Tud jst ti lahk povem iz prve roke za oba avta..
Sam imam bravota 1.6 16v letnik 96, dost pa sm tud megana 1.6 vozu, prav tako 96 letnik, tko da nekaj izkušenj imam z obema avtomobiloma. Sem pa tud sam najprej hotu megana kupit, vendar ko sm bravota probal vozit sm se takoj odloču.
Bravo jev osnovi bolj dinamičen avto od Megana, ima mal trše podvozje, kar pomeni nekoliko boljšo lego. To se čez ovinke ful čuti, saj imaš pri bravotu čist drgačn občutk ko ga teraš skoz ovink (bolj zihr). Drugače pa mislim, da če menjaš podvozje dobiš pri obeh zlo uredu lego na cesti...
Tudi pri motorjih se tadva avta kar dost razlikujeta. Meganov 1.6 motor ni 16v, kar pomeni, da velik lepše potegne iz nizkih obratov, ampak pol čez 5000 ga pa nima smisla terat, ker ni več pravega učinka.
Bravo ima 16 ventilov, kar pomeni večjo moč pri višjih obratih, ampak je pa kr dost len do ene 4000, kjer šele zares oživi in potem suvereno vleče do blokade, ki je postavljena na 7000 obratov, kar pride zelo prav pri tesnih prehitevanjih

.
Poraba je tako pri Bravotu mal višja, sploh če ga mal bolj teraš se približa 9 litrom na 100 km. Na relacijah pa mislim da je pri obeh približno 7 litrov al pa kaj manj.
Kar se delov tiče je vsekakor v prednosti Fiat, saj deli niso dragi, pa še Italija je blizu, tko da deli res nebi smeli biti problem. Pri Renaultu znajo bit deli mal dražji, ampak verjetno se jih da dobit kr dost neoriginalnih in so tako cenejši.
Pokvarljivost: Najbolj pomembno je, da dobiš dobro vzdrževan avto, pa bo zihr še naprej dobr delal. Eni imajo ful proti Fiatu, kao da je krš in nevem kaj še vse, amak kar se tiče dotičnega Bravota 1.6 - ta mašina velja(poleg 1.2 .16v) za najmanj problematično pri Bravotih, tko, da ni panike.
Renault Megane 1.6 letnik 96 pa je imel kr dosti enih tovarniških napak, ki so jih kasneje odpravli.
Tako, če te še kaj zanima (predvsem glede Bravota) lahko vprašaš, zaenkrat pa bi blo to vse.
LP