Stran 1 od 1

Kupujem in rabim nasvet

Objavljeno: Ne feb 13, 2005 7:08 pm
Napisal/-a PikiPoki
Kupujem nov avto in imam dve dilemi ter eno ponudbo:

1. DILEMA:
Bencin ali dizel? Do službe imam mirnih (beri: gužva) 15 km, letno jih naredim okoli 20-25.000 km... Če bi v teoriji pogledal samo porabo in razliko na liter je odgovor jasen. Kaj pa vsa posledična vzdrževanja? Aja, govorimo o letnikih pozni 2003 in mlajši.

2. DILEMA:
Kupujem avto za daljši čas (recimo 10 let). Verjetno bodo v tem času privekali na svet tudi otroci :oops: in mora avto imeti 5 vrat pa še kaj kufra zraven. Veliki karavani me ne privlačijo. Trenutno izbiram med avtomobili v anketi...
(Seat altea, Audi A3 sportback, Honda FRV, Toyota Corolla Verso, Chrysler PT Cruiser)

3. Ponudba
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=269659

Objavljeno: Ne feb 13, 2005 11:05 pm
Napisal/-a _Jerry_
Ta(k)le Audi bo kar prava izbira ;)

Objavljeno: Po feb 14, 2005 10:13 am
Napisal/-a PikiPoki
Pišuka se mi zdi, da je anketa zginla :) No saj sem dopisal kateri so med favoriti. Vedeti pa je treba, da govorimo o avtu do 5MIO in, da za ta denar dobiš n.pr. Alteo Stylance 2.0TDI DSG, A3-ja pa 1.9TDI, Hondo 1.7 bencin, Toyoto z ročno klimo... in tako naprej.
(Saj se verjetno vidi za kerga potiho navijam :P

Lp,
Andrej

Objavljeno: Po feb 14, 2005 11:42 am
Napisal/-a KREMENKO
Alteo?

Objavljeno: Po feb 14, 2005 12:16 pm
Napisal/-a gorgo
jas bi se definitivno odlocil zan Audija 8) Tak kot se bos verjetno tud ti ne??

Objavljeno: Po feb 14, 2005 6:09 pm
Napisal/-a pilgrim
ja, ja, otroci, prostor, na dopust, prtljaga...
po moje audi ne, raje kaj večjega,
honda frv je zanimiva, vendar, no ne vem, na spodnjem je en test
http://www.polet-press.si/avtofokus/test.htm
ko sem sedel v njem, me nekako ni prepričal...
o seatu ne vem nič
za familijo bi jaz izbral med tvojimi možnostmi toyoto corolo verso

PS: kaj pa kak scenic?

Objavljeno: Po feb 14, 2005 6:19 pm
Napisal/-a Slicker
nedvomno seat altea. za ta dnar maš dsg menjalnik, 150 konjev, ful opremo (use štir el. šajbe, ful dobr radio in zvočnike, multifunkcijski volan, sedeže iz mikrovlakn, ki se ne raztrgajo, razn če bi z nožem po njih rezal, avtomatsko klimo, potovalni računalnik pa še pa še - uglavnm za ta denar dobiš pri altei največ), teh 150 konjev izstisne iz sebe zelo dobre pospeške in po števcu 230 km/h (sprobano), realno nekje 210, potem pa lahko dopačaš 130k SIT in montiraš pbox, s katerim se navor poveča na 330, število konjskih sil pa na 170. poraba ostane ista, se pravi nekje 6,5 - 7,5. zadj je placa več kot preveč. sam mam 185cm in nimam nikakršnih problemov z sedenjem zadaj (med nogami pa med sedežom je še več kot 5cm placa) z razliko od audija a4 karavan, ki ga mamo doma. je pa zarad tega posledično ful mjhn prtlažnik.
tko da bi jz izmed teh naštetih uzel Alteo, zato sem tut glasvou za njo. Odloč se pa sam, pa čimboljšo izbiro ti želim.

P.s.: drugih avtov ne poznam, ampak me je Altea zelo navdušla.

Objavljeno: To feb 15, 2005 12:08 am
Napisal/-a kljukec
če ti je všeč pt cruiser ga morš met
supr avto- sam al ti je al ti pa ni všeč

Objavljeno: To feb 15, 2005 12:33 am
Napisal/-a darwin
Pred slabim letom smo kupoval nov avto in v ožji izbir je prišla tut corolla verso. Res super avto, na testni vožnji se je odrezov odlično. Soglasno smo se že odločil, da bo to naš novi avto, pol se ga pa ni dal naročit, ker so ravn menal model in se starga ni dal več dobit razn testnga, novga bi blo pa treba predoug čakat, tko da je žou izpadu iz igre in men je še dons žou, da je bla mt tko neučakana.

Objavljeno: To feb 15, 2005 12:38 am
Napisal/-a puter
pilgrim je napisal/-a:ja, ja, otroci, prostor, na dopust, prtljaga...
po moje audi ne, raje kaj večjega,
honda frv je zanimiva, vendar, no ne vem, na spodnjem je en test
http://www.polet-press.si/avtofokus/test.htm
ko sem sedel v njem, me nekako ni prepričal...
o seatu ne vem nič
za familijo bi jaz izbral med tvojimi možnostmi toyoto corolo verso


se definitivno strinjam s tabo! toyota corolla verso!! :?

Objavljeno: To feb 15, 2005 8:09 am
Napisal/-a PikiPoki
Hvala vsem - definitivno sem istih misli kot S|icKeR - sem se tudi jaz z njo vozil :). Sem pa sprobal (že skoraj) tudi vse ostale:

- Audi je pač Audi... :P Edini problem je, da za ta denar ne dobiš ne vem kaj. Poleg tega imam tudi občutek, da Audi ni več nemoajan steber slogana "Made in Germany"
- Seat... ne bom ponavljal S|icKeR-ja
- PT me je očaral z obliko. Na žalost tudi notranjost sledi zunanjosti in tako dobibiš en hecen radio, nimaš računalnika/tempomata, imaš ročno klimo. Imaš pa tudi leder/ogrevane zice. Malce pa je glasen pri višjih hitrostih (na račun oblike).
- Toyota me je iskreno povedano razočarala. Na testu sem mel Verso Sol 2.0D4D. Nad 90 km/h se sliši piš okoli zunanjih špeglov, motor je glede na 2.0 tudi kar prešvoh... za ta keš dobiš pri Altei dvoconsko klimo... Ima pa 7 sedežev (ki jih nikoli ne bom rabu - sam registracija bo 10K dražja) in gor piše TOYOTA.
- Honda... še nisem probal (za dizla ne bo $$$ :( )

Bi se pa nekako k SportBacku lahko usilil še BMW 118d (edina dva, ki sta kot ne-minienoprostoca v igri). Razni Senici, Picasoji, Taurani mi niso včeš. In to je zadosten razlog, da ga ne kupm : :twisted:

Kaj pa BENCIN vs. DIZEL ?

Objavljeno: To feb 15, 2005 8:32 am
Napisal/-a PikiPoki
Na prvo dilemo pa ni odgovorov. Jaz sem razmišljal nekako takole...

1. servisi pri obeh (B&D) so na 15.000 km (Chrysler 2.2 na 20k). V materialu tudi ne more bit veliko razlike - ali pač? Dopuščam, da je treba pri dizlu kakšen jermen prej menjat v bistvu pa je to samo ugibanje. :bere

2. V 15 km do šihta bi se moral motor normalno segret - verjetno pa zaradi (še vedno) kratke razdalje ne bo toliko prihranka na olju. Sicer pa če bo Altea bo recimo prihranka kakšen liter na 100 km. Pri letnih 20.000 km je to 200 litrov oz. dva jurja :? Pa tut če je dva litra na 100 ni nek prihranek.

3. V prid bencinu pa govori "vrtenje" in tudi cenejša registracija (ker do vključno 1.800 ccm kar nekaj dobiš). Recimo HRV ima mašino 1.7B s 125 KM... in če bo bencinar je tukaj še Honda Stram.

What to do :bonk

Lp,
Andrej

Objavljeno: To feb 15, 2005 9:06 am
Napisal/-a Mate
200 litrov bencina stane 40000 sit, ne pa dva jurja.

Na tvojem mestu, bi jaz se vedno ostal na sedanjem Audiju, ko bo pa potreba, se pa odloci za vecjega. Avto ima oboje ubistvu nove gume in stroskov z njim ne bos mel veliko, ce ga vozis se leto ali dve. Glede otrok, bos pa itak mal manj kot 9 mescov narej vedu :lol:

Ce bi ze izbiral, bi jaz izbral Alteo (A3 je premajhen). Je pa moje mnenje subjektivno, ker sta oba iz VW koncenra :P Ce bos izbral dizla, se ti bo pr -5°C ogreval 10 km, potem mors pocakat se ene 2, da se olje ogreje, potem lahko 2km stopas po gasu, potem mors pa 1km lepo vozit, da ni turbina pregreta. Mal karikirano napisano, samo tole govorim iz lastnih izkusenj z 1.9 TDI PD motorjem. Bos pa prsprau rajs 2 litra na 100km kot enega.

Objavljeno: To feb 15, 2005 9:14 am
Napisal/-a PikiPoki
Mate, Mate... 200l x (98 okt. - D2 = 11,10 SIT razlike) = 2.220,- ;)

:oops: Mea culpa:
Z becinom (8l/100) porabim 1600 l na leto in zapravim 336.800,-
Z dizlom (6l/100) porabim 1200 l na leto in zapravim 239.280,-

Objavljeno: To feb 15, 2005 9:14 am
Napisal/-a _VeNoM_
PIKIPOKI



Zakaj pa ne bi kej tazga uzel?? http://www.skoda.si/ausstattung.php?B_ID=140


pa se cenik: http://www.skoda.si/files/docs/price/67.pdf




lp venom

moč motorja in ccm

Objavljeno: To feb 15, 2005 9:42 am
Napisal/-a venera
Vsi, ki se kaj razumete na to prosim za pomoč
Kupujem avto in se ne morem odločiti med motorji - dizl bencin. - gre za wagon toyoto corollo.
primer: 1,6 VVT-i 1598 ccm - 81 KW navječji navor 150/4800 obratih
ali 1.4 d-4d 1364 ccm 66 KW največji navor 190/1800-3000obratih
ali 2.0 d4d 1995 85 KW največji navor 280/ pri 2000-2800 obrati.
Poskusno sem peljala bencinarja in dizla s 66 KW in se mi je zdelo da dizl s 90 konji lepše in bolj tekoče teče. Moti pa me ta mala kubikaža. Otroci mi pravijo, da je to premalo. A mi kdo ve razložiti kako je s tem. Predvsem pomen ccm in močjo.
Za kakršen koli nasvet -hvala

Objavljeno: To feb 15, 2005 10:20 am
Napisal/-a Josephe
PikiPoki je napisal/-a:Mate, Mate... 200l x (98 okt. - D2 = 11,10 SIT razlike) = 2.220,- ;)


PS: ti si zdej zračunal če bi ti avta isto žrla in da bi bil samo zadnji liter dizla za 11sit cenejši.
Ti računaj da prišparal 200l in te moraš odračunat kar po normalni ceni torej je imel mate prav.

Drugače pa bi jaz vzel seata, vsaj po tem kar so ostali napisal, izkušenj z njim pa nimam.

LP Joseph

Re: moč motorja in ccm

Objavljeno: To feb 15, 2005 10:23 am
Napisal/-a _Jerry_
venera je napisal/-a:Vsi, ki se kaj razumete na to prosim za pomoč
Kupujem avto in se ne morem odločiti med motorji - dizl bencin. - gre za wagon toyoto corollo.
primer: 1,6 VVT-i 1598 ccm - 81 KW navječji navor 150/4800 obratih
ali 1.4 d-4d 1364 ccm 66 KW največji navor 190/1800-3000obratih
ali 2.0 d4d 1995 85 KW največji navor 280/ pri 2000-2800 obrati.
Poskusno sem peljala bencinarja in dizla s 66 KW in se mi je zdelo da dizl s 90 konji lepše in bolj tekoče teče. Moti pa me ta mala kubikaža. Otroci mi pravijo, da je to premalo. A mi kdo ve razložiti kako je s tem. Predvsem pomen ccm in močjo.
Za kakršen koli nasvet -hvala


Otroci imajo prav. Vecja prostornina (kubikaza) motorja omogoca vecji navor, ki je koristen predvsem v nizkih obratih. Temu pravimo, da je motor bolj prozen. V praksi to izgleda tako, da moras pri motorju z manj navora veliko vec prestavljati (predvsem pri mestni voznji, kjer je veliko ovinkov in speljevanj), pri vecjem motorju pa lahko s prestavljanjem bolj lenaris. Doplacilo za vecji motor se torej nedvomno splaca ;)

Objavljeno: To feb 15, 2005 3:31 pm
Napisal/-a Mate
Venera:
1.4 dizel se ti je lepse in bolj tekoce peljal zaradi vecjega navora kot 1.6 benciner. Naceloma vecja prostornina motorja (ccm) pomeni vecji navor in vecjo moc, ki je posledica navora. Dizli imajo vec navora pri nizjih obratih, velik pa je tud vpliv turbine, ki jo imata oba omenjena dizla, benciner pa ne.

Ce je v tvojem izboru tudi 2.0 d4d se pred nakupom z njim obvezno pelji. Navora ima precej vec kot prva dva motorja, 115 konjev pa je zadosti tudi za hitrejso voznjo, kar pa pomeni tudi visje letne stroske zaradi visje cestnine in registracije. S tega stalisca je 1.4 d4d najugodnejsi, sledi mu 1.6 benciner, ki je zaradi enega kilovata v visjem razredu pri zavarovanju, 2.0 d4d pa je v tudi v visjem cestninskem razredu zaradi vecje prostornine. Tudi poraba bo pri tem motorju nekoliko vecja od 1.4 dizla, a nizja od 1.6 bencinerja.
Izbira bencin-dizl je odvisna tud od tvojih vozenj. Ce je to vsak dan 3km v eno smer, bi jaz vzel bencinerja. Ce pa je to 15 ali vec km v eno smer, pa bi se ze odlocil za dizla. Ce pa vec, pa se toliko raje. Daljsa kot je relacija boljse se obnese vecji motor. Moja izbira bi bila 2.0 dizl, je pa to odvisno od nacina voznje. Za voznjo v prometu z ostalimi vozili po omejitvah je tud 1.4 dizl zadost, za kej vec pa mu bo zmanjkalo moci.

Ce bodo otroci kmalu imeli izpit, ze vejo, zakaj je 1.4 premalo ;)