Stran 1 od 2

Suzuki Ignis / Holden Cruze / Subaru Justy G3X

Objavljeno: Pe jan 28, 2005 3:25 pm
Napisal/-a ice
Ima kdo kakšne izkušnje s tem vozilom? Gre za nov model... po možnosti 1.5 permanent 4x4 oz. polna oprema 1.3 94KM....

Slika

Objavljeno: So jan 29, 2005 10:11 pm
Napisal/-a ice
Danes sem si ga šel samo ogledat, v pondeljek pa grem do Kadivca oz. Odarja v Stegne na test drive... kot sem bral teste v tujini, je zadevca precej dobro narejena, 3 letna garancija oz. 100,000km, 1 tono težek avto pa poganja 100 konjev v 1.3 in 1.5 različici... malce dražje različice imajo še stalni 4x4 pogon, ki pa je vprašanje če je smotrna investicija... vam sporočim kako in kaj - lastnike vozil letnika 2004/2005 bi še vedno prosil za kakšen komentar, hvala!

:[] :pop:

Objavljeno: So jan 29, 2005 10:37 pm
Napisal/-a rok46
jst sm vozu sm grand vitara tanovo pa je suprski avto,ful dobr za pelat,za tega pa nawem,sj pomoje je tehnika podobna,kup raj rabeno grand vitaro pa bo isti keš,pa bo bolši avto,ta mi nekak premejhen deluje,nawem no,it's yor choise

LP

Objavljeno: Po jan 31, 2005 12:13 am
Napisal/-a ice
Dobit Grand Vitaro v dobrem stanju v taki majhni državici je verjetno mission impossible :) to da bi dobil rabljeno Mazdo 3 (po možnosti še TE 1.6 različico) v Sloveniji, je prav tako impossibile... da bi se ukvarjal z uvozom iz Nemčiji, kjer jih je kar nekaj za ceno okoli 3 mio sit, pa osebno nimam dovolj časa... kot sm reku, Ignis gre na test drive pa bomo vidl - ta model je dolg toliko kot clio - 3.8m ;)

Objavljeno: Po jan 31, 2005 1:41 pm
Napisal/-a ice
Kdo bi si mislil, da se je že tastar model (na sliki) dal tkole dobr zrihtat ;)
Slika

Objavljeno: Po jan 31, 2005 1:47 pm
Napisal/-a M3
waw zelo lepo zgleda ta črn, samo je 3 vraten ;) a o tisti GT verziji si razmišljal kej?
sicer nima 4x4 samo je pa sam strup.

Objavljeno: Po jan 31, 2005 2:30 pm
Napisal/-a ice
M3: 1.5 GT s 108 konji? Preveč dnarja za tak mali avto (3.5mio+), je potem že kaj drugega v igri ;) v Švici prodajajo tudi ZR2 kompresor varianto s 150 konji =) ampak ne maram tamalega jajčka s podobo malo višjega Getza, mi gre bolj za uporabnost kot kakršnokoli cestno performanco.. torej obliko:
Slika

Borut007: Hyundai Getz in Mazda2 ter Ford Fusion so edini avtomobili, ki se jih spomnim v približno tej obliki... za ostale korejce/japončke ne vem...

Objavljeno: Po jan 31, 2005 9:03 pm
Napisal/-a Tilen
ICE, a si prepričan, da ti je tale Suzuki všeč? Kolk pa kej tole ceno drži?

Objavljeno: Po jan 31, 2005 9:13 pm
Napisal/-a RedBull™
Kaj pa tale mitsubishi spacestar

Objavljeno: Po jan 31, 2005 9:15 pm
Napisal/-a darwin
:sadd Pejt na testno vožnjo, pa boš vidu.
Men osebno ta avto nikkor ne potegne.

Objavljeno: Sr feb 02, 2005 1:34 pm
Napisal/-a ice
Včeraj zvečer sem si vzel čas in spisal tole skup:

Suzuki Ignis, hja pa začnimo - že kot prvo povem, da so občutki zelo deljeni. Pri avtohiši Suzuki Odar (prodajalec Avtomotiv Rade - Stegne, LJ) so mi posodili avto za testno vožnjo. Avto z enim pritiskom odkleni voznikova vrata, z dvema pa vsa. Sedenje voznika in sopotnika je visoko, dober pregled v vse smeri razen nazaj, ker je okno nekoliko premajhno v spodnji del, npr. pri Vitari Grand se vidi neprimerno več, čeprav zakriva del rezervno kolo. Vrata se precej trdo zapirajo in zgledajo precej borno v primerjavi z ostalimi novimi malimi osebnimi avtomobili s katerim se Ignis spogleduje, sedeži izgledajo dobro le, ko ne sedimo na njih - se izkažejo mogoče za malce pretrde, vendar ni panike. Druga stvar - avto se prižge brez luči, tako da jih moramo ročno vsakič prižigat (slednje pravijo, da se da uredit na servisu). Osrednji del je velik prikazovalnik ure, zunanje temperature in trenutne porabe, na tem prikazovalniku so tudi podatki iz radia. Radio se nahaja tik pod prikazovalnikom, zgrešili ga ne boste - ker upravljalno konzola obsega celotni osrednji del - kako tam notri namestiti obicajni radio mi ostaja neznanka,... avto ze ima 4(ali celo 6?!) zvocnikov in cd predvajalnik, ampak vsak avdiofil ga bo seveda skupaj z zvočniki zamenjal za kaj bolj usesom prijaznega - predvsem pa v pritljaznik dal woofer - veliko prevec prostora zaseda v dnu pritljaznika kolo, vendar se da zraven dat se kaksno manjso stvar na vsako stran. Pritljaznik je sicer preko 500 litrski, tukaj gre zamera zadnjim sedezem, ki se jim lahko podre edino naslon (sicer 60:40)- za pol-terenec, malce neprimerno, bi se lahko že zložili v dno. Klima je v tem avto samo ročna, brez nastavljanj - pač gumbek A/C.

Prestavna ročka deluje precej trdo z malce predolgimi hodi. Čeprav se na uradnih straneh hvalijo, da je Ignis (model od začetka leta 2004) nanovo zvočno izoliran - si ne upam predstavljati kako je ropotal starejši model... kajti ob bolj sunkovitem speljevanju se dere kot da bi vozil tank ali kakšen star LPPjev avtobus... pri tem pa pridemo do pospeševanja, ki je za samo tono težak avto naravnost odlično. S približno 100 konji (med 1.3 in 1.5 ni velik razlik, razen navora) ta polterenec pospešuje kot dober družinski avtek - no saj to je s 377cm dolžine in 1000kg :) Testirani Ignis je bil 4x4, zato sva ga zapeljala malce na brezpotja v hribe nad Medvode... zadevca je zelo všečna - kar gre in gre, obračalni krog ima zelo majhen, tako da tudi najbolj ostre ovinke lepo zavije.

ABS z EBDjem deluje zelo prepričljivo in avto v posredovanju pri potovalni hitrosti ustavi neverjetno hitro. Ženska roka je ob vožnji takoj pohvalila volan, ki malenkostno spominja na pugija 206 - tudi osrednja prikazovalna konzola... sedeži imajo za naslon vrteče gumbe namesto vzvoda, vendar je vrtenje lahko in tako hitro nastavljivo. Ignis na avtocesti dosega hitrost tam do 160-170 km/h, nekako enakovredno v rangu cliota s 75 konji in malce širšimi pnevmatikami.

Kako bi se Ignis obnesel z takimi prevmatikami, raje ne pomislim - serijsko imajo širine 175 z litimi platisci 14" (GS oprema), 1.5 2x4 pa 185/15.

Prednosti avta: pospeševanje, zaviranje, volan, dobra preglednost iz vozila in občutek pri vožnji, GS je skoraj popolna serijska oprema (4x4 ima dodatno še gretje sedežev).
Slabosti: menjalnik, notranjost, ki deluje malce staromodno, majhna sprednja vrata, ki se trdo zapirajo, majhna končna hitrost (160) za to težo vozila, čudno oblikovani rdeče-osvetljeni beli števci.

Priporoča nakup: težko vprasanje, za 2.7mio kot pride avto z motorjem 1.3(73kw/94km), kovinsko barvo (resnici na ljubo mi je temno siva edina barva, ki se vozilu res poda) in GL opremo (4 airbagi, klima, abs+ebd, avdio-oprema) res skoraj že vreden tega denarja - konkurence praktično ni, če pa posežemo po bolj čistokrvnem terencu, pa takoj pademo v višji razred (10-15l poraba, 4-6mio sit), rabljenega terenca pa je v Sloveniji precej težko dobiti v dobrem stanju. Je že kdo zasledil crashtest tega vozila (Ignis 2004-), ker imajo pri Suzukiju precej hvalospevnih stavkov glede varnosti? Če bi se avto lotil zrihtat in vložil še kakšne pol miljončka, bi postal lahko res lepotec, predvsem notranjost potrebuje veliko dela... najcenejša predelava motorja bi bil čip-tuning, ki bi pa za ceno 100,000 sit spravil avto na ca 98-105 konjev... in ob 3-letno garancijo ;)

Povejte še vi, predvsem lastniki!

Objavljeno: Sr feb 02, 2005 1:51 pm
Napisal/-a kljukec
ice je napisal/-a:.. najcenejša predelava motorja bi bil čip-tuning, ki bi pa za ceno 100,000 sit spravil avto na ca 98-105 konjev... in ob 3-letno garancijo ;)

Povejte še vi, predvsem lastniki!

zakva bi pa zgubu garancijo
kako bi pa oni ugotovil chip tuning
če se kej pokvar daš nazaj orig software

Objavljeno: Sr feb 02, 2005 2:38 pm
Napisal/-a ice
Avto boš pa na lastne stroške pripeljal v delavnico oz. domov? Sej ne gre za nastavek ki bi ga lahko on/off dajal, ampak nastavitve v računalniku...

Objavljeno: Sr feb 02, 2005 3:14 pm
Napisal/-a Mrcina
Hja, s prve roke ti ne morem povedat za ignisa, vozila ga je pa sestra, ker ji je bil na zunaj všeč. no, po vožnji se je popolnoma premislila. Zamere so letele na podobno kot pri tebi, notranjsot, izdelava, hrup... Naj še povem, da je imela prej yarisa, sedaj pa c3 in sta se ji oba zdela precej boljša od ignisa, da ne govorimo cenejša...

LP mrcina

Objavljeno: Sr feb 02, 2005 4:58 pm
Napisal/-a ice

Objavljeno: Če apr 21, 2005 7:14 am
Napisal/-a ice
Včeraj sem našel še en video posnetek - avto ima tudi najbolj všečna barvo izmed vseh na voljo.

http://broadcaster.freespeed.de/broadca ... 67&r=1&f=1

Pa še ena fotka:
Slika

Objavljeno: Po jun 20, 2005 1:12 pm
Napisal/-a ice
Res ni nobenga lastnika na našem forumu? Sem govoril z dvema (mladi očka + starejši ribič) pa sta oba zelo zadovoljna, samo vprašanje kok zahtevna voznika sta :)

Objavljeno: Po jun 20, 2005 1:28 pm
Napisal/-a Slide
Ta avto je identičen novemu Subaru Justy-ju ;)