BlackWind je napisal/-a:honde so vzdrzljivi avtombili!
pri 150.000 km avto sele zacne dobor delovati...tako da kilometri pri hondah niso tak problem...pa tudi tezko bos dobil hondo taksen letnik z manj kot 150k km....
motorji so super ESI so baje pili nekaj olja, ampak ce je lastnik redno kontroliral olje to sploh ni bil problem...ce bi bilo po mojem bi kupil motor 1.4 ali 1.5 z cca 90KM. Saj ce gledas stroske registracije ti kmalu postane slabo

Pri Hondi bodi pozoren na zadnje obrobe, saj pri kolegu ki je imel 97letnik civica HB so ze rjavele obrobe, pri starejsih pa je to se bolj pogosto...ker imajo na robu obrob gumico in pod to gumico se je ponavadi zacela zgodba...sploh ce je bil avto karamboliran in da niso bili dobro zasciteni votli deli itd...
torej ce najdes lepo ohranjeno po moznosti nikoli prevec razbito in da nima prevec rje potem le v nakup....
Je pa tudi res da bos tezko dobil nikoli razbito hondo, sploh ce bos gledal 1.6 motorje, veliko ceneje bos dobil Sedan izvedbo, saj za HB vsi hocejo malo prevec $
pa se en problem je z deli za hondo...saj so malo drazji kot pa za renault-ja, tako da glede vzdrzevanja malo premisli ce ti gre kaj za $
V koncni fazi mislim da imas vec moznosti da dobis ohranjenega Renault-ja kot pa hondo...

lp
Lp
Prosm ne mu dajat narobnih informacij
Kot prvo 96 letnik je že 6-ta generacija Civica

Se pravi motorji: 1.4 z 75 in 90ps, 1.5 114ps, 1.6 160ps :P
Zdej sam si reku 1.4 oz 1.5:prvo povej do kolk denarja kupuješ, je to 1mio, 1,5 mio???
Pol povej koliko ti je oprema važna: abs, klima, vreče, rabš to???
Recimo bingo 75ps je fajn nakup, vendar te letniki so brez opreme, je pa avto pocen, sploh zavarovanje, vsak pa že ve da z zamenjavo dihtunge (una os 90ps) pr sesalnem kolektroju pridobiš na moči in maš 86PS (merjeno na dynotu), za ostale 4 konje bi moral pa še elektronko poštimat.
kasnješi letniki, majo tut nekaj opreme, s tem da so mel 1.4 kasneje (98+) močnejše prednje zavore in močnejši stabilizator..
1.5: tle ti takoj povem da se bo zataknilo pri ceni. Normalno ohranjena 1.5 te pride tolk kot VTI, mogoč 100.000 manj, več ne.. In računaj na to da so redke u pm, jih najtežje dobiš...
Ja glede zadnje desne obrobe, res fajn poglej, majo vse Honde tm probleme, tako da če bo kej rjav, ne takoj računat da je blo sesut

Ni pa noben problem tisto poprvat, pr tej generaciji je največkrat itak samo površinsko, malenkost se pošmergla in mal poprav. Vsak vesten lastnik bo to sam popravil.
Glede vzdrževnja: deli so poceni!! saj se jih lagano dobi kjer hočš

ker se dost fantov pozna z vezami,samo uprašat treba.. Servisi se daljo na 10.000, in večina je menjava olja+filtra :P :P Civic če je kokr tok uredu je avto, kjer morš pazit da ga samo natankša in se voziš bp
In + če bi kaj koli rad delal na motorju in na izgledu avta, dobiš tolk robe za Civica :P :P kokr ti zapaše, res...