Stran 1 od 3
Vrednosti avtomobilov
Objavljeno: Po sep 26, 2005 7:06 am
Napisal/-a alesy
Mislim da spada pod nakup avtomobilov, če ne se opravičujem.
Zadeva je sledeča.
Jaz nekaj ne razumem in prosim da mi kdo razloži, ko se tako povdarja, kako cena nekaterim znamkam hitreje pada kot drugim itd...
Primer:
Novi VW Passat pride od 5mil. pa naprej tudi do 7mil. Znano za VW je, da drži ceno.
Novi Nissan Primera pride od 4.5mil. pa tud do 6mil. Znano za nissan je da mu cena hitro pade.
Vem da pred leti je bilo razmerje cen približno enako kot je sedaj. Za približno enaka oz. primerljiva modela daš 1mil. več za passata.
Po 6 letih, če primerjamo letnika 99. Je vrednost nissana primere padla na ceno tu nekje 1.3 mil povprečno za letnik 99.
VW Passat pa na 1.9 mil. povprečno za 99 letnik .
Zdaj se pa vprašamo. Ko sta bila avtomobila nova smo dali za passata povprečno 1mil. več kot za primero, pa na koncu se govori, kako drugi avtomobili izgubijo na ceni. Še posebno so kao znani japonski in korejski avtomobili. Treba se je mogoče vprašat, koliko smo pa dali zanj, ko je bil nov.
Tega jaz ne razumem in naj mi kdo razloži zakaj in dokaže zakaj kao VW tako drži ceno, če pa je na koncu razmerje čist enako. Oz. je če realno gledamo izguba večja na strani Passata, še vedno se pa govori, kak drži ceno.
Ne razumem.
Objavljeno: Po sep 26, 2005 1:28 pm
Napisal/-a Falco'
Vsak avto izgublja na ceni! Novega avtomobila pa se tako ali tako ne izplača kupiti!
izguba je precej večja če si dal za novega VW-ja 7 MIO SIT, za nissana 6 MIO SIT leta '99, danes pa sta oba vredna 1.5 MIO SIT, govorim na podlagi cen rabljenih avtomobilov, kar tudi ni nevem kaj točen podatek!
v glavnem na ceni izgubljajo vsi, tako nemci kot japonci!
Objavljeno: Po sep 26, 2005 1:40 pm
Napisal/-a Miholl
Ponavadi je tako da dražji kot je avto več cene zgubi,zato dans za 2 miljona dobiš rabljenega Daewooja al pa Bmw-ja...
Pri Citroenu sopred leti delal neko raziskavo ko je po xy letih ax stal skoraj enako kot Xm...
In to da VW drži ceno so mal buče,to je
držal za golfa II k je še dans drag, daj v avto.net mejo 2,0 in 2,5 miljona pa dobiš vse "vodilne" ladje srednjega razreda (Passat,C5,156,A4,406,laguna....) z približno istimi karakteristikami
Bo treba še enkat moj 1vi post prebrat---sem posebaj izpostavil golfa! Poglejmo današnjo golf4ko in Alfo 147 - k ste tok z alfo zatežili. (recimo golfa TDija in bencinsko alfo-cene novih so tam-tam, z nekaj opreme). Za isti letnik, so cene enake-pa razložte to ob superiornem Tdiju in kao požrešni bencinski alfi. Fenomen cene golfa je ostal samo pri Golf II in nekaterih Golfih III... IV je na istem kot ostale znamke,prav tako passat,in drugi modeli VWja
Primer I :
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=486764
Primer II
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=459698
(to da ma navigacijo naj vas ne zmoti ker ne vpliva bistveno na ceno!)
Objavljeno: Po sep 26, 2005 2:17 pm
Napisal/-a darkdog24
Lep primer je recimo Audi A8 predzadnji model ko je bil nov in koliko dane stane reicmo 97 letnik al pa BMW7-ca ki jo lahko dobiš tudi za 1,7 milijona sit tako kot kakšen drug avto, ki je bil prej recimo nov 3-4 milijone.
Jaz skoz si govorim in to je moja teorija.Novi avtomobili so čista zguba.Popušiš da ti dol pade.ko ga pripelješ 1 uro potem ko si ga kupil si že popušu.Nedobiš več tega denarja nazaj.Raje uzamem 2-3 leta star avto, dam 1/2 manj, obstajajo tudi dobri kot novi rabljeni avtomobili, samo treba jih je poiskat.Takšen avto lahko prodaš za isto ceno naprej.
Sam nevem nekateri majo pač ego ja novo je novo.Zato pa potem jokajo ko je treba avto prodajat pa jim cenilec da smešno ceno.Primer moj foter, leta 2000 kupil novo Opel Astro, cena 2,5 miljona takrat, danes bi jo rad prodal in kupil spet nov avto-idiot in mu nudijo 900 jurjev.Avto brez praske,kot iz trgovine, zelo negovan,čuvan itd...da o Hyundai Accentu negovorim ko je dla zanj,2,2 milijona, dobil pa 600 jurjev vn-avto je bil kot nov.
Podn.
Objavljeno: Po sep 26, 2005 2:29 pm
Napisal/-a MALIJOHN
Nov avto zgubi v enem letu okoli 30% cene, v drugem pa še 10-15%. Tako da ponavadi 2 do 3 leta star avto lahko dobiš tud za polovico cene. Še posebej se to odraža v višjem in visokem cenovnem razredu A6,A8, BMw 5,7,... Osebno mislim da cene najbolj držijo takoimenovani SUV-i X5,ML,.. in pa cabrioleti. Nov avto se ti splača če ga mislš met vsaj 5 let. Če maš pa srečo se pa nekaterim avtom dvigne novoprodajna cena in ne izgubiš toliko. Npr. Moj audi a4 1.9 130km je bil 2001/8 mesca osnovna cena cca. 5.400.000 sit leta 2003 je bila za isti avto z isto opremo (mej je sam 6 stopenjski ročni menjalnik) okol 6.300.000 sit. Tko da je cena kr narasla, tko da nism zgubljal nevem kok. V štirih letih cca 2.5-3 milijone. Če mislš nov avto ga mej vsaj 5 let ker. Moraš pa razumet da se recmo rabljeni stari 3,4,5 let glih začnejo kvart,deli pa niso glih pocen če kupuješ en avto srednjega višjega razreda. Je za razmislt pred nakupom. Sam sem za nov avto ker veš kaj kupš al pa maximalno en let starga.
No tko na katko od mene :P
lp
Objavljeno: To sep 27, 2005 11:55 am
Napisal/-a Mojster Miha
Alesy - tvoji podatki so "za lase privlečeni" - po meni dostopnih informacijah ne držijo
Leta 99 so za recimo PRIMERO 2,0 zahtevali 3,9 mio SIT - za PASSAT-a 1,6 bencin pa slabih 3,6 mio SIT oz dobrih 3,6 mio SIT za TDI 90. Podatki so iz AM 20/99. Torej sta bila oba VW cenejša ob nakupu. Če pa pogledaš danes njuno vrednost je za bencinsko različico PASSATA cena približno enaka kot pri PRIMERI, pri TDI-ju pa občutno - slab milijon višja. Torej za NISSAN-a si plačal več, kar pomeni več (VW 1,6 B) oz občutno več (TDI 90) izgubil.
Poleg tega je sodeč po tržišču rabljenih vozil lažje prodati VW kot NISSAN.
Torej - pričakujem tvoj komentar !
LP
Objavljeno: To sep 27, 2005 11:59 am
Napisal/-a Miholl
Ja kolko je stal pa Passat 2.0?? In za kolko se danes tak passat prodaja??
Je treba vedt da močnejši je avto,bolj mu cena pade (vzdrževanje,poraba,registracija...)
Še dva primerka:
Nissan
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=337051
Passat
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=487845
Res da ima passat 100k km več,ima pa tudi več opreme (6x airbag,xenon,potovalno računalo) pa še novejši takratni model je bil...In definitivno dražji od tegale Nisskota v oglasu
Objavljeno: To sep 27, 2005 12:19 pm
Napisal/-a Shebo
Če ima ta passat xenon sem jaz zlata ribica...
Sicer je pa žal tako, da prodajalci preveč cenijo avtomobile (sicer je res da bi vsak rad dobil čim več za njega). Tako, da lahko vidiš razliko v ceni med dvema istima avtombiloma istih letnikov in s podobnimi prevoženimi tudi 200 - 400 k sit. Tu pa jaz ne vidim logike...
Objavljeno: To sep 27, 2005 12:22 pm
Napisal/-a bsmuk31
ceno najman izgubijo mali avtomobili (clio, polo...), ne pa ne vem kakšne znamke.
drugače pa mislim da se je počasi začel
tako da čimprej

Objavljeno: To sep 27, 2005 1:34 pm
Napisal/-a kljukec
Sh3bO je napisal/-a:Če ima ta passat xenon sem jaz zlata ribica...
Sicer je pa žal tako, da prodajalci preveč cenijo avtomobile (sicer je res da bi vsak rad dobil čim več za njega). Tako, da lahko vidiš razliko v ceni med dvema istima avtombiloma istih letnikov in s podobnimi prevoženimi tudi 200 - 400 k sit. Tu pa jaz ne vidim logike...
ta pasat ma xsenon- se na sliki vid
z velikostjo avtomobila, ter nakupno ceno, se stopnjuje tudi izguba
dejstvo pa je tudi, da je pasat dodatno izgubil ceno tudi zaradi uvoza teh avtomobilov- ponudba je večja- večja konkurenčnost med prodajalci rabljenih vozil- nižja cena, če hočeš prodat
lp
Re: Vrednosti avtomobilov
Objavljeno: To sep 27, 2005 1:42 pm
Napisal/-a xandrej
alesy je napisal/-a:Mislim da spada pod nakup avtomobilov, če ne se opravičujem.
Zadeva je sledeča.
Jaz nekaj ne razumem in prosim da mi kdo razloži, ko se tako povdarja, kako cena nekaterim znamkam hitreje pada kot drugim itd...
Primer:
Novi VW Passat pride od 5mil. pa naprej tudi do 7mil. Znano za VW je, da drži ceno.
Novi Nissan Primera pride od 4.5mil. pa tud do 6mil. Znano za nissan je da mu cena hitro pade.
Vem da pred leti je bilo razmerje cen približno enako kot je sedaj. Za približno enaka oz. primerljiva modela daš 1mil. več za passata.
Po 6 letih, če primerjamo letnika 99. Je vrednost nissana primere padla na ceno tu nekje 1.3 mil povprečno za letnik 99.
VW Passat pa na 1.9 mil. povprečno za 99 letnik .
Zdaj se pa vprašamo. Ko sta bila avtomobila nova smo dali za passata povprečno 1mil. več kot za primero, pa na koncu se govori, kako drugi avtomobili izgubijo na ceni. Še posebno so kao znani japonski in korejski avtomobili. Treba se je mogoče vprašat, koliko smo pa dali zanj, ko je bil nov.
Tega jaz ne razumem in naj mi kdo razloži zakaj in dokaže zakaj kao VW tako drži ceno, če pa je na koncu razmerje čist enako. Oz. je če realno gledamo izguba večja na strani Passata, še vedno se pa govori, kak drži ceno.
Ne razumem.
Vsaj nekdo, ki pravilno razmišlja... Razlaga je ni? Mogoče logika tukaj pade... :P
Objavljeno: To sep 27, 2005 1:43 pm
Napisal/-a Shebo
kljukec je napisal/-a:Sh3bO je napisal/-a:Če ima ta passat xenon sem jaz zlata ribica...
Sicer je pa žal tako, da prodajalci preveč cenijo avtomobile (sicer je res da bi vsak rad dobil čim več za njega). Tako, da lahko vidiš razliko v ceni med dvema istima avtombiloma istih letnikov in s podobnimi prevoženimi tudi 200 - 400 k sit. Tu pa jaz ne vidim logike...
ta pasat ma xsenon- se na sliki vid
z velikostjo avtomobila, ter nakupno ceno, se stopnjuje tudi izguba
dejstvo pa je tudi, da je pasat dodatno izgubil ceno tudi zaradi uvoza teh avtomobilov- ponudba je večja- večja konkurenčnost med prodajalci rabljenih vozil- nižja cena, če hočeš prodat
lp
Potem pa če ima xenon, ti men povej, kje se to vidi? Pokaž kje je naprava za pranje žarometov... Na sliki se pa ne vidi, ker imajo vsi passati (te oblike) enake luči... Se opravičujem za offtopic.
Objavljeno: To sep 27, 2005 1:58 pm
Napisal/-a xandrej
Ta passat ima Xenonke ja... V sanjah... Ono za pranje pa so mu dol zakitali... Nima Xenonk...
Objavljeno: To sep 27, 2005 2:00 pm
Napisal/-a Walker_P
Hja tut js se sprašujem kje ma ta pasat xenon luči. Če mal pogledaš vidiš da je pr novejših avtomobilih zej že notr takšna luč kot je pr tem pasatu pa je ravn tko navadna. Npr A6 prejšni model ima isto obliko luči pa so še vedn navadn. sej veste kak pravi pregovor: ''Videz vara!!'' Tko da sm js odločno za odgovor, nima xenon luči. Zej pa tko nasplošn. Novga avta se ne splača kupovat, to je znano že ne vem kolk časa. Ostal pa ti ne morm rečt, razn to da neški avti res mal bol držijo ceno kot pa ostali proizvajalci, pa nej nekdo reče da ni to res.
Objavljeno: To sep 27, 2005 2:36 pm
Napisal/-a Miholl
No xenon gor al dol - piše da ga ma v oglasu,jst nevem nism specialist za VW (hvalabogu

),cene takih ladij so večinoma enake če gledaš konkurenco,in VW ne drži cene bolj kot drugi. Maš 2,5 miljona sitnih pa loh kupiš skoraj kar želiš v tem rangu avtomobilov...
Objavljeno: To sep 27, 2005 3:52 pm
Napisal/-a pilgrim
zakaj kupiti nov avto???
Prvi primer: nakup novega avtomobila
2002 - kupil NOVEGA senika 1,9 dCi z VSO opremo za 3,9M (v renojevi akciji leta 2002 dizli minus 300k sit)
2002-2005 naredil 60kkm,
stroški bencin (po ceni cca 250 sit in porabi 6l) - 900k sit
3 x redni servis po 20k sit - 60k sit
ničkrat tehnični, ničkrat okvare (če pa že kaj, je tu garancija) - 0k sit
2005 avto prodan za 2,7M
v treh letih dal za avto 2,16M sit (gorivo, servisi, izguba vrednosti...)
drugi primer: nakup starega avtomobila
2002 - kupil 4 leta starega senika 1,9 dci z za 2,1M
recimo tega
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=465664
2002-2005 naredil 60kkm,
stroški bencin (po ceni cca 250 sit in porabi 6l) - 900k sit (isto kot nov)
3 x redni servis po 30k sit - 90k sit (avto je starejši, več se menja...)
trikrat tehnični, okvare - med 100kkm in 160kkm se že kaj najde - recimo 300k sit (lahko bi napisal tudi 500k sit)
menjava gum (tega pri novem ni) - 120k sit
2005 avto prodan za cca 1,3M sit
v treh letih dal za avto 2,21M sit
torej skoraj enako, s tem, da si se v prvem primeru vozil v novem avtomobilu, v drugem pa v zdrka*ih jajcih (oprostite izrazu), hodil na tehničnega, kupoval gume, servisiral, iz avta spravljal vonj po čikih, kupoval prevleke za natrgane zice...
PS: aja, pa še to: če ne bi bihče kupoval novih avtomobilov, ne bi nihče kupoval niti starih

Objavljeno: To sep 27, 2005 4:05 pm
Napisal/-a Miholl
razloži potem situacijo pri 2 leta starem korejcu ki je še 2 leti v garanciji,in je pol cenejši...ni računice...pa tudi 300k okvar?? to se je moglo fajn pokvarit-sej vem renault :P
Gume so pa tut neke super dobre če je 30k komad :P
Pa težko je spraskat 1.3 miljona,še težje 4 miljone

Objavljeno: To sep 27, 2005 4:09 pm
Napisal/-a pilgrim
miholl: korejci, vsaj nekateri so zunaj logike (tašča je zato prodala po letu in pol lanosa, ker se ji je zdelo bedasto, da avto tako zgublja vrednost)
najbolj pa se strinjam s tistim zadnjim, težko je povprečnemu - in poštenemu

- spraskat več milijonov za nov avto.
Objavljeno: To sep 27, 2005 5:04 pm
Napisal/-a sonček
No sem vidu da ste neki odpiral teme pa me neki zanima moj brat je dal pred 5 leti nazaj za fabio 2,3 mil.-100 km,in kok bo dobil zanjo če jo zdej proda in kok če jo čez 5 let proda.
lp
Objavljeno: To sep 27, 2005 5:25 pm
Napisal/-a davorkat
Sej si ze sam zracunou, ce bi kupu nava, bi dau za passata 15% vec, pri 6 let starem pa dobis za pasata med 30-40% vec.... torej je v prcentih manj zgubil..
matematika