Stran 1 od 3

BMW 528 L96 250000Km

Objavljeno: Če apr 21, 2005 3:11 pm
Napisal/-a HITMAN
zanimam se za enga zgoraj opisanga, lepo ohranjen, tud kr dost opreme. Če mate kakšne izkušnje, ali pa imate kaj podobnega mi prosim svetujte, kako naj se obrnem. THX.

Objavljeno: Če apr 21, 2005 3:19 pm
Napisal/-a Fullback
povej tudi kakšno opremo in predvsem CENO...potem lahko človek šele tehta ali je vreden tega ali ne...

LP

Objavljeno: Če apr 21, 2005 3:27 pm
Napisal/-a GOX
Po mojem prevoženi niso ovira

Objavljeno: Če apr 21, 2005 5:01 pm
Napisal/-a Tomaz40
lenivec je napisal/-a:
GOX je napisal/-a:Po mojem prevoženi niso ovira

zaj pa samo še reče en da je bmw pri teh kilometrih praktično še nov pa se grem kr vstrelit


Sam res ej!!!

Pri teh kilometrih se šele začnejo stroški. Tak avto bi kupil samo če bi imel prevoženih do 100.000 km. Če je več sigurno ne bi kupoval.

Objavljeno: Če apr 21, 2005 5:07 pm
Napisal/-a GOX
Tomaz40 je napisal/-a:
lenivec je napisal/-a:
GOX je napisal/-a:Po mojem prevoženi niso ovira

zaj pa samo še reče en da je bmw pri teh kilometrih praktično še nov pa se grem kr vstrelit


Sam res ej!!!

Pri teh kilometrih se šele začnejo stroški. Tak avto bi kupil samo če bi imel prevoženih do 100.000 km. Če je več sigurno ne bi kupoval.


Praktično nov itak da ni sam tud 250000km ni neka velka cifra pa lahk pričakuješ da so sej realni kilometri.

Objavljeno: Če apr 21, 2005 5:17 pm
Napisal/-a _VeNoM_
URBY je napisal/-a:Jaz pa do 150000. Moraš vedet, da 250 tisoč imajo golfi2 dizli letnik 87 :D To so že velike številke :D




ce je gdo varnostnik pri sintalu naj pogleda na atevc v cliotih tastarih!Nazadnje pr kolegu je blo 360k prevozenih pa par generalk!

Objavljeno: Če apr 21, 2005 5:23 pm
Napisal/-a andrej777
Če so kilometri realni in je bil avto lepo vožen, kilometri sigurno niso problem. Ja tut BMW lahko crkne pri 150-200 tisoč samo jih ni veliko in so mogl bit hudo grdo voženi in slabo uzdrževani. Če pa je vsaj solidno vzdrževan in ni kakšne napake more zdržat še recimo 100.000 brez problemov. Normalno servis in vozi. Pr kolegu majo e36 318 ki ma 4 celindrski 1.8 motor ki se vedno omenja kot eden od slabših BMW-jevih motorjev pa ma zdele že čez 300.000 pa gre še zmeraj ko šus brez kakršnihkoli problemov. BMW-jevi R6 motorji so pa itak tako doterani in je blo že tolk narjenih da so izpopolnjeni in majo zelo dolgo življensko dobo.

Objavljeno: Če apr 21, 2005 5:29 pm
Napisal/-a GOX
URBY je napisal/-a:Jaz pa do 150000. Moraš vedet, da 250 tisoč imajo golfi2 dizli letnik 87 :D To so že velike številke :D


Velka številka je bla pr mojmu stricu v golf2 neki čez 900k km z eno al dvema generalnima

Objavljeno: Če apr 21, 2005 5:44 pm
Napisal/-a rok46
GOX je napisal/-a:
URBY je napisal/-a:Jaz pa do 150000. Moraš vedet, da 250 tisoč imajo golfi2 dizli letnik 87 :D To so že velike številke :D


Velka številka je bla pr mojmu stricu v golf2 neki čez 900k km z eno al dvema generalnima


hočš rečt da sm za te dve generalne veš :D vmes je zihr še kak mogla bit,k to je pa res veliiik ;)

LP

Objavljeno: Če apr 21, 2005 5:53 pm
Napisal/-a Fry
HITMAN, pri nas obstaja delujoc in zelo kvaliteten BMW forum, naslov je kolikor vem: forum.bmwslo.com . Tam vprasaj in bodo rade volje odgovoril.
Ce je bil avto vsaj dokaj redno servisiran, potem so kilometri zadnje s cimer se sekiraj, saj so to kvalitetni avti. Raje glej na ohranjenost drugih stvari, na primer podvozja, notranjosti, karoserije itn...
Lahko kupis tudi taksnega s 100 tisoc kilometri, samo bodo realni v 90% vseeno blizu ali cez 200. To namrec ni mestni avto, s katerim bi lastnik prevozil 10 tisoc kilometrov letno.


P.S:
Golfek 2 diesel zdrzi 300 tisoc km po ta malem brez generalke, razen ce ga vozi antitalent :)

Objavljeno: Če apr 21, 2005 5:58 pm
Napisal/-a _Jerry_
lenivec je napisal/-a:
GOX je napisal/-a:Po mojem prevoženi niso ovira

zaj pa samo še reče en da je bmw pri teh kilometrih praktično še nov pa se grem kr vstrelit


OK. Predlagam, da si ze koncno enkrat prerezes zile, se zastrupis, zastihas, ustrelis in hkrati skocis iz 20. nadstropja. Nato se lahko zaradi mene tudi zakopljes ali pa razrezes na koscke, jih pomeces v WC in potegnes vodo :P Potem bo za nekaj casa mir... upam! :lol:

Ja, fantje, zal vas moram razocarat 8) BMW je stroj, sploh pa E39, ki mu glede vzdrzljivosti med avtomobili malokateri lahko konkurira. Iskreno mi je zal, ampak tako je ;)

Torej, za kaj vec nas obisci na forumu bmwslo.com, na hitro pa takole: 250.000 km ni za ta avto se nic. Pri teh kilometrih se niti ulaufan ni dobro in moras se pazit, da ga ne tiscis cez 3000 obratov... :mrgreen: Na lastne oci sem videl ze petice, ki so jih ravno pripeljali iz Nemcije in so imele po 600-700.000 km na stevcih :huh: No, cez pol ure so kilometri "cudezno" padli na 130.000 :bonk Pri nas pac ze skoraj naraven pojav, bi lahko rekli :EE Avto je torej samo za :bow

No, pa gremo se na slabe lastnosti, da ne boste rekli, da nisem objektiven :roll: Bom kar takole napisal: resnih pomanjkljivosti ta model sploh NIMA! Vse okvare so zelo natancno PREDVIDLJIVE in se jim skrben lastnik s pomocjo izkusenega mehanika z lahkoto izogne. Tisti, ki se jim kaj pokvari, se pa ne zavedajo, koliko km ima njihov BMW v resnici. Toliko, kot je na stevcu, prav gotovo ne :twisted:

No, gremo na konkretne primere: Pri BMWju je najbolj obcutljiv hladilni sistem. Glava motorja je iz aluminijeve zlitine in je na razna pregrevanja zelo obcutljiva. Vendar do pregretja pride le zaradi enega izmed petih vzrokov. 1) Okvara vodne crpalke. Zivljenjska doba na E39: cca. 140.000 km. Pa se to zato, ker je rotor iz plastike. Zamenjas z aftermarket crpalko, pa je mir za naslednjih 200k. 2) Termostat se zaskoci. Termostat moras zamenjat na vsake par let, sicer se lahko zgodi marsikaj. V primerjavi z moznimi posledicami je strosek tistega jurja ali dveh za termostat zanemarljiv. 3) Cevi za hladilno tekocino tudi preperijo in jih je treba po cca. 7 letih zamenjat. To naredi le malokdo. 4) Poci hladilnik. Bolje receno, popusti tesnilka med satovjem in ekspanzijsko posodo. Popravit se sicer da, a spet ne za dolgo. Se ne splaca, saj nov ni drag (dobi se tudi ponaredek). Hladilniki zdrzijo v povprecju 10 let, izkuseno oko po barvi ekspanzijske posode lahko doloci starost... 5) In koncno, visko sklopka popusti. Oslabela visko sklopka povzroci premajhen dotok zraka na hladilnik in avto (ponavadi poleti v kaki koloni) zakuha. Preveris jo enostavno, z roko. Zdrzi cca. 200.000 km. Toliko o motorju. Lahko bi omenil se drocnike ventilov, pa nima smisla, ker so se pri 700.000 km normalne uporabe kot novi. Gremo naprej. Menjalnik: rocni je prakticno za vecno. Avtomatik/steptronic: ce se redno menja olje&filter bi moral delat min. 400.000 km. Zanimivo je morda se to, da potisna plosca pri sklopki zdrzi tudi po vec 100.000 km; menja se samo lamela. V primerjavi s konkurenco, 2 do 3x vec. Izpusni sistem: dvomim, da kje obstaja kaka E39, ki ne bi imela vec originalnega izpuha in katalizatorja. Pri 400.000 km+ KATi delajo kot novi. Preizkuseno veckrat, na lastni kozi... Podvozje: amortizerji do 200-300.000 km, roke in koncniki malo manj (pa vseeno 4-5x dalj kot VW-jevi :mrgreen: ) Je pa avto obcutljiv na hude obremenitve podvozja zaradi tega, ker je celotno podvozje iz aluminijeve zlitine. 18 col feltne kar pozabi... Ostale sibke tocke: mogoce velja izpostaviti edino mehanizme za dviganje in spuscanje stekel, ki jih pobere nenavadno hitro, to je se pred 200.000 km. Pa se to le pri prvi seriji. Mogoce sem se kaj pozagil, ampak ostalo je prakticno za vecno... =I

P.S.: Ce rabite nekoga, da bo avto pred nakupom detajlno pregledal (poleg napisanega se milijon drugih tock, za katere pa mi zadosca le bezen pogled ali dotik), veste, na koga se morate obrnit... BMW zame nima skrivnosti ;)

BMW 528 L96 250000Km- dodatni podatki

Objavljeno: Pe apr 22, 2005 2:25 pm
Napisal/-a HITMAN
Kar se ohranjenosti tiče avto res lepo ohranjen, sem pa tja kakšna praska, tut feltne 18 col, 245 skor nič popraskane da ne govorim, da ni nobene sledin udarcev, ker so niskoprofilne in bi se to po mojem laičnem mišlenju skor sigurno vidlo. Gume baje nove 3 mesece stare. Avto tut malo spuščem zamenjane sprednje in zadnje luči. Oprema pa ni da ni od memorije sedežev, gretje volana in sededžev, zunanjoih ogledal, zadnja zavesa in še kaj. Sedeži usnjeni. Menjalnik navaden. Servisne knjige ni popravljan in servisiran pri prijatlu.??? Zdaj pa cena: okrog 2.000.000,00 SIT, ki pa se meni zdi malo previsoka. ma dal bi kaj pa jaz vem ene 1.850.000,00.

Slabe stvari ki ji jaz videm so 250.000 km, 2.8 litra ( s tem povezani stroški registracije in zavarovanja, hkrati pa me to glih privlač (2,8 je prava moč za vozit se elegantno, ko veš da so kobile pod streh če je treba komu avspuh pokazat.). Po moje je ta avto imel prej kakšen kvazi ambasador, poslovnež???. Je pa še ene par stvari za popravt, malenkosti v glavnem notri.. Seveda bi ga dal najprej na kanal.
Kaj mislite o ceni?
THX za vaša mnenja.

Objavljeno: Pe apr 22, 2005 5:16 pm
Napisal/-a andrej777
Če pomislš kaj je bil ta avto 5 let nazaj in da je velika možnost da še danes ni velik slabši nimaš kej gruntat. Slabost sigurno je prostornina in moč samo če jo hočeš je boš plačal. Drugače pa najdi kakšno 523i z 170KM(realno jih ma baje cca 185 pa se je BMW mal zlagal) pa bo še zavarovanje cenejše. Oprema je vidt vredu. Avto še na kanal in do enga stručkota in če je vse vredu pomoje tut 2 miljona ni tako veliko. Samo pomoje bi vseno lahko še mal zglihal.

Objavljeno: Pe apr 22, 2005 5:36 pm
Napisal/-a Asterix
Pa še en ko bo kupo starega BMW-ja z četrt milijona kilometri, samo da bo BMW.

Lahko en nasvet? Zakaj ne kupiš avta z manj prevoženimi kilometri?
Glede na letnik in kilometre dnarja zgleda ni na pretek.
Samo moje mnenje, i'm sorry.

Objavljeno: Pe apr 22, 2005 5:51 pm
Napisal/-a tadejd
bolše takega bmw-ja s četrt miljona kilometri...sej bi kupo verjetno forda samo ga ni...moje mnenje...

Svašta...to ni nič za bmw-ja...kolega mel 800000km in komaj prva generalka...me zanima ker avto vzdrži to...moj šef ma 523 z 400000km in vse kaj mu je do zdaj crknlo je bla vodna pumpa...j*** ga BMW je pač BMW!