ekonomist je napisal/-a:Najprej lep pozdarv vsem,
kot je že iz naslova vidno, kupujem svoj prvi avto, sem študent in moj limit je nekje 1 miljon, a preden vam povem moje favorite, bi rad dobil odgovor na naslednja vprašanja:
1. Koliko denarja je priporočjivo dati na stran za prvi servis, (recimo za avto z 100.000KM)
2.Za koliko % je možno še zbiti ceno na avto.net (povprečno)
3.Kakšna je razlika v stroških vzdrževanja med avtomobili kot so Clio,206... in Audi a4, Mazda 626.
Hvala za info!!
1. Odvisno ali je potrebno menjati zobati jermen, ter če ga avto sploh ima(če ima ketno, je ena skrb manj) Odvisno tudi kje ga delaš, na pooblaščenem servisu zna bit drago, a ne nujno bolje kot pri kakem nepooblaščenem a vseeno specializiranem servisu za določeno znamko. Menjava olja, svečk in filtrov te ne bi smela stat bistveno več od 20k sit, če se menja še jermen, pa okrog od 40-60k SIT
2.Glede zbijanja je stvar spet relativna. Nekateri so zelo neomajni, drugim pa lahko močno zbiješ ceno...pač probaš čimveč, a obenem ne pričakuješ čudežev.
3. Razlike v vzdrževanju vsekakor so. Sedaj boš verjetno dobil odgovore od lasnikov omenjenih avtomobilov, da je njihov avto najcenejši in so ostali zelo pokvarljivi. Bistvo je da se ti lahko močno kvari Toyota Corolla, ali pa boš Clio-ta vozil 150kkm, brez IZREDNIH stroškov...odvisno od ohranjenosti vozil, vestnosti prejšnjega lastnika(jaz kakih avtomobilov okičenih s spojlerji še pogledal ne bi...ampak ni pa nujno, da je takšen avto slab...je pa večja verjetnost).
Na prej omenjenih nepooblaščenih servisih so servisi več ali manj enako "dragi" Je pa spet tukaj treba vedet, da za Audi A4 ne moreš kupit 165/70/13 gum, tako kot jih lahko za P2061.1, poraba pa tudi ne bo enaka na 1.8 motorju kot na 1.1, ampak bo pa avto bistveno boljši za daljše vožnje, saj ne bo treba priganjat motorja, pa tudi kakšen avtobus boš lahko prehitel, brez da bi bilo zato potrebno 12kilometrov zaleta.
Odločitev je konec koncev tvoja, za miljon jaz A4 ne bi ravno kupoval, čeprav je po mojih izkušnjah zelo dober in hvaležen avto, definitivno najbolj AVTO od naštetih, je pa res da za miljon ne bo ravno tip-top...Pri malih francozih moraš računat pa na precej slabo ergonomijo vozniškega prostora. Kolikor na prvi pogled lepo zgledajo se v njih povečini sedi porazno. Sedež je (ZA MOJ OKUS!!!) previsoko, volan preveč oddaljen in v globino nenastavljiv, pedali pa so preblizu in potem sediš ko da bi sedel za šankom in se stegoval za kelnarco nekam daleč čez šank

Z mazdo 626 pa nimam izkušenj, niti ne vem kateri model bi rad, mogoče ti bo kakšen lastnik kaj več povedal...mene pri starejših japoncih moti edino izgled notranjosti, ki je pust in siv, ampak če te to ne moti, lahko dobiš ravno tako precej hvaležen avto, saj se japonci načeloma ne kvarijo radi...ko pa se pa mislim da je precej drago, a ne me držat za besedo.
LP