Evo malo objektivnosti
Prednosti:
- uzitek v voznji, avto je prava igracka za vozit
- neverjetno vzdrzljiv
- lep, lep in se enkrat lep (ne se ozirat na favsne tipe, vpras punce kaksen se jim zdi, vsem je zlo vsec)
- prodas ga lahko naprej
- majhna poraba pri nehondaski voznji
- styling potencial ala lexus lucke in prozorni zmigavci itn..., dobi se ze za razumno ceno, zgleda se 100x lepsi
- tuning potencial
- lahko ga vozis kot raketo, ko ti zapase - vti trga
- majhen, torej lahek za parkirat
- cabrio
- od prvega lastnika je
- ohranjena zgleda
- velik prtljaznik
Slabosti:
- nima klime
- relativno precenjena, samo ce gledas kako stari cabrioti se prodajajo za milijon SIT, se lahko tolazis, da ni tako predraga (in se prodas jo lahko...)
- dokaj nizka je ze tovarnisko, posledicno neudobna za cez razne slovenske lokalne ceste
- za pravo sportnost je treba nizat in menjat vzmeti ter amortizerje, tovarnisko malo prevec odnasa sprednji del v ovinkih
- pooblasceni servisi niso ravno med najcenejsi
- streha lahko slabo tesni, ceprav so pri letniku 95 in naprej to popravili
- navor v nizkih obratih je isti kot pri navadnem 1.6 motorju, nic pretresljivega dokler ni vtec-a
- je samo dvosed
- ce bos karkoli menjaval moras cez cel postopek za pridobitev homologacijskega kartoncka, ker ga najverjetneje se nima
- relativno stara je, ceprav to zame ni faktor, ce je res ohranjena
- ce jo bos teral bos moral gledati nivo olja, ce ta pade pod minimum rada ribne
- ce jo malo postyliras te zna marsikater falot zaradi favsije gledat postrani, nekateri genijalci jih celo obdelajo s kljuci po plehu
- ako jo bos vozil kot se zanjo spodobi, dodaj se denar za bodisi kazni ali radar detektor :P
Se subjektivnost. Jaz bi jo vzel, ker zgleda res ohranjena, ce so realni km in res prvi lastnik ni debate. Bi pa se za ceno malo zamoril, ker nima klime in klima bo to poletje spadala pod obvezno opremo
