Stran 1 od 1

nakup novega avtomobila v AH

Objavljeno: To apr 19, 2005 10:51 am
Napisal/-a acj
pozdravljeni!
znašel sem se pred veliko dilemo in upam, da mi boste prekaljeni mački na tem forumu uspeli pomagati. Namreč, odločil sem se za nakup novega avtomobila, in sicer novga passata 2.0 tdi 140 km, ki me brez dodatne opreme pride 6,158 k sit. ker pa je to moj prvi nov avto, sem se znajdel pred sledečo dilemo:
- v kateri avtohiši kupiti tak avto? ali na Integralu jesenice, pri obeh Vrtačih, na avtodelt ali na porsche slovenija?
- kakšno višini popusta za gotovinsko plačilo lahko zahtevam za nov avto, oz. kje so najbolj fleksibilni oz. ugodni?
-na kaj moram biti najbolj pazljiv pri nakupu novega avtomobila?
Bil bi zelo vesel, če bi mi kdo od forumovcev s kakšnim pametnim nasvetom uspe olajšati pot k novemu avtočku.
LP

Objavljeno: To apr 19, 2005 8:09 pm
Napisal/-a Mojster Miha
Glede, da imaš natančno “izdelane” tvoje želje – motor 2.0 TDI, brez dodatne opreme ti je potrebno samo obiskat zastopnike oz prodajalce. Ti naj ti napišejo predpogodbo – črno na belem kaj dobiš za določeno ceno. Vzameš tam, kjer ti da najcenejši avto oz največ opreme (če ima na zalogi kakega z nekoliko več opreme) za enak denar .
Uspeh pogajanj o ceni pa sta odvisni predvsem od tvoje “trgovske žilice” – v najboljšem primeru iztržiš lep prihranek. Predvsem pa brez “glihanja” nikakor ne podpiši pogodbe.

LP

Objavljeno: Sr apr 20, 2005 8:37 am
Napisal/-a Damo
Na novem avtomobilu lahko zbiješ prvotno ceno do 10%, tako je kolega zbil.
Greš do ene AH in ti dajo predračun, s tem računom greš do drugein ti dajo še dodaten popust. Greš do tretje ali nazaj k prvi in tako naprej in boš ceno zbil kar občutno.
Pri avtomobilih teh cenovnih razredov, bodo trgovci storili vse, sam da prodajo, čeprav za "majhen" zaslužek, ki je kljub temu velik.

Objavljeno: Sr apr 20, 2005 8:43 am
Napisal/-a CiCn
Kva pa AH Debevec? Drgač pa ga kupi tam kjer te bo prišel najceneje.

Objavljeno: Sr apr 20, 2005 8:48 am
Napisal/-a acj
hvala za odgovore, zaenkrat sem prijadral od ponujenih 3 % na dobesedno izsiljenih 5 %. vem, da so prodajalci "lukavi", ampak glede na to, da je avto šele prišel ven, me zanima, če sem ceno zbil zadosti, al mam še kej "lufta"? če ma kdo kakšno izkušnjo, naj mi prosim pove.
Hvala in lp.

Objavljeno: Sr apr 20, 2005 9:14 am
Napisal/-a YOC
Lufta maš ful.

Če boš plačeval z gotovino jih najlaži tko stisnš. Sam s kešem pomahi pa bo takoj 10% dol padl.

Pol se pa magar cenki na dodatno opremo. Ker njega pride oprema cenej kt dnar tko da na to ga lohk še stisnš za kkšno navigacijo,...

Al pa počak do januarja k bojo popusti :P

lp

YOC

8)

Objavljeno: Sr apr 20, 2005 9:22 am
Napisal/-a acj
nauš verjev, sem mahu z dnarjam pod nosam, pa mi je ena bejba v enem tretjem salonu, v kermu sem bil rekla, da naj raj kar neham, da bom prej dobil popust, če avto vzamem na kredo al pa na lizing! sem jih vparašu, če so banka, al kva? ne morš verjet...da me ne bote narobe razumel, ne gra se mi za tistih 60k kot zanaša 1 %, ampak k bom enkrat kupu ta vato, bi rad poleg filinga, da sem kupu dober avto rad mu saj mal filinga, da sem tud dobr kupu, da sem jih vsaj mal stisnu...

Objavljeno: Sr apr 20, 2005 9:24 am
Napisal/-a vito
Pa da ne boš preveč dnarja stran zmetou k boš hodu po ah-jih, velik se da tut po telefonu zment... jest sm za mat kupvou megana cc pred dvema mescoma in sm za isto ceno kot jo je meu kalan brez kšne opreme v lescah pr aspju dubu še ussnjepa protivetrno mrežco.... in to vse iz naslanjača:)

lp, pa dober nakup

Objavljeno: Če apr 21, 2005 8:51 pm
Napisal/-a ahiM
Ma nej si jih utaknejo nekam, te njihove kredite pa lizinge pa ušivih 5%! Jasno, če te ocurijo za take obresti, da se njihov popust zdi kot drobiž.

Naredi si en seznamček (rumene strani, internet itd...) in telefon v roke. Nekaj sem našel tudi sam in upam, da ti bo v pomoč, čeprav seznam ni popoln:
http://www.najdi.si/avtomobili/avtoznamke.jsp?mode=zastopniki&znamka=VOLKSWAGEN

Pa poglej si še ponudbo na www.avto.net, na desni odkljukaj pa samo nova vozila.

Zapomni si, kupec je tisti, ki ima štrikce v rokah. Če ti ne dajo dobre ponudbe, jih en smrkelj gleda, boš šel pač drugam. V tem primeru je ponudba velika in kupcev malo. Očitno pač niso pravi trgovci.

LP! Pa dobro barantaj (in sporočaj :D)...

Objavljeno: Če apr 21, 2005 10:28 pm
Napisal/-a pilgrim
je pa vseeno razlika al je model avta nov, svež, iskan, al pa kako staro jajce, ki si ga porivajo sem in tja po salonu. Za avto, na katerega se čaka pol leta, ker je tak naval, ne boš dobil tok popusta kot za model, ki je v salonu že tri leta z brezvezno barvo in ...
Meni so pred novim letom ponujali pasata s kar velikimi popusti, ampak samo ta in ta model - seveda, ker je prihajal nov.
Za tvoj primer je moje mišljenje, da je 5% OK. morda lahko izposljuješ še kaj dodatne opreme.

PS: no pol sem, namesto pasata kupil subaruja, čeprav me tam niso jeb*li dva posto s popusti, pa sem jim hodil težit cel mesec in se metal v salonu ob tla. Na 6,5 M so mi spustli 50k in kljuko so dodali (pa še to ker je bila na starem, ki sem ga dal v račun tudi namontirana, pa še za to, so mi dali vedeti, da sem lahko hepi. pač tako poslujejo.



no, pa še tale članek iz Delove priloge Na kolesih, Sob 13.11.2004
Znižaj, če hočeš prodati
KUZMIN Bruno,
Brez popustov v avtomobilskem poslu ne gre več. Prodajalci jih razumejo kot nujno zlo, potrošniki smo jih veseli in jih zahtevamo. Vse se začne z vabljenjem v prodajne salone, kamor marsikdo stopi le zaradi prodajnih akcij, z obljubljenimi nižjimi cenami in dodatnimi ugodnostmi. Kako lahko od tod naprej z lastnimi pogajalskimi sposobnostmi dodatno vplivamo na končno ceno novega vozila, smo ugotavljali pod krinko resnih in večjih popustov željnih kupcev.
Pod drobnogled smo vzeli nekaj avtomobilov iz nižjega srednjega razreda. Najprej smo zavili v prodajni salon z renaulti. Odločili smo se za megana s petimi vrati, 1,5-litrskim dizelskim motorjem dCi z največjo močjo 100 KM in paketom opreme privilege confort. K osnovni maloprodajni ceni, ki znaša po ceniku 4.498.000 tolarjev, smo pridali še kup opreme. Cena za avtomobil, ki bi ga moral prodajalec naročiti, mi pa nanj čakati mesec dni, je zrasla na 5.724.400 tolarjev. Sledil je najlepši del – barantanje in obojestransko tipanje.
Na prodajalčevo vprašanje, kaj pričakujemo, smo brez najmanjših zadržkov izstrelili, da imamo v mislih konkretnejše zneske, ne le 50 ali 100 tisoč tolarjev. Cena je bila trenutek zatem nižja za 300.000 tolarjev. Še smo vztrajali. Naslednja ponudba je bila skorajda neuradna, tako nekako izpod pulta, kot smo razumeli. Prodajalec je na namizni kalkulator natipkal znesek okoli 460 tisoč in nam skorajda prišepnil na uho, da se lahko pod določenimi pogoji pogovarjamo o tem popustu. Odpovedati se moramo le opciji podaljšanega štiriletnega jamstva. Z izgovorom, da bomo ponudbo še malce premleli, smo se poslovili. Dva dni zatem smo prodajalca poklicali po telefonu, pripravljeni kupiti megana, če nam prizna skupni popust okroglih 500.000 tolarjev. Odgovor je bil kratek in jasen: »Ni problema, le oglasite se pri meni, pa bo vse urejeno.«
Bogatejši za prvo izkušnjo smo odšli na pogajanja k Peugeotu. Iz ponudbe smo izbrali model 307 XT s petimi vrati in z novim 1,6-litrskim dizelskim motorjem s 110 KM. Za več resnosti smo avtomobilu dodali še nekaj dodatkov, med drugim kovinsko barvo, sistem za dinamično uravnavanje stabilnosti ESP, 16-palčna lita platišča in CD-predvajalnik. Cena avtomobila, na katerega bi morali po naročilu čakati dva meseca, je skupaj z davkom poskočila na nekaj sto tolarjev manj kot pet milijonov. Brez pretiranega truda in le z izraženo željo o popustu smo znesek oklestili za slabih 360 tisoč tolarjev in se poslovili od prodajalca z njegovim predračunom in obljubo, da ga pokličemo čez dan ali dva in mu sporočimo odločitev. Res smo se mu oglasili čez dva dni in takoj postregli z načelnim odgovorom, da bomo avto verjetno res kupili, a le če še malo oklesti ceno. Seveda nismo pozabili povedati, kaj nam ponujajo pri Renaultu. Prijazno ponudbo so nam iz Peugeota poslali kar po pošti. In popust je bil, vsaj v odstotkih, prav takšen, kot smo si ga izborili pri Renaultu.
V lov na nižje cene smo odšli še k Oplovim trgovcem. Želeni avtomobil je bil opel astra z 1,7-litrskim dizlom. Zaradi slabe novice, da je treba na avtomobil, ki ga opremiš po lastnem izboru, čakati kar šest mesecev, smo se odločili za vozilo iz naročene proizvodnje. Nekaj manevrskega prostora so nam oplovci pustili le pri izbiri barve in tako smo po računalniški obdelavi že naročenih avtomobilov prišli do srebrne astre, ki bi bila lahko naša čez dva meseca. Izračunana cena se je ustavila pri 4.783.354 tolarjih. Priznani popust ob nakupu staro za novo bi, kakor nam je povedala prodajalka, znašal okroglih 200 tisočakov oziroma 412 tisoč tolarjev, če bi se odločili za lizing. Seveda, nismo bili zadovoljni. Hoteli smo več! Na pripombo, da bomo šli k drugemu prodajalcu oplov, kjer naj bi nekateri ob nakupu enake astre prek financiranja dobili še dosti višje popuste, je pogajanje zastalo. Prodajalka si je vzela krajši premor za pogovor s kolegom in skupaj sta odločila, da nam bodo priznali še večji popust, le s ponudbo omenjenega trgovca naj se prikažemo. Kar pa, sodeč po informacijah »s terena«, ne bi bilo težko.
Od njih nas je pot vodila k Audiju. Na piko smo vzeli A3 s tremi vrati in 2,0-litrskim dizlom TDI, za katerega odšteješ v izvedbi z opremo ambiente slabih šest milijonov. Mi smo si omislili še zajeten kup opreme, tako da smo z usnjenim oblazinjenjem, samodejno klimatsko napravo, 17-palčnimi platišči in še nekaj dodatki ceno dvignili na 7,7 milijona tolarjev. Nato je padla prva kost, na katero pa smo dobili le medel odziv. Prodajalec nam je ponudil dva, največ tri odstotke popusta. Brez najmanjšega odlašanja smo uporabili naslednjo vabo. Nad prodajalca smo se spravili s trditvijo, da nam pri BMW neuradno ponujajo 10-odstotni popust pri nakupu serije 1 z 2,0-litrskim dizlom in podobno izhodiščno ceno. Podatek je gospoda srednjih let navidezno zmedel, a je hip zatem že hitel z odgovorom, da bo poskusil račun še malo oklestiti. Po dveh, morda treh minutah vztrajnega tipkanja po računalniku je bila pred nami nova, za približno pol milijona tolarjev nižja ponudba. Tedaj smo se hoteli poigrati še z enim trikom. Prosili smo za predračun, s katerim smo nameravali stopiti še v kakšen Audijev salon in se s papirjem v roki pogajati za boljšo ceno. Tu smo bili manj uspešni. »Predračun z nižjo ceno dobite le ob vplačilu are,« se je glasil odgovor. No, sicer tudi pol milijona ni tako slab izkupiček, sploh za nekaj minut pogajanj!
Cene niso fiksne in to je dejstvo, bi se lahko glasil osnovni napotek ob nakupu novega avtomobila. Kakšen oziroma kolikšen popust si boste priborili, je še najbolj odvisno od vaših pogajalskih spretnosti. Manevrski prostor ni majhen, tega ni težko dokazati.