Stran 1 od 1

Hyundai SUV

Objavljeno: Po nov 21, 2005 3:05 pm
Napisal/-a Evan
Pozdravljeni,

Sem nov na tem forumu in vas ob tej priliki vse lepo pozdravljam.

Torej, namen imam kupiti SUV in definitivno bo to Hyundai. Doma imamo namrec ze drugega Hyundaja, tako da bo tudi naslednji avto te znamke, samo malo vecji :-P .

Torej, najbolj mi disi Santa Fe Crdi. Ne vem samo ali naj se oziram po različici VGT TOD (125 KM), ali naj ze sedaj kupim varianto z 112 KM in 60:40 pogonom. Kupujem namrec rabljeno in ce je prva res toliko "boljsa" bi pocakal se kaksno leto (da pade cena). Moje vprasanje se torej nanasa na primerjavo v vožnji glede na moč motorja in vožnje na terenu (pri obeh).

Drugi dve opciji sta pa Tucson, ki mi je malo "premajhen" (je pa bolj vsec moji dragi) in seveda terracan, ki je meni carski, samo tistih 2.9 ccm in obilo konjenice je malo problematične pri registraciji :oops: .

Hvala in LP.

Objavljeno: Po nov 21, 2005 3:33 pm
Napisal/-a INFINITI
Pozdravljen in dobrodošel na forum.

Glede Santa Fe - naslednje leto prihaja popolnoma novi model, ki bo bolj visokega ranga, kajti Tuscon je trenutno tako podoben temu modelu, da mu odžira prodajo.
Če boš vseeno vzel sedanjo različico počakaj na kako rabljeno VGT različico ker je mogoče res le par konjev razlike, so pa ti konji precej bolj odzivni in vglajeni od starejše različice.
Če te pa matra terracan, bi ti pa raje proporočil dokazano izvrsten in kvaliteten terenec od KIA - Sorentota

Objavljeno: To nov 22, 2005 9:21 pm
Napisal/-a marko stare
INFINITI je napisal/-a:Pozdravljen in dobrodošel na forum.

Glede Santa Fe - naslednje leto prihaja popolnoma novi model, ki bo bolj visokega ranga, kajti Tuscon je trenutno tako podoben temu modelu, da mu odžira prodajo.
Če boš vseeno vzel sedanjo različico počakaj na kako rabljeno VGT različico ker je mogoče res le par konjev razlike, so pa ti konji precej bolj odzivni in vglajeni od starejše različice.
Če te pa matra terracan, bi ti pa raje proporočil dokazano izvrsten in kvaliteten terenec od KIA - Sorentota


Terracan ni SUV kot KIA sicer pa mislim da je tudi pri snovanju Sorenta imela glavno besedo "oče" Hyundai :D :D
Teracan je zakon :!: res da je malo več konjenice, to pa ti odtehta počutje pri vožnji, ma ga kolega, prezadovoljen :D

Objavljeno: Ne feb 05, 2006 10:18 am
Napisal/-a DrMac
zdravo

tudi mene zanima terracan, doma mislimo kupiti nekaj takega.
A je vreden tega denarja?

Kako je z motorjem...2.9 :P 150 km....so kakšne serijske napake ?

Lp

Objavljeno: Ne feb 05, 2006 11:06 am
Napisal/-a Mojster Miha
V primeru, da sta ti oba všeč - SANTA FE oz TERRACAN - oz so ti vse pripadajoče lastnosti enako všeč potem je bistvena razlika samo v tem, da je SANTA FE boljši na urejenih cestiščih, TERRACAN pa izven njih.
Je pa dejstvo, da so v večini primerov terenske zmogljivosti tudi v primeru SANTA FE-ja in ostalih SUV-jev velikokrat neizkoriščene.
Tako, da v primeru, da ne nameravaš nekih posebnih terenskih zmogljivosti izkoriščat in uporabljat bi osebno razmišljal o SANTA FE-ju ali TUCSON-u - sta približno pol tone lažja, kar se pozna pri porabi, pa tudi na asfaltnih cestah sta po zasnovi podvozja boljša oz primernejša.

LP

Objavljeno: Ne feb 05, 2006 12:22 pm
Napisal/-a pilgrim
če nisi zasledil včeraj v delu:
Primerjalni test:
Hyundai terracan 2.9 CRDi GL TOP-K,
kia sorento 2.5 CRDi EX prestige,
nissan pathfinder 2.5 dCi SE 6M/T in
ssangyong rexton 270 Xdi comfort A/T
Delo Sob 04.02.2006

Objavljeno: Ne feb 05, 2006 12:31 pm
Napisal/-a tomson
mi mamo doma santa feja 2.4 pa je kr fajn avto, na tvojem mestu bi pa počakal da pride nov model ven

Objavljeno: Ne feb 05, 2006 12:52 pm
Napisal/-a Biskvitek
evo pr nam pa Tuscona Crdi automatic, in zaenkrat nimam nobenega argumenta proti, za SUV a gre ok, automatic mu poveča porabo za 1 liter drugače pa izredno prostoren v notranjopsti.......

Objavljeno: Po feb 13, 2006 11:09 am
Napisal/-a Evan
pilgrim je napisal/-a:če nisi zasledil včeraj v delu:
Primerjalni test:
Hyundai terracan 2.9 CRDi GL TOP-K,
kia sorento 2.5 CRDi EX prestige,
nissan pathfinder 2.5 dCi SE 6M/T in
ssangyong rexton 270 Xdi comfort A/T
Delo Sob 04.02.2006


Pozdravljeni,

Sem bral ta članek in ravno v zvezi z njem bi rad povprasal forumovce, kaj si o njem mislijo; namrec sam veckrat zasledim da clanki - po moje mnenju dostikrat niso povsem točni; sploh ta clanek se mi zdi da ima nekaj napak; bom nastel (upam da se ne bom kje zmotil), pa me prosim popravite;

1. Terracan NIMA sredinskega difernciala, sploh pa v tej izvedbi, ki so jo testirali NE; namrec ta izvedba ima PRIKLJUČLJIVI 4wd, kar pomeni da z obračanjem knofa (možnosti so: 2H, 4H, 4L) iz 2H -> 4H spojite prednjo in zadno os

2. Napisano je, da lahko priklapljate "že v dežju"; seveda lahko, samo mislim da to ni priporocljivo; res je da v navodilih piše, da lahko priklapljate DDOO 80 km/h, vendar to po mojem mnenju samo na terenih kjer ni prevelikega trenja oz. tam, kjer lahko notranje kolo spodkopava, da ne pride do lomljenja polosi oz. drugis sestavnih delov

3. Zapora diferenciala; kolikor vem terracan IMA zadnji LSD diferencial, res pa je da ne vse izvdedbe; sem pa skoraj preprican da Terracan nima zapore sred. dif, ker ga sploh nima (spet po mojem mnenju)

4. Če že primerjajo tudi razne "TOD" pogone med Terracanom in ostalimi testiranimi avti (mislim da je bil omenjen v primerjavi z Rextonom ), naj primerjajo jabolka z jabolki ne pa hruske pa jabolka, namrec Terracan lahko kupite tudi v TOD izvedbi (gumb: AUTO in 4L).


Se 1x poudarjam, da samo sprasujem; v 4 točkah sem navedel svoje pomisleke, ki pa ni nujno da so pravilni. Izpostavil sem jih zato, ker me resnicno zanima ka je dejansko na stvari. Se posebej bi povprasal tiste, ki terracana imajo in ga dejansko tudi uporabljajo na kaksnih bolj avtu primernih terenih.

Hvala za popravke.

Objavljeno: Po feb 13, 2006 7:08 pm
Napisal/-a pilgrim
Evan je napisal/-a:Sem bral ta članek in ravno v zvezi z njem bi rad povprasal forumovce, kaj si o njem mislijo; namrec sam veckrat zasledim da clanki - po moje mnenju dostikrat niso povsem točni


teste v časopisih se bere z obilo rezerve in skepse - vse!
neodvisnih avtomobilskih novinarjev ni, so le bolj ali manj objektivni.
podobno ugotavljamo tukaj

Objavljeno: To feb 14, 2006 7:59 am
Napisal/-a Evan
pilgrim je napisal/-a:
Evan je napisal/-a:Sem bral ta članek in ravno v zvezi z njem bi rad povprasal forumovce, kaj si o njem mislijo; namrec sam veckrat zasledim da clanki - po moje mnenju dostikrat niso povsem točni


teste v časopisih se bere z obilo rezerve in skepse - vse!
neodvisnih avtomobilskih novinarjev ni, so le bolj ali manj objektivni.
podobno ugotavljamo tukaj


Hvala za komentar; se popolnoma strinjam s tabo. Sicer sem "želel" da se motim, vendar opažam da se žal (?!) ne. Namrec že vrsto let berem različne članke o avtih, seveda v različnih medijih, ampak toliko pristranskosti kot jih je v tem časopisu res težko najdeš. :evil:

Objavljeno: To feb 14, 2006 5:09 pm
Napisal/-a pilgrim
Evan je napisal/-a: Namrec že vrsto let berem različne članke o avtih, seveda v različnih medijih, ampak toliko pristranskosti kot jih je v tem časopisu res težko najdeš. :evil:

nekateri se kar trudijo, meni recimo dokaj dobro sede delova sobotna priloga Na kolesih.
ampak, v avto industriji je daaaaaleč preveč denarja, da bi bilo to prepuščeno objektivnosti.

že pred leti sem zasledil podatek, da v ceni vsakega prodanega avta v slo del, namenjen reklami dosega 800 EUR! za vsak avto!