

Golf postane priblizno "normalen" sele, ko ga konkretno spustis, ampak to je ZELO slaba tolazba! Reno Clio se s svojo torzijo recimo v ovinkih nagiba skoraj kot Katrca, pa vendar ostanejo kolesa kot prilepljena na asfalt in se da z njim vozit neverjetno hitro, ker ti nudi zelo veliko povratnih informacij s ceste. Da o Meganu ne govorim (Clio je po rangu enak Polotu, alternativa za Golfa je Megan). Francozov ne mislim hvalit (imam tudi veliko zamer na zalogi), ampak za lego na cesti si Reno zasluzi :bow

P.S.: Nasvet, ki temeji na mojih dosedanjih izkusnjah: Ce kupujes majhen ali srednje velik avto, vzemi Francoza, za vecjega izberi Nemca. Japonce sem pa namerno izpustil, ker so sicer najboljsi (a temu primerno cenovno "ugodni")... :P


Hmm, zanimiva teorija.

kaj pa vem, jaz sicer nimam golfa, ga ma pa oče in če sem iskren mi moj polo res daje boljši občutek med ovinki (saj ne da bi grozno divjal, pa tudi z golfom nikoli nimam problemov v ovinkih). Jaz sem razlog dajal temu, da nisem navajen servo volana (na polotu ga nimam in pol je mal čuden feeling, ko je volan full mehek :) ), pa da mam jaz boljše gume in dejstvo, da sem bistveno bolj navajen polota :vrum tudi nekaj pomeni.
Čeprav, golf ma zelo čvrsto podvozje in se praktično ne nagiba v ovinkih (kar je meni zelo všeč)!

Verjetno pa je (v tvojem primeru) svoje doprinesel tudi težek motor (VR6)!

OFF topic:
Omenil si dobro lego cliota, enkrat se mi je en clio (mk1) zalepil na rit, jaz pa sem bil še mlad in neumen (OK, tudi zdaj nisem star, ampak tega ne počnem več :ne, če že kak ovinek odpeljem bolj ostro :vrum potem to storim brez "zasledovalcev" ) in sva v nek ovinek priletela 100 km/h. Jaz sem normalno zvozil ovinek (sicer z nekaj škripanja, ampak na svojem pasu), clio pa je bil z 2/3 avta na nasprotnem pasu.

Objavljeno: So dec 25, 2004 10:39 pm
Napisal/-a _Jerry_
RedBaron je napisal/-a:Hmm, zanimiva teorija.

kaj pa vem, jaz sicer nimam golfa, ga ma pa oče in če sem iskren mi moj polo res daje boljši občutek med ovinki (saj ne da bi grozno divjal, pa tudi z golfom nikoli nimam problemov v ovinkih). Jaz sem razlog dajal temu, da nisem navajen servo volana (na polotu ga nimam in pol je mal čuden feeling, ko je volan full mehek :) ), pa da mam jaz boljše gume in dejstvo, da sem bistveno bolj navajen polota :vrum tudi nekaj pomeni.
Čeprav, golf ma zelo čvrsto podvozje in se praktično ne nagiba v ovinkih (kar je meni zelo všeč)!

Verjetno pa je (v tvojem primeru) svoje doprinesel tudi težek motor (VR6)!

OFF topic:
Omenil si dobro lego cliota, enkrat se mi je en clio (mk1) zalepil na rit, jaz pa sem bil še mlad in neumen (OK, tudi zdaj nisem star, ampak tega ne počnem več :ne, če že kak ovinek odpeljem bolj ostro :vrum potem to storim brez "zasledovalcev" ) in sva v nek ovinek priletela 100 km/h. Jaz sem normalno zvozil ovinek (sicer z nekaj škripanja, ampak na svojem pasu), clio pa je bil z 2/3 avta na nasprotnem pasu.


Hec je v tem, da sem imel tudi Golfa 2.0 GTI in 1.8 in je bil obcutek ravno tako nestabilen. Nasprotno je pa stara dobra dvojka odlicno rezala ovinke, da enke sploh ne omenjam! Ta avto ovinka sploh ni cutil, volan je bil pa mehek kot puter in natancen kot svicarska ura! Ce ne bi v njem skoraj oglusel (imel sem Dizla), bi bil to idealen avto! Pa se masazne sedeze je imel (in masazni volan) brez doplacila... :lol: Ne vem pa kaksna je 4ka, ker je se nisem imel 8) Ce so izboljsali premo, bi znala bit dobra ;)

Z Golfi sicer nisem nabral ne vem kaksne kilometrine (mogoce kakih 10.000 km), zato pa sem z R5 in Cliotom prevozil cez 200.000 km in sem samo gledal, kaj dela podvozje pri teh dveh (sicer krstah na kolesih) :shock: Sem bil ze v takih situacijah, da ne bi zdaj tu sedel in tipkal, ce bi vozil kaj drugega :D Lahko mi verjames, ker sem ziv dokaz za svoje trditve (s povdarkom na ZIV) :mrgreen:

Objavljeno: So dec 25, 2004 11:07 pm
Napisal/-a frcac
Kako je s trojko ne vem ker jo nisem dosti vozil. Za študentski žep pa priporočam eno res lepo dvojko. Imel sem 1.3, 1.6, vmes veliko vozil 1.6 D, zdaj pa imam GTija. Vsekakor so to izredno trpežni avti in če se malo poigraš dobiš še zdaj kje kakšenga ki je skoraj kot nov - s tem da ga plačaš slabih 400 tisočakov oziroma več če gre za kakšenga GTDja ali GTija z več opreme. Pa se (neglede na vse komentarje ki se bodo usuli) splača.

Sam vozim tretjo dvojko - navadnega 1.8 GTija s polno opremo (električni paket, servo, klima, potovalni računalnik, športni sedeži...) in res je - avto je gokart. Vožnja z njim je uživaška. Eden izmed avtomobilov pri hiši je novi Polo, razlika pri legi na cesti je ogromna - s polotom to enostavno ni to.

Kaj je mojemu (sicer zdaj ne več študentskemu žepu) pri teh avtih všeč? Če odštejem gume, pride recimo servis menjave olja in vseh filtrov (tudi mikrofiltra za prezračevanje notranjosti) 12 tisočakov, na 1.6 sem delal veliki servis - in za menjavo jermena, napenjalca, vodne črpalke, novo hladilno tekočino, becinsko črpalko, menjavo olja in sprednjih diskov s ploščicami dal malenkost več kot 40 jurjev.

GTi je s svojim slabimi 120 KM zelo živahen avto, pri mešani vožji (110 km dnevno, 1/2 avtoceste) imam porabo brez težav pod 7l, na relacije (letos poleti morje s klimo) pade celo za piko pod 6l, če ga pa raztiščavam avto ne gre in ne gre čez 8,5l. Cel avto je generalno obnovljen (motor, menjalnik, podvozje) in ga nikakor ne nameravam menjati.

Lp, Sašo