Stran 1 od 1

volvo 244

Objavljeno: Po sep 19, 2005 8:53 am
Napisal/-a primc
Lep pozdrav vsem,

sem študent, pa sem se zagledal v tale avto http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=449631, zanima me kakšni so kej stroški s tako starim avtom? Kakšna mislite da je poraba 100konjev + avtomatika?? Zanima me kakšna je stvar s ceritifikati, sklepam da ga ne dobiš kar čez noč.

Gledal sem tudi novejše volvote, a zaradi velikih motorjev ne pridem skozi.

Hvala za pomoč!

Objavljeno: Po sep 19, 2005 9:12 am
Napisal/-a svadreb
Avto zgleda lepo ohranjen. Ampak moje mnenje je naslednje. Stari avti, ki so kot novi bili veliki in dragi, so sedaj sicer poceni, vendar je cena delov in servisiranja ostala na nivoju, kakršnega je avto imel, ko je bil nov. Ta Volvo je verjetno za svojga cajta bil kar nobel in prestižen avto, torej drag. Ni jih veliko, zato bo najbrž problem z neoriginalnimi deli in avtoodpadi. Za ta denar si kupi raje kak bolj popularen, manjši in v SLO bolj prodajan in zastopan avto. Bo manj težav s servisiranjem in neoriginalnimi deli. Pa še več nasvetov boš lahko dobil na A.com.
Bok!

Objavljeno: Po sep 19, 2005 11:05 am
Napisal/-a Tomaz40
Zaradi pomankanja elektronike, je ta motor večen. Kar se tiče delov dobiš baje v Avstriji popolnoma vse. Do zadnjega vijaka! In to celo za starejše Volvote. Res je vprašanje glede porabe, pa mene bi bolj skrbelo glede tiste generalne pred 30.000km. Pomoje so naredil generalno in vidl da zadeva ne dela tko kot bi mogla, pa zdej prodaja. Nihče ne bo vložil 50 jurjev v avto, za to da ga bo potem prodal.

Glede na to, da si študent predlagam da pogledaš kakšne manjše (in s tem cenejše) avtomobile. Npr: Volvo 440, 460 (Nekateri imajo enak motor kot Laguna in lahko Renaultove neoriginalne dele montiraš notri.)

Več informacij pa probaj dobit tukaj: http://volvo-saab.kratkocasnik.com/

Objavljeno: Po sep 19, 2005 9:14 pm
Napisal/-a car_freak
Se strinjam z ostalimi. Ta avto ni za vsak dan peljati se okol. Se mi zdi, da bi bil bolj za nedeljsko vožnje, kot oldtimer. Drugače je tak avto večen.

Objavljeno: Če sep 22, 2005 9:19 pm
Napisal/-a Volvo5er
volvo 244 je sicer zelo kvaliteten avto, a je predvsem zaradi starosti primeren bolj za ljubitelje kot pa za vsakdanjo uporabo (čeprav če od avta ne pričakuješ bohvekakšnih zmogljivosti in se misliš bolj umerjeno peljati, pride tudi 144 u poštev).

če bi bil jaz na tvojem mestu bi kupil volvota 850 (ne dizla-dizel je namreč audijev in ni tako kvaliteten kot volovtovi benzinci), za ta je sicer draga registracija ter servisi pri pooblaščenih serviserjih, a po drugi strani je auto zelo kvaliteten in z njim ni nobenih problemov, tako da lahko kar poceni skoz pridš


aja, pa poraba je pri relacijsi vožnji zelo zmerna (volvo 850 2,5 20v 8l/100km), v mestu pa kaj hitro zleze na 11 in več litrov na 100km

Objavljeno: Če sep 22, 2005 9:39 pm
Napisal/-a _YUGO-GVX_
in ti to predlagaš študentu? :roll: 2.5 mašino?
dejte raje linke od AX dizla :D

Objavljeno: Če sep 22, 2005 9:42 pm
Napisal/-a Volvo5er
predlagam ob predpostavki da hoče volvota

drugače se strinjam da je za študenta bolj prijazen ax...ampak volvo je le VOLVO...ax pa leteča krsta

Objavljeno: Če sep 22, 2005 9:51 pm
Napisal/-a kljukec
Volvo5er je napisal/-a:predlagam ob predpostavki da hoče volvota

drugače se strinjam da je za študenta bolj prijazen ax...ampak volvo je le VOLVO...ax pa leteča krsta

vmes je pa še 13 milionov različnih avtomobilov
ni treba da je ekstremno mejhn avto al pa da ma huge mašino
lp

Objavljeno: Če sep 22, 2005 9:54 pm
Napisal/-a tony1
Težava volvota so precej nesposobni uradni servisi, draaaagi originalni deli (ponaredkov pa ni). BTW.: oldtimer lahko poceni registriraš le, če imaš zraven še en novejši avto...

Če te zanimajo večji, varnejši in udobni avti, bi bil morda pravi bmw serije pet (od l. 88-95 - tovarniška oznaka modela je e-34). Originalni deli so v primerjavi s kakim VW poceni (na uradnem servisu se dobi vse, kamion pripelje 2x na teden). Ponaredki potrošnega materiala se dobijo povsod in relativno poceni. Ker je stari uvoznik (Tehnounion) šel po gobe, so šli vsi stari majstri na privat, samo v okolici lj jih je ene 5. Ker so si močna konkurenca, je cena dela je tako precej nizka. V Podutiku je tudi najboljši BMW avtoelektrikar v vsej bivši Jugi (šraufa te avte že nekaj desetletij). To je to. Aja, zelo orenk avto dobiš za cca. 500-600 K sit.

Če te zanima več: forum.bmwslo.com :)

Objavljeno: Če sep 22, 2005 10:06 pm
Napisal/-a Volvo5er
kar se tiče volvotovih servisev se popolnoma strinjam (no res je da ne vem kako je pri Summitu)


kar se tiče ostalih autov primernih za študente se tudi strinjam da jih je veliko


kar se pa tiče bmw-ja 5ke se tudi strinjam da je dober auto (pa še zadnji pogon ma - krožna križišča so zakon), sam mau je treba pazt kr 5ke so neredko čist zgonene in takorakoč za u smeti ne pa za prodajo

Objavljeno: Če sep 22, 2005 11:11 pm
Napisal/-a tony1
S servisi za skandinavske avte je pri nas res bolj kriza :? škoda..

Seveda je treba paziti (kot pri nakupu vsakega avta), iti pogledat več avtov, čakati vsaj nekaj mesecev in ko se najde pravi, ga iti pogledat s strokovnjakom in še k mehaniku...

Predvsem pa je pomembna (znana!) servisna zgodovina in to, kakšen lastnik je imel avto. .. Tile stari stroji zdržijo precej mučenja tudi s pomankljivim vzdrževanjem in bog ne daj da ti potem kupiš tak avto, ko gre res že vse k hudiču...

Zato je najboljši nasvet, ki ga lahko dam: kupi najdražji in najboljši avto, ki ga najdeš. Petko lahko kupiš že za sto K sit, ampak protem rabiš še kak mio, da jo spraviš v spodobno stanje, da enega leta živciranja in letanja okrog mehanikov ne omenjam.

Če te podrobneje zanimajo hibe teh modelov, povej ;).