1. izguba vrednosti je pri majhnih avtomobilih minimalna v primerjavi z večjimi
2. poraba je ponavadi bistveno višja (lahko pa samo kakšna 2 litra)
3. razlika v registraciji in zavarovanju je zlo hitr x 2 pri dražjem avtu (odvisno)
4. deli in servisi so lahko zelo podobni (izjema so prestižne ali redke znamke-drage k svinja), pač upoštevajoč, da rabš 2x tulk olja,...
5. veliko je odvisno od zmožnosti računa.
enostaven izračun, pa boš dobu približno sliko:
npr. twingo
poraba
6.3 l
če delaš slovensko povprečnih 15kkm letno je ta strošek (po 205 sit/l):
193.725sit
zavarovanje, reg. če nimaš nič popusta z AO+ in zel.karto in da nisi začetnik
130.000 sit
nekje 2 redna servisa letno po cca 15.000 sit=
30.000kks
vsaj eden izredni
30.000 sit (al kej crkne, al kake bremze...)
(pri fušerjih!)
gume:
40.000 sit
SKUPAJ
423.725 sit torej mesečno 35.310 sit
to je, če maš sračo in si fajn kupu!
npr. bmw 320
poraba cca 10l
letno (15000km)
307.500 sit
zav.,reg.

b istih pogojih kot zgoraj:
250.000 sit
2 servisa po 20.000=
40.000 sit
en izredni za
30.000 sit
guma:
50.000 sit
SKUPAJ:
677500 sit torej mesečno 56.500 sit
pač dal sem enostaven primer, pa naj samo omenim, da mene je vse vedno bistveno več stalo, sam sm vedno neke jajce dobu!
razlika letno med zgornjima dvema: 253.000 sit, mesečno okol 20.000 sit.
v kak takšen izračun si vrzi avto ki te zanima pa boš mel nek približn izračun predvidenih stroškov.
dejansko največ stane benzin in registracija, ostalo z malo sreče ni hudo dražje.
je pa res, da bo večji avto starejši in da z kilometri pridejo določeni stroški, kot so obnova rok, stabilizatorjev, kakšna menjava jermenov (pri bmw niti ne, če maš tazga s ketno), bremz,...
če pa vzameš za primer clia 1.4 in bmw 318, pa se te stane praktično enako (približno ista poraba cca 9l), s tem, da boš imel s cliom verjetno več sitnosti kot z bemflnom, užitka v vožnji pa se ne da primerjat!
se opravičujem ker sem se razpisu, če te pa kak točno določen avto zanima pa vpraš!
lp