Stran 1 od 1

vw polo 1.9tdi 160 KM

Objavljeno: Ne avg 21, 2005 1:51 am
Napisal/-a POLO_TDIgti
fantje,zanima me ka kej o tej stvarci mente...
sportline polo nov model,160 konjev 1,9 tdi, 6 prestav, 390 Nm navora itd...

Objavljeno: Ne avg 21, 2005 2:02 am
Napisal/-a Voith
http://www.wheels24.co.za/Wheels24/NewM ... 17,00.html je napisal/-a:The new VW Polo 1.9 TDI Sportline, which is also a two-door hatchback, produces
96 kW at 4 000 r/min and a thumping 310 Nm at 1 900 r/min


96kw je 128 konjev ;)

drgac pa ce hoces avto v rangu 150-200hp ali clo vec, si omisl bencinarja z velikim motorjem ne pa dizla z malim.

mejhn avto in velik moci ni glih najbolsa kombinacija, po moznosti se za neizkusenga soferja.

Objavljeno: Ne avg 21, 2005 3:22 am
Napisal/-a subi92
Kaj menite je bedno vprašanje, ampak jest mislim da vsak polo, ki ima nad 100 konjev truga na cesti - kar pomeni da gre preveč za tisto malo gajbo.
Če pa pomislim na tisti navor 360 al kolko že navora je pa to še malo več kot mislim da BMW 330d - torej raketa. :shock:

Objavljeno: Ne avg 21, 2005 3:42 am
Napisal/-a POLO_TDIgti
voith,ampak ce ga cipas jih ma 160 pa 390 Nm navora...
to sm jz mislu,aves,ker to je stroj vsej men se tko zdi..

Objavljeno: Ne avg 21, 2005 3:51 am
Napisal/-a Zzooommm
Mah, sej tale tanov polo sploh ni tolk majhen... če ga primerjamo recimo z dolžino Golfa II, ki je klasa višje glede na polota.
Če se vam 160KM v polotu zdi preveč... obstaja omejena izdaja Fabie "WRC", ki ima 2.0TFSI motor. S stage III mislim, da prideš na 280KM. How's that for a gajbica :lol:

Objavljeno: Ne avg 21, 2005 6:58 am
Napisal/-a Mojster Miha
TDI motor s 160 "konji" je imela IBIZA CUPRA. Gre za motor, ki se je "vrtel" že v GOLF-u IV TDI 150 "konjev" - dodelali so mu vstop zraka, intercooler in elektroniki "zaukazali" drugačen režim delovanja motorja. Mogoče gre za enak motor, če imaš v mislih tovarniško zadevo.
BMW 330 d ima večji navor, kot se tu omenja - 410 Nm pri 1500 vrt/min. BTW zadeva na kratko "trga", kljub dobre 1,6 t (touring) mase vozila. Ima pa vsekakor večjo prostornino in količino konjev kot IBIZA CUPRA, tako da ju glede navora ne gre enačit. Ima pa IBIZA po tovarniških podatkih primerljive pospeške.
Če bo oz je že vgrajen v POLO potem bo glede na moč, ki jo motor proizvede, pričakovati podobno dodelavo podvozja in še česa v stilu IBIZE CUPRA.

LP

Objavljeno: Ne avg 21, 2005 9:51 am
Napisal/-a s_mande
LP

Lahko samo omenim da sem se vozil z VW GOLF 4.generacije DIESEL motor 130 konjski in cipan na 160KM,to ni vec avto za normalno uporabo,to se ti ne splaca prehitevati enega avta,pocakas da se nabere kolona vozil in lepo prehitis vse kolikor.Avto je res hud vsaj z takim motorje ceprav ce jaz neb branil niti 110PS,kaj sele 130 po moznosti 4MOTION!
Je pa res da poraba malenkost naraste in vse to vpliva na roke,koncnike,lezaje...predvsem pa najbolj turbinco. :!:

LP

Objavljeno: Ne avg 21, 2005 10:57 am
Napisal/-a Nasty
Voith

96 Kw je dobrih 130 KM. ;)

Objavljeno: Ne avg 21, 2005 11:06 am
Napisal/-a Voith
1.9 DIZL masina pa 160 konjev :ne :ue kok cajta pol to laufa? 2 tedna? 3? :roll: :twisted:

sploh pa ce ta avto nacipas na 160 konjev, bo vse kure in male pse ob cesti posesal. :lol:

skratka folk dizl je imo za tanke, ladje, kamjone ipd. za hitrost in adrenalin je pa BENCIN. zakva bi traktor matrou do skrajnih mej, ce se normaln bencinar cist lepo znajde pri taki in se mnogo visji moci in to BREZ prisilnega polnjenja.

Objavljeno: Ne avg 21, 2005 11:08 am
Napisal/-a TITan
Pa polo 1.9 TDI je težji od corradota G60 tko da to ni nevem kak športnik :lol:

Objavljeno: Ne avg 21, 2005 11:09 am
Napisal/-a poršejček
POLO_TDIgti je napisal/-a:voith,ampak ce ga cipas jih ma 160 pa 390 Nm navora...
to sm jz mislu,aves,ker to je stroj vsej men se tko zdi..


ej ce si nou na forumu se ni treba bit tok arogantno prepotenten...poba unes se mal.... :/:o:/

Objavljeno: Ne avg 21, 2005 2:16 pm
Napisal/-a Zzooommm
"prepotenten" :lol: :ue

Objavljeno: Ne avg 21, 2005 2:48 pm
Napisal/-a Mojster Miha
Voith - tebe čaka spoznanje oz učenje še velikega obsega znanja, predvsem kar se tiče sodobnih dizel agregatov. Če si njihov nasprotnik OK - ni pa potrebno zato neumnosti klatit - te govorijo samo o tvojem pomanjkljivem znanju in vedenju. Pika na I je tvoja izjava o vzdržljivosti in primernosti dizel agregata - v primeru, da govorimo o IBIZI oz POLU. Poglej si malce poglavja o delovanju dizel motorja, predvsem pa kaj pomeni pojem navor in kako je z njim v praksi oz med vožnjo. Glede primernosti vgradnje - če bi vedel kaj pomeni pri SEAT-u ime CUPRA potem tudi ne bi klatil neumnosti. Pa brez zamere.

LP

Objavljeno: Ne avg 21, 2005 2:57 pm
Napisal/-a Zzooommm
Jah sej veš - če ma EVO8 2.0 turbo benz motor in 400KM je vse uredu, ker to bo zdržalo za vedno, ko ma pa enkrat polo/ibiza/whatever 1.9TDI in 160KM je pa vse narobe :lol:

Objavljeno: Ne avg 21, 2005 3:45 pm
Napisal/-a BMW Motorsport
Mojster Miha je napisal/-a:Voith - tebe čaka spoznanje oz učenje še velikega obsega znanja, predvsem kar se tiče sodobnih dizel agregatov. Če si njihov nasprotnik OK - ni pa potrebno zato neumnosti klatit - te govorijo samo o tvojem pomanjkljivem znanju in vedenju. Pika na I je tvoja izjava o vzdržljivosti in primernosti dizel agregata - v primeru, da govorimo o IBIZI oz POLU. Poglej si malce poglavja o delovanju dizel motorja, predvsem pa kaj pomeni pojem navor in kako je z njim v praksi oz med vožnjo. Glede primernosti vgradnje - če bi vedel kaj pomeni pri SEAT-u ime CUPRA potem tudi ne bi klatil neumnosti. Pa brez zamere.

LP


nice said. ;)