Stran 1 od 1
kaj moram gledat
Objavljeno: Po apr 18, 2005 11:26 am
Napisal/-a MapleLeaf
ok, ker sam nimam pojma sem se odloco da bom tukaj vprasal.gre pa se za naslednjo stvar, namrec kupujem cliota letnik 2002- 2003 in sem ze sel gledat enega, zdaj pa me zanima naslednje, na kaj moram bit pozoren, ker mi je lastnik rekel da je bil hauba strihana ker je baje padel gor cigl.Meni se pa je zdelo cudno ker ko sem probal pragove, niso bili cisto gladki ampak so bili hrapavi kao da je blo to tut strihano!
Ce ma kdo kaksen nasvet in pa lastniki cliotov mi prosim povejte na kaj bi naj bil pozoren!
aja, gledal sem pa tega
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=315947
Hvala
Objavljeno: Po apr 18, 2005 3:28 pm
Napisal/-a MapleLeaf
alo, ki ste maheri
Objavljeno: Po apr 18, 2005 3:31 pm
Napisal/-a killah bee
Pragovi so itaq bolj grobi oz niso gladki,ker je tam malo bolj zaščiteno,tko na daljavo pa je težko oceniti kako pa kaj je z avtom, za prage se ne oziri,ker je normalno da niso gladki,za ostalo pa enega mehanika sabo pa pogledat,lahko si probaš kje še dobit merilec debeline laka pa pomeri

Objavljeno: Po apr 18, 2005 5:10 pm
Napisal/-a MapleLeaf
samo toti pragovi so bili hrapavi na notranji strani, ne na zunanji
Objavljeno: Po apr 18, 2005 5:15 pm
Napisal/-a killah bee
renault19 je napisal/-a:samo toti pragovi so bili hrapavi na notranji strani, ne na zunanji
kaj si lahko dal roko na notranjo stran
sej je cel spodaj hrapav,ker je zaščiten,al te pa jaz ne razumem

Objavljeno: Po apr 18, 2005 5:26 pm
Napisal/-a MapleLeaf
lol, ne spodaj ampak tam noter ko se vrata zaprejo, na notranji strani saj ves kje mislim, pa se to je blo full cudno ker je bil prag kaostuklan na sredini, kot da bi bil zavarjen.Zdaj pa ne vem ce je to pri 3 vratnih cliotih normalno ali ne, ker ma seka tut 3 vratnega megana pa je cist drugace.
Objavljeno: Po apr 18, 2005 5:30 pm
Napisal/-a 20v
Bo treba pa še kakšnega Cliota pogledat, pa videt, če je pri vseh varjeno, pa grobo pa...
Objavljeno: Po apr 18, 2005 5:41 pm
Napisal/-a Shatzy
To da je grobo bi lahko bil znak da je bil lakiran ja, čeprou je to lahko že serijska napaka. Tko mal kosmato deluje na otip, ne? Drugače če te skrbi da je bil ornk zaleten si dobi merilec laka, pa dobro poglej špranje med havbo in blatniki, odbijači, med vrati.
Objavljeno: Po apr 18, 2005 10:17 pm
Napisal/-a MapleLeaf
grem ju3 gledat se druge cliote pa bom vido ce je res serijska al pa je bil oni razbit
Objavljeno: Po apr 18, 2005 11:58 pm
Napisal/-a AgitatoR
A nis ti reku da 19ko prodajaš k si skoz v tujini ? Zdej pa drug avto kupuješ.
Objavljeno: To apr 19, 2005 7:19 am
Napisal/-a Courage™
Samotar je napisal/-a:A nis ti reku da 19ko prodajaš k si skoz v tujini ? Zdej pa drug avto kupuješ.
ja pa kaj se res morte vsepovsod vtikat v nepomembne zadeve al kaj ?
Objavljeno: To apr 19, 2005 7:33 am
Napisal/-a killah bee
Courage™ je napisal/-a:Samotar je napisal/-a:A nis ti reku da 19ko prodajaš k si skoz v tujini ? Zdej pa drug avto kupuješ.
ja pa kaj se res morte vsepovsod vtikat v nepomembne zadeve al kaj ?
Nacionalni šprt slovencev

,
vsi o vseh ,vse vemo

Objavljeno: To apr 19, 2005 9:38 am
Napisal/-a Clio_16V
Ce je bil "stukan" je verjetno tut spodnji prag bil vpet v preso in ravnano podvozje...od prese se pa poznajo taki zobcki k ce bi ga s klescami stisnu

to mal poglej

Najbols da pa gres gledat novga cliota pa bos primerju, ce ti kej ne bo lih najbl pr srcu

Objavljeno: To apr 19, 2005 9:41 am
Napisal/-a MapleLeaf
Samotar je napisal/-a:A nis ti reku da 19ko prodajaš k si skoz v tujini ? Zdej pa drug avto kupuješ.
stari se bojo vozli z njim
Objavljeno: To apr 19, 2005 9:47 am
Napisal/-a diablo255
Vsak izgovor je dober
Drugače pa nej ne bi bili pragovi štukani ampak celi. Mal višje so omenil da zmer debelino barve al pa z magnetom pejt čez avto boš vidu kok je kita gor.