Stran 1 od 1
Toyota MR2 Mk2
Objavljeno: So maj 21, 2005 10:39 am
Napisal/-a Tilen
Tale avto me že pošteno rajca, zato sem se odločil, da malo več izvem o njem. Naprošam vse lastnike oz. voznike te rakete, da sporočijo karkoli v zvezi s tem avtom (poraba, popravila, težave, občutki...), ker razmišljam o nakupu.
V oči mi je padel posebej tale:
http://www.autoscout24.de/home/index/detail.asp?ts=3155766&id=ompm3dco1dg
Malo me motijo letniki, zgornji je recimo '91. Je smiselno kupovati skoraj 15 let star športnik. Kakšne obnove me čakajo pri omenjenem avtu? Katerega leta so naredili zadnjo serijo tega modela (novejši model mi sploh ne sede)
Jih je dosti v SLO? Je bolje poiskati kaj v tujini?
Hvala!
LP
Tilen
Objavljeno: So maj 21, 2005 11:03 am
Napisal/-a Tilen
Za navdušence navajam link:
- za zanimivo wide predelavo:
http://www.streetandcostum.com/MR2.html
- za konkretno tuning&styling predelavo (Ben Duen):
http://www.jadecrew.com/bens_mr2_turbo.html
Pa še neki fotk:

Objavljeno: So maj 21, 2005 12:00 pm
Napisal/-a Sportivo
Jaz bi tako

:

Objavljeno: So maj 21, 2005 12:34 pm
Napisal/-a georg
letniki te naj ne motijo

ker to je čisto krvni japanac..pri teh avtih je zelo odvisno od samega lastnika, vzdrevanja. točno z modelom mr2 nimam kakih izkušen..mam pa z motorji kot je notr; se pravi 3sge..enak je v celici 2.0 Gti ..kakih zank al kaj takega pri motorju ni..je zelo dober, nad 4000 obrati se mu vtrga

bodi posebej pozoren pri voznji..ker smo meli primer, da je bil motor pregret..in takemu motorju ne pomaga niti generalka (blok postane ovalen) sicer pa to se vse da ob prvi voznji razbrat..če je motor špica..potem ni bojazni za kakrše koli neprijetnosti ..
jaz bi ga mel, če..
aja..obdobje druge generacije je blo od 8912 do 9808 ampak v evropi mislin da letnika 98 ni za dobit..so večino od 90 do 94
vsakega, katerega boš nameravat pogledat..ga pogledaj kot se šika..ker razbitemu je težko zacelit rane..pregretemu motorju nemogoče (razen z drugim motorjen)
lp
Objavljeno: Ne maj 22, 2005 3:52 pm
Napisal/-a Tilen
georg, hvala za nasvet!
Najraje bi poiskal letnik novejši od 94, ker so od tega letnika naprej delali turbo varianto s serijsko 245KM, baje pa da ima ta motor velik potencial, saj se da predelat brez problema tudi do 600+ KM.
Je kakšen lastnik na forumu?
Bom poslal še kakšne podatke in slike, ko bom imel čas malo preučiti vso ozadje :P
LP
Objavljeno: Ne maj 22, 2005 4:19 pm
Napisal/-a Zm3-D3n
Jst vem da po ljubljani non stop dirkata dva modela k mata starejsi pa se novejsi letnik mr2 (letnikov ne vem). Pa oba sta lj registracija. Kej vec ti pa nebi znou povedat.
Objavljeno: Po maj 23, 2005 12:01 am
Napisal/-a monster_d
Ma kolega mr2, tilen mislim da tak ves kirga mislim, ce se spomnis lani na draga v celju
Naj bi bil edini turbo v slo.
obicni 2.0 16v semizdi da majo 156km, grejo dokaj lepo, poraba okol 10litrov tak da ni nek pozeruh.
Use skup jih je okoli 10 v slo
Objavljeno: Po maj 23, 2005 9:36 am
Napisal/-a georg
mr2 serijsko turbo motorja ni imel vgrajenega not. je pa dosti izvedenk s turbo motorji po netu..saj so motorji s turbo motorji v osnovi "skoraj" enaki (na pogled) turbo motorji, ki so v mr2-jih oznake..3sgte ..vsak serijski motor pa je 3sge ..se pravi, da turbo motorji zlahka pašejo v prostor mr2-ja.., ki so uporabljeni v celicah. na netu se najdejo tako primerki, ki imajo kao 204 konjef..primer:
http://www.mobile.de/SIDiq0f7QmPB4ImF8D ... 166181513&
ti so izvzeti iz celic 2.0 4wd generacije med 8910-9310. zasledil pa se tudi, da so v nekaterih primerih motorji iz novejših celic 9402-9606 4wd..(ima enako oznako motorja) s to razliko, da je tale še bolj dovršen..in ima spodobnih 241 konjev. primer:
http://www.mobile.de/SIDiq0f7QmPB4ImF8D ... 152961532&
razlike pri serijskih motorjih mr2 se deli na obdobje 8912-9311 ..po ten obdobju je prišel spremenjen vendar pa so karatreristike ostale večino podobne.. 156 konjev..edina očitna spremba pri motorjih je bila tako od 9606-9911, ko motorji doziveli temeljitoo spremembo in tako so se tudi katarteristike spremenile na 170 konjev (motor iz celice 2.0 GTi) vendar z razliko, da je ta bila serijsko tudi v mr2, primer:
http://www.mobile.de/SID3NrBdHWhU4n4347 ... 166721939&
z celico sem ti primerjo zato, ker je pač mozno dosti varirat s temi kombinacijmi.
jaz osebno bi si ubavo eno mr2 (letnik mi nebi bil vazen, ker so vse več ali manj enake) z 156 konji..in poisko nekje eno streto celico 4wd (austirja, italija..) pa motor in vse potrebno od celice nabasal v mr2 ..pred tem pa še temeljita prenova motorja..(tuj tuning) to pa zato,ker pol vseeno veš kaj si naredil..najhitreje pa je nabavit eno turbo izvedenko in jo furat..saj v končni fazi je enako..ampak..
(malo so me linki j.bali :P )
monsta..lahko poveš kaj več o onem mr2 ?
Objavljeno: Po maj 23, 2005 7:35 pm
Napisal/-a monster_d
Georg naj te malo popravim.
V mr2 so tovarnisko vgrajevali tudi turbo motorje
Na kakem dragu se lahko oglasis da lahko prides pogledat kdaj ce te zanima
slika nase turbo toyote ->
to pa je njegov ex...
2.0 16v non turbo

Objavljeno: To maj 24, 2005 8:46 am
Napisal/-a georg
amm..od kot pa je ta avto pripelal? ker jaz sem to malo pogledal po toyotinem katalogu rezervnih delov (zato sen navajo tudi točne letnice, in spremembe) in tam nikjer ni omenjen kak turbo motor. pod drugo generacijo mr2 je motor 2.0 n/t in pa še en motor slabši od tega..vendar je bila različica samo z desnim volanom..tak, da je za nas bil predviden 2.0 n/t..
čudno poten..
bon pa si seveda bolj podrobno pogledal avto na dragu

Objavljeno: To maj 24, 2005 9:22 am
Napisal/-a Tilen
Hvala obema za info!
Monster, kje pa je kupil turbača in kok je dal za njega, če ni skrivnost? Je že kaj menjal, kolk km ma prevoženih? Je že šel kej merit? 402, 0-100?
Mi še lahko prosim sporočiš kaj se je zgodilo z rumenim MR2? Ga je prodal? Za koliko? Letnik, km...?
Hvala!
Objavljeno: To maj 24, 2005 10:34 am
Napisal/-a croma_man
ka zdej tilen, a pripravlaš za drugo leto teren?

:D:D
bomo ja sami hitri po celju

Objavljeno: To maj 24, 2005 8:06 pm
Napisal/-a monster_d
rumeniga so nazalost dobli plameni...
Rdeci serijski je lansko sezono leto 14.7 na 402m.
Letos pa bomo se vidli
Turbaca je kupo od ene zenske.
Uvozen je pa bil iz USA semizdi, v evropi pa se res turbaci niso prodajali.
lp
Objavljeno: Če maj 26, 2005 8:21 am
Napisal/-a Tilen
Malo sem se pozanimal o bodykit-ih pa sem kar presenečen nad cenami. Wide bodykit podjetja TRD pride 5.500 EUR (uvoz iz Japonske - brez prevoza). Pa še nekaj predelav, ki se mi zdijo všečne (cene v jenih):
Wide Body Kit <http://trdparts.jp/english/parts_aero-mr2.html> 765,000
Rear Wing <http://trdparts.jp/english/parts_aero-mr2.html> 135,000
SUSKIT for CIRCUIT(Height Adjustable Suspension KIT) <http://trdparts.jp/english/parts_suskit.html> 260,000
Sports Seat <http://trdparts.jp/english/parts_seat.html> 84,000
Quick Shift Lever Set <http://trdparts.jp/english/parts_quickshift.html> 18,000
@croma_man: me je mal prijelo ja
@monster_d: plameni? Kaj se je pa zgodilo? Sem pogledal nekaj dragov z MR2 in dostikrat je bil čas 13.5-13.8s. Najlepši pa je bil z 911 Turbo (novejši model), kjer ga je parkrat MR2 nesu

(verjetno ni bil stock). Se naprošam za kakšno testno vožnjo, če se kje vidimo
LP
Objavljeno: Če maj 26, 2005 5:27 pm
Napisal/-a monster_d
ja rumeni je zgoro, vzgalo se nekaj v motornem prostoru in to je to...
Glede casa 13.5 itd, ocitno nisi nasiga gledal.
Nas serijski (turbo) je so 14.7
Glede test drive pa bo zaj bolj tezko ker ma avto komaj 80km. (generalka)
lp
Objavljeno: Če maj 26, 2005 6:44 pm
Napisal/-a maniac
"Malo me motijo letniki, zgornji je recimo '91. Je smiselno kupovati skoraj 15 let star športnik"
NE
razen. če rad šravfaš in mečeš denar stran!
so izjeme, ki res ohranjene vendar so redkejše kot popolne ženske!
pri starih športakih je ponavadi tko, da dobri gredo po vezah naprej (ostanejo v familiji), klump pa se prodaja na prostem trgu. seveda pa so tudi izjeme.
pri starih avtih po mojih izkušnjah ni problem vzdržljivost motorja ampak je vse ostalo bolj ali manj dotrajano in je treba večino vitalnih delov zamenjat (najbolj je na udaru podvozje).
če nimaš sreče in nabavš zgonjenga in po 2 letih sešteješ kolko si nanj zmetal-ugotoviš, da bi si lohk že skor novga kupu, ti maš pa še kr staro kripo, ki je nobeden noče!
+problem z nabavo rezevrnih delov ter cenami za te (sploh z eksoti)
majo pa tud dobro lastnost in sicer, da ohranjajo osnovno vrednost (bolj je v originalnem stanju boljše je, bolj je stunan- slabš je).
lp
Objavljeno: Pe maj 27, 2005 12:02 pm
Napisal/-a Tilen
monster_d je napisal/-a:ja rumeni je zgoro, vzgalo se nekaj v motornem prostoru in to je to...
Glede casa 13.5 itd, ocitno nisi nasiga gledal.
Nas serijski (turbo) je so 14.7
Glede test drive pa bo zaj bolj tezko ker ma avto komaj 80km. (generalka)
lp
Kolk ga je pa pršla generalka? A ma kakšnga Toyota-freak-mehanika, ki bi ga lahko eventuelno še drugi ponucal?

Ker se mi namreč ne sanja, komu bi zaupal takšen avto...

Se kje skrivajo kakšni specialisti?
Objavljeno: So maj 28, 2005 3:26 pm
Napisal/-a monster_d
Tilen je napisal/-a:monster_d je napisal/-a:ja rumeni je zgoro, vzgalo se nekaj v motornem prostoru in to je to...
Glede casa 13.5 itd, ocitno nisi nasiga gledal.
Nas serijski (turbo) je so 14.7
Glede test drive pa bo zaj bolj tezko ker ma avto komaj 80km. (generalka)
lp
Kolk ga je pa pršla generalka? A ma kakšnga Toyota-freak-mehanika, ki bi ga lahko eventuelno še drugi ponucal?

Ker se mi namreč ne sanja, komu bi zaupal takšen avto...

Se kje skrivajo kakšni specialisti?
en mehanik ki bo tudi moj blok skupaj naredo.
Tuning press. o ceni pa nemgovoro :P da nebo ded jezn

Objavljeno: Po maj 30, 2005 7:28 am
Napisal/-a rider
Avto je krasen, sroški ki te čakajo, pri katerikoli od izvedenki motorja ki se vgrajujejo, so pa čisto odvisni od vzdrževanja avtomobila prejšnjih lastnikov. Moraš računati da je to športnik katerega folk kupi zato "da leti" it temu primerne so tudi obrabe... Sam imam v lasti 2.0 16V 115Kw in nikomur drugemu kot zadnjima dvema lastnikoma se lahko zahvalim za to da bom moral delati generalko na motorju (glede na to kar mi je o avtu povedal še prejšnji lastnik)...
Drugače je pa to avto kot avto kar se tiče vzdrževanja... nič posebnega - redni servisi in to je to...
Nekdo prej je napisal da serijsko niso vgrajevali turbo motorjev... Malo poglej po starih katalogih oz. rezervnih delih za 3SGTE motor...