Stran 1 od 1

Audi A8 4.2 quatro

Objavljeno: Sr apr 16, 2003 8:22 pm
Napisal/-a Neon
Zanima me če se lahko kdo pohvali s kakšnimi dobrimi al pa slabimi izkušnjami z A8 4.2 quatro tiptronik, bilo kaj od tega, začel bi pa s porabo.

Objavljeno: Sr apr 16, 2003 8:35 pm
Napisal/-a Punto_GT

Objavljeno: Sr apr 16, 2003 8:36 pm
Napisal/-a matcho
Jaz nimam izkušenj, samo glede na to da gre za avto visokega razreda si ga lahko privošči le redko keri!
Nevem če bo padlo kaj komentarjev na to temo!
Sicer pa, če si lahko kdo privošči takšen avto ga verjetno za bencin ne skrbi!
Vsaj moje mnenje je takšno!
:lol:
Pri tem seveda mislim na novi model!

Objavljeno: Če apr 17, 2003 5:42 pm
Napisal/-a Neno
No glede obracalnega kroga kolk vem majo vsi avtomobili ki majo pogon na sprednja kolesa manjsi obracalni krog kot avtomobili z zadnjim pogonom (BMW , BENZ,...)
lp

Objavljeno: Če apr 17, 2003 11:12 pm
Napisal/-a Neon
Tiptronik, a mi lahko kdo to bolj natančn razloži? Sej neki vem, sam to je od tistih ki se vedno neki menjo, pa sej veste....

Objavljeno: Če apr 17, 2003 11:16 pm
Napisal/-a Neon
A je med temi motorji od cca l.95 do 02(nevem na te predzadnje modele mislm) kej razlike.
Konji so isti, tehnologija pa tut verjetn, ha?
Modeli med modeli so pa tut same te malenkosti razlika (luči, pa maska,pa krom) a ne?

Objavljeno: Če apr 17, 2003 11:20 pm
Napisal/-a Neon
Ja pol ma ta + in - že na volanu?

Objavljeno: Pe apr 18, 2003 5:39 am
Napisal/-a din
SAFRANE je napisal/-a:zo nima veze--pa še sva odkrita ma audi 4.2 =quattro

pa sploh verjemi mi: pri audiju maš res feeling kot da je med volanom in pa osjo 10 m vmes....

lp
johny


Ima veze zaradi več faktorjev, glavni bi lahko bil Homokinetični zglob :wink:

Objavljeno: Pe apr 18, 2003 9:39 am
Napisal/-a gerchy
Samo za informacijo: menjava zavornih ploscic (A8 jih ima kar 8 - 4 na vsaki strani) pride na pooblascenem servisu nekje 70.000 - 90.000 SIT.
Racunaj tudi na vecje kolicine olja (tudi kakovostnejse), svecke (8), ter na splosno drazji material predvsem na racun najvecjega hisnega modela.
Registracija in poraba pa - upostevajoc prostornino - ni pretiran strosek, sploh ob kaksnem popustu, saj pades obakrat v najvisji razred (nad 130kW in nad 2499 ccm), torej brez bonitete nekje 280 tisocakov, ob boniteti pa seveda manj.
Voznja? Lagodna, udobna. Ni primerjave z manjsimi vozili s podobno mocjo. Ze S8 kljub 340 konjskim mocem ne daje obcutka brutalnosti. Enakomerno porazdeljen navor, proznost, pospesuje prakticno v celem razponu vrtljajev, predvsem na racun 8 valjnega motorja ter seveda tudi nekje 1.8 tone tezkega vozila ... Torej, precej bolj je ta avto namenjen daljsim potovanjem, daljsim neravninam, kot pa sportnim uzitkom, navkljub dobremu podvozju in ogromni zalogi moci.

Objavljeno: Pe apr 18, 2003 2:58 pm
Napisal/-a juhica
ja, kul tale 4.2 q, sam za porabo pri takih avtomobilih sprasevat je pa kr neki. kaj pa pricakujes od limuzine z kvatro pogonom 4 litri prostornine, osmimi cilindi, avtomatskim menjalnikom skratka 300 konji??? koker mas tezko nogo tok pa porab. se pravi (realno) od 13 litrov naprej ce lepo po avtocesti 140 vozis, drugac pa vse do 20, 25 litrov.
sicer je pa nekdo ze prou povedu: eno je tak avto kupit,drugo pa se z njim vozit (kar se stroskov tice). sej zato pa so ponavadi vecje limuzine ali sportni avti iz druge roke v kurcu: prvi lastnik lepo skrbi zanje (ce ima denar da kupi novega ima tudi za servis), drugi lastnik pa navadno komaj napraska za avto, o vzdrzevanju pa ne duha ne sluha. zato previdno...

cau

Objavljeno: So apr 19, 2003 7:57 pm
Napisal/-a dolfe
din je napisal/-a:
SAFRANE je napisal/-a:zo nima veze--pa še sva odkrita ma audi 4.2 =quattro

pa sploh verjemi mi: pri audiju maš res feeling kot da je med volanom in pa osjo 10 m vmes....

lp
johny


Ima veze zaradi več faktorjev, glavni bi lahko bil Homokinetični zglob :wink:


No, pa saj v končni fazi je torej Safrane imel prav... Mercedes in BMW imata zaradi zadnjega pogona pač manjši rajdni krog. Saj če pogledam te stare mercedese, ki jih imam jaz doma: prednja kolesa se lahko izjemno močno zasukajo v stran, da ne vem, kako bi lahko kakšen homokinetični zglob prenesel tak zasuk, tako da velike dimenzije avtomobila npr. pri parkiranju ne pridejo toliko do izraza.

Objavljeno: Ne apr 20, 2003 10:06 pm
Napisal/-a Neon
A je pri teh avtomobilih kakšna posebna greška? Dobr razumem da se gume znucajo, bencin gre, pa bremze, kaj pa kvari se kej pri teh avtih?
Ne vem ta avtomatika pa to, ka pravte?

Objavljeno: Po apr 21, 2003 9:58 pm
Napisal/-a Neon
Sej men so audiji nasploh všeč in vsi jih hvaljo. OK sej so kul, sam noben se pa ne pohval takrat ko ga pelje na servis. Pa mam 3 sosede k majo avdije, pa ne morš verjet so skos na servisu (garancija je pa že mim), pa zamenja to, zamenja un, sej pol pa more laufat če na vsakem servisu zamenja pol mašine.

Objavljeno: To apr 22, 2003 6:29 am
Napisal/-a din
dolfe je napisal/-a:
din je napisal/-a:
SAFRANE je napisal/-a:zo nima veze--pa še sva odkrita ma audi 4.2 =quattro

pa sploh verjemi mi: pri audiju maš res feeling kot da je med volanom in pa osjo 10 m vmes....

lp
johny


Ima veze zaradi več faktorjev, glavni bi lahko bil Homokinetični zglob :wink:


No, pa saj v končni fazi je torej Safrane imel prav... Mercedes in BMW imata zaradi zadnjega pogona pač manjši rajdni krog. Saj če pogledam te stare mercedese, ki jih imam jaz doma: prednja kolesa se lahko izjemno močno zasukajo v stran, da ne vem, kako bi lahko kakšen homokinetični zglob prenesel tak zasuk, tako da velike dimenzije avtomobila npr. pri parkiranju ne pridejo toliko do izraza.


oops :oops: sem narobe zastopo. ˝neno˝ me je zaj* :P , ko je napisal da ˝No glede obracalnega kroga kolk vem majo vsi avtomobili ki majo pogon na sprednja kolesa manjsi obracalni krog kot avtomobili z zadnjim pogonom (BMW , BENZ,...) ˝ v resnici pa je ravno obratno. Torej avtomobili z sprednjim pogonom praviloma imajo večje omejitve pri manevriranju kot avtomobili z zadnjim pogonom (saj to sem že v prvo napisal) :wink:

Objavljeno: To apr 22, 2003 7:57 am
Napisal/-a maniac
ne da bi ti hotu veselje pobrat, ampak sem o audijih ču zadnje čase same kritike, pa to ne od mladcev k bi jih gnal...ampak od uglednih gospodov, k so rekl da audija neb več živi mel!!!

glede a8 k-še par let nazaj jih je znanec moral vsak mesec vozit v nemčijo popravljat, ker mu pr nas niso znal nč zrihtat-predvsem elektronika.

drug mi je pravu da je pred kratkim pustu na servisu1.000.000 sit za neko pumpo k mu je crknila, pa ni blo dolg uredu.
REŠITEV: kupu je že 3-jega marcedeza-zadovoljen u nulo!!

za razmislt!!!

pozdrav, žiga